Praattopic

DeletedUser

Guest
Waarom praten jullie niet meer over Phineas en Ferb? :mad:

"Hey Perry. Je bent laat. Laten we het deze keer andersom doen. Ik vertel je eerst het plan, maak je vast en dan ontsnap je."
 

DeletedUser33439

Guest
Enja ik ben vanaf nu de president van dit topic en bepaald het onderwerp hier mensen, gespam is klaar sorry gastjes. Innogames mag eerst het begrotingstekort aanpakken anders neem ik ze niet serieus helaas. Dit gaat namelijk helemaal nergens over.

En dan nu als president bepaald ik hier het onderwerp.

Wat vinden jullie van chemisch gemanipuleerde hondendrollen die uit de lucht valt en op de hoofden van rondlopende zuurpruimen terecht komen?
 

DeletedUser

Guest
doe nou eens normaal jij -.-


Battlefield Bad Company 2 Ownage :cool:
 

DeletedUser710

Guest
Zucht, moet ik nou ook al dit topic gaan sluiten omdat er 1 iemand niet normaal kan doen -.- Zielig dat hij het voor de andere verpest.

Maargoed, laten we weer gezellig verder gaan :)
 

DeletedUser

Guest
Goed idee :)
Hm, waarom verbaast het mij niet dat ik in de top 3 posters zit?
 

DeletedUser

Guest
Ehh .. omdat het niet verassend is? Is maar een gokje btw
 

DeletedUser41881

Guest

Enja ik ben vanaf nu de president van dit topic en bepaald het onderwerp hier mensen, gespam is klaar sorry gastjes. Innogames mag eerst het begrotingstekort aanpakken anders neem ik ze niet serieus helaas. Dit gaat namelijk helemaal nergens over.

En dan nu als president bepaald ik hier het onderwerp.

Wat vinden jullie van chemisch gemanipuleerde hondendrollen die uit de lucht valt en op de hoofden van rondlopende zuurpruimen terecht komen?


Mooi, die is weer weg.
 

DeletedUser

Guest
jodekip... dat die nog steeds om de zoveel tijd terug mag komen...

Heb geloof ik al 3x ruzie met die gozert gehad.
Misschien kunnen we beter bespreken wat hij ons allemaal voor leed aangedaan heeft? :p
 

DeletedUser

Guest
Zal vast door jou komen ;) Als ik op jou ingegaan was een aantal keer hadden wij nu al zo'n 20x ruzie gehad

Jodude heeft ook al ruzie gemaakt met jodekip ;)


er is overigens ook nog verschil tussen ruzie en ruzie.
Als hij ruzie maakt scheld die iedereen uit. Als ik ruzie maak blijf ik tenminste nog wel beschaafd (tenminste, als de ander dat ook blijft)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser13565

Guest
Jodude heeft ook al ruzie gemaakt met jodekip ;)


er is overigens ook nog verschil tussen ruzie en ruzie.
Als hij ruzie maakt scheld die iedereen uit. Als ik ruzie maak blijf ik tenminste nog wel beschaafd (tenminste, als de ander dat ook blijft)

Iedereen heeft wel eens ruzie gehad met jodekip, niemand gemaakt :D
 
Bovenaan