- Reactiescore
- 1.049
Dankje maar was het maar zoon feestGoedemorgen liefste VF’ers! Iedereen een fijne werkdag en een fijne start van het weekend toegewenst!
We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Dankje maar was het maar zoon feestGoedemorgen liefste VF’ers! Iedereen een fijne werkdag en een fijne start van het weekend toegewenst!
Studeren?Dankje maar was het maar zoon feest
En werken vanavond en morgen :OStuderen?
daarom heb k er bewust voor gekozen studievertraging op te lopen. anders had k nu afgestudeerd en ik zit nu iedereen uit te lachen ‘haha werken tot je dood’ja TLF wen er maar aan, na je studies is't werken tot je in eenzaamheid sterft
Dat wil ik ook, ruilen?Ik ben van afwashulp uitgegroeid naar een functie waarin ik de hele dag op me telefoon kan zitten?
Ja mag ook als je wilt maar ik bedoelde meer IT-er xDMag ik dan mod worden?
Kan jij als it'er niet hele dag op je telefoon zitten? Dan doe je iets verkeerd?Ja mag ook als je wilt maar ik bedoelde meer IT-er xD
Yes please!Mag ik dan mod worden?
nonkel schij toch uit man wat heb jij dan wel niet bereikt in je leven he!!!!!!?niet liegen Speeder, je bent gewoon niet zo verstandig
dat geeft niet @anthraxxol maakt ook een mooie carrière in de fabriek er is nog hoop voor je?
Nou, t helpt niet dat dat ************ forum nu bruin is ipv blauwKan jij als it'er niet hele dag op je telefoon zitten? Dan doe je iets verkeerd?
Let even op je taalgebruik! Anders moet ik je een berisping gevenNou, t helpt niet dat dat ************ forum nu bruin is ipv blauw
reported voor dreigende taalLet even op je taalgebruik! Anders moet ik je een berisping geven
Ik moet eerlijk bekennen dat ik het forum nu ook niet meer op mijn laptop op het werk openNou, t helpt niet dat dat ************ forum nu bruin is ipv blauw
Joepieeeereported voor dreigende taal