Praattopic

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Het menselijk equivalent van een gratis vlezeke bij de slager ja
 
Reactiescore
293
Zalige tijd. Ging altijd met mijn moeder mee naar de slager en stond dan gewoon te wachten op de magische vraag "Wil jij graag een vleesje?" Het werd pas echt top wanneer je het vleesje kreeg en dan ook nog eens het geluk had dat het een Samson worst was.
Hoezo herken ik dit:D
 
Reactiescore
756
Wanneer ik dan iets ouder werd en nog steeds mee naar de slager ging, maar ze de vraag niet meer stelde, was ik teleurgesteld. Sindsdien haat ik slagers.
 
Reactiescore
756
Wij gingen meestal bij een vrouwelijke slager. Naarmate ik ouder werd, waren de rollen omgekeerd en moest ik haar op de dag de magische vraag "wil jij graag een vleesje?" stellen.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
De truc is ter plekke zagen achter een bepaald vleesje maar vooraf afgesproken dat je het niet krijgt van je ouders, komt dat empathisch vermogen van die slager snel naar boven :wink: Heb je wel echt een jeugd gehad??
 
Reactiescore
756
De truc is ter plekke zagen achter een bepaald vleesje maar vooraf afgesproken dat je het niet krijgt van je ouders, komt dat empathisch vermogen van die slager snel naar boven :wink: Heb je wel echt een jeugd gehad??
Mijn jeugd was prima. Misschien ging er iets fout in de communicatie met mijn moeder. Jammer genoeg ben ik nu niets meer met je tip. Wel neem ik hem mee voor als ik ooit kinderen heb.
 
Reactiescore
1.701
Zalige tijd. Ging altijd met mijn moeder mee naar de slager en stond dan gewoon te wachten op de magische vraag "Wil jij graag een vleesje?" Het werd pas echt top wanneer je het vleesje kreeg en dan ook nog eens het geluk had dat het een Samson worst was.

Mooie tijden
 
Reactiescore
2.369
Reactiescore
2.369
Waar blijft die ava van jou met die mooie kleurtjes? Ik mis hem wel een beetje
Komt nog wel, laat mij eens depressief zijn. Blame quarantaine en examens
 
Reactiescore
942
snap wel dat je depressief bent.. heel de tijd studeren met als uiteindelijke einddoel een simpel diplomaatje van de ugent pff
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
kul master race natuurlijk
 
Bovenaan