Praattopic

DeletedUser1435

Guest
het probleem met verkrachtingszaken is dat de meisjes het meestal zelf willen tot het uit is of er een kind van komt.
 

DeletedUser13565

Guest
Die opmerking hierboven kan dus echt niet he de tering je lijkt een niet nader te noemen persoon op het forum wel :D
 

DeletedUser1435

Guest
dit is de realiteit. hoeveel mannen er wel niet slachtoffer worden van vrouwen die gaan roepen dat ze verkracht zijn dat zijn er heel veel, dus ik benoem wel degelijk het probleem
 
Reactiescore
1.770
Hee lijpe gozerts net m'n gokverslaving te boven gekomen dus passeer maar even ja die kikker toch
 

DeletedUser13565

Guest
Chris gaat volgend jaar mss in Leuven studeren wat zegt Simon daarvan??
 
Reactiescore
1.770
Chris gaat volgend jaar mss in Leuven studeren wat zegt Simon daarvan??

zit nog sporadisch in Leuven maar goed tis niet al te ver dus leuk ja, maar dat zeg je als ik me niet vergis al een tijdje?
 

DeletedUser13565

Guest
zit nog sporadisch in Leuven maar goed tis niet al te ver dus leuk ja, maar dat zeg je als ik me niet vergis al een tijdje?

Ja maar jij komt hier al een tijdje niet?

Jij zit in Brussel zeker nu, al hoge vriendjes gemaakt?
 

DeletedUser

Guest
Hee lijpe gozerts net m'n gokverslaving te boven gekomen dus passeer maar even ja die kikker toch

Leuk ik kom je binnenkort vijf maanden lang opzoeken in Brussel of je het nu wel of niet leuk vindt, mogelijk zelfs langer, dat ligt aan mijn hoge vriendjes, Leuven wil ik ook een keer bezoeken, mooie plaats.
 
Reactiescore
1.770
Leuk ik kom je binnenkort vijf maanden lang opzoeken in Brussel of je het nu wel of niet leuk vindt, mogelijk zelfs langer, dat ligt aan mijn hoge vriendjes, Leuven wil ik ook een keer bezoeken, mooie plaats.

Kom gerust langs
 

DeletedUser16768

Guest
Wie weet dat ik geen baan kan vinden in Juli. Dan ben ik van plan ook eens naar Brussel te gaan!!!
 
Bovenaan