Praattopic

Reactiescore
1.804
ik rapporteer ongepaste posts en toch gebeurt er niets mee
kunnen jullie dit verklaren @Sule Silmad @Jo Han @Duckje @The Minion ?

bovendien is er een manier om bij de melding 'je recente melding is opgelost' een of andere verwijzing te maken naar de post waar het over gaat? soms is het moeilijk bij te houden als je verschillende posts rapporteert
 
Reactiescore
1.468
ik rapporteer ongepaste posts en toch gebeurt er niets mee
kunnen jullie dit verklaren @Sule Silmad @Jo Han @Duckje @The Minion ?

bovendien is er een manier om bij de melding 'je recente melding is opgelost' een of andere verwijzing te maken naar de post waar het over gaat? soms is het moeilijk bij te houden als je verschillende posts rapporteert
Die eerste is simpel, over meldingen worden nooit mededelingen gedaan naar de melder omdat dat uiteindelijk tussen de melder en de moderator is.

Dat tweede weet ik niet, ik zal dat eens navragen. Die functie is bij likes ook al een tijd kapot.
 
Reactiescore
992
Die eerste is simpel, over meldingen worden nooit mededelingen gedaan naar de melder omdat dat uiteindelijk tussen de melder en de moderator is.

Dat tweede weet ik niet, ik zal dat eens navragen. Die functie is bij likes ook al een tijd kapot.

dit snap ik niet zo goed...

er worden nooit mededelingen gedaan naar de melder omdat het tussen de melder en de moderator is?

vreemd?
 
Reactiescore
1.804
Doe niet dom blond hij bedoelt wellicht tussen gemelde en moderator
 
Reactiescore
1.804
helemaal niet je wil stoken en moedwillig een open discussie fnuiken
treurig is het
 
Reactiescore
1.804
tell me about it :tongue:
nu gelukkig voetjes in de zetel en uitrusten!
 
Bovenaan