- Reactiescore
- 755
Jij zou een ban moeten krijgen wegens bewust reporten van een VF-lid.@un jong kim heb je het tragische nieuws al gehoord? @simeco is onterecht geband
We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Jij zou een ban moeten krijgen wegens bewust reporten van een VF-lid.@un jong kim heb je het tragische nieuws al gehoord? @simeco is onterecht geband
Sinds een paar weken om de paar dagen denk ik. Verder geen symptomen, gewoon dat typische benauwd gevoel en denken van fuck en wat nu. Zal wel met heel die rare coronatoestand te maken hebben gok ik zo!Frequent? Nog bijkomende symptomen? (zweten, hartkloppingen, dorst, …)?
niet zo doen glenn. als er echt iets aan de hand is zijn we er altijd om je van advies te voorzien, ookal lijkt het soms dat we enkel maar lopen te trollen en rellenIk gebruik dokter Google al. Morgen ga ik dood.
Ik gebruik dokter Google al. Morgen ga ik dood.
Pas maar op straks krijg je nog een banHuh @Jo Han waarom wordt m’n post verwijderd en krijg ik een waarschuwing. Ik tagde je om je te wijzen op de vragen hier.