Praattopic

DeletedUser78972

Guest
Tevens wel frapant dat je als fvd stemmer een probleem als het achteruitgaande milieu/klimaat blijkbaar niet inziet, noch er iets aan wil doen.

Ik suggereer nu niet dat dit probleem werkelijkheid is, maar ik hou de mogelijkheid open in overeenstemming met jouw uitspraak, op zijn beurt tegenstrijdig aan fvd.

Iets aan het probleem doen oké prima maar niet iets wat heel minimaal resultaat heeft en knetter veel kost terwijl andere landen er niet aan mee doen en dat alleen maar om het braafste jongetje van de klas te zijn?

En ik had ook een goed gevoel bij Thierry vandaar mijn stem, toevallig was ik het eens met bijna al zijn uitlatingen:p

Die Devin doet me denken aan een Devin die ik irl ken.

Hij is ook al zo’n mongool in de omgang.

Zo moeilijk ben ik niet hoor en ben zeer behulpzaam en loyaal zodra je eerlijk bent en mij niks aan doet.

Verder heb ik jou eigenlijk altijd maar stoere praatjes en opscheppende opmerkingen zien roepen dusja.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.321
Tevens wel frapant dat je als fvd stemmer een probleem als het achteruitgaande milieu/klimaat blijkbaar niet inziet, noch er iets aan wil doen.

Ik suggereer nu niet dat dit probleem werkelijkheid is, maar ik hou de mogelijkheid open in overeenstemming met jouw uitspraak, op zijn beurt tegenstrijdig aan fvd.

Hoef je niet te suggeren, bakken met wetenschappelijk bewijs die het aantonen en dat de mens het versneld
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
Velen van ons zullen nog grote gevolgen van klimaatverandering gaan meemaken. Overigens ook opmerkelijk dat FvD klimaatverandering ontkent, terwijl het gevolg extreme (huidige vluchtelingenstroom x50) hoeveelheden vluchtelingenstromen naar west-europa in gang zal brengen de komende eeuwen, daar waar integratie nou juist één van de speerpunten is van FvD.

Grote delen van Afrika, binnen afzienbare tijd met 2 miljard inwoners, zullen onleefbaar (vooral door het groter worden van woestijnen en het afnemen van regen) worden als klimaatverandering met de huidige trend doorzet en de verwachting is dat het gros van die mensen naar west-europa (waar de gemiddelde temperatuur redelijk stabiel zal blijven op de langere termijn, dit door grove afname van koud smeltwater in de golfstroom wat de oceaanstromingen zal verstoren en verzwakken, waardoor de temperatuur hier met meerdere graden zal doen dalen - geen/minder warm mexicaans zeewater meer) zal komen.

Door klimaatverandering en de wil om daar iets aan te doen te ontkennen, stimuleer je dus de grootste volksverhuizing aller tijden. Uiterst negatief dus, als ik mij verplaats in de schoenen van... #FvD
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser78972

Guest
2 miljard mensen? In Afrika wonen niet eens zoveel mensen:p
En miss moet je daarom wel fvd stemmen als je een geleidelijke en toelaatbare vluchtelingenstroom wilt krijgen onder goede voorwaarden.

Anders zal je veel meer asielkrakers zoals 'we are here' krijgen, nou ik weet nie of je daar vrolijk van wordt maar ik niet iig.

Nogmaals zo'n landje als nl zal het verschil niet maken zolang andere grote landen er schijt aan hebben, dus zal je die miljarden niet beter in andere dingen kunnen stoppen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser61134

Guest
Of we zitten in een interglaciaal. @Roald97
Wetenschap is interessant, misschien eens in verdiepen.
Beter dan luisteren naar de mensen die er geld op kunnen verdienen met belastingen.

Temperaturen 100 jaar terug waren warmer dan nu
En 0-1000 Na Christus was Groenland ook echt hele jaar door groen. In die 1000 jaar is het dichtgegroeid met ijs en nu smelt het weer.
Dus verdiep je eens in de wetenschap, je bent nu net een Moslim in de tijd toen Mohammed van de trap gevallen was en besloot een boek te schrijven.
Laten we de gekken en mensen die geld ruiken volgen.

Side-note wetenschap betreffende tegenspreken opwarming moet je met een VPN opzoeken, Amerika en Europa blocken effectief alle resultaten die met wetenschappelijk bewijs komen :)

Have fun met de nieuwe informatie, misschien leer je er wat van :eek:

En voor je met hokjesdenk reacties komt:
Ik ontken nergens dat Co² niet bijdraagt aan een temperatuursverschil, maar grootste deel is effectief gewoon de werking van een interglaciale periode die voorbereid om over 25.000-40.000 jaar ongeveer weer een ijstijd te starten. (proces van +- 110.000 jaar)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 487776907

Guest
Er zijn zoveel FVD stemmers, niet zozeer omdat men het per se eens is met de standpunten, maar meer omdat men een opfrissing van onze politiek wilt. Er is geen vertrouwen meer in de huidige politieke partijen. De afgelopen jaren is enkel aangetoond dat welke partij je ook kiest, ze keren allemaal met gespreide kont naar het midden. Men wilt een frisse partij zien, maar ik vraag me oprecht af of de FvD hier in de wensen kan vervullen.

EDIT: het gebeurt niet vaak, maar ik ben het enigszins eens met Firedrakan. Men mag zich wel eens wat meer gaan verdiepen in klimaatverandering. Er speelt veel meer dan wat je papa en mama je meegegeven hebben en dan wat onze huidige politiek je voorschotelt.
 

DeletedUser7072

Guest
Er zijn zoveel FVD stemmers, niet zozeer omdat men het per se eens is met de standpunten, maar meer omdat men een opfrissing van onze politiek wilt. Er is geen vertrouwen meer in de huidige politieke partijen. De afgelopen jaren is enkel aangetoond dat welke partij je ook kiest, ze keren allemaal met gespreide kont naar het midden. Men wilt een frisse partij zien, maar ik vraag me oprecht af of de FvD hier in de wensen kan vervullen.

De reden dat ze naar het midden keren is omdat linkse en rechtse partijen altijd samen in een coalitie zitten. Het midden is dus eigenlijk een compromise dat emigzins acceptabel is voor links Nederland en enigzins voor rechts Nederland.
 

Deleted User - 487776907

Guest
De reden dat ze naar het midden keren is omdat linkse en rechtse partijen altijd samen in een coalitie zitten. Het midden is dus eigenlijk een compromise dat emigzins acceptabel is voor links Nederland en enigzins voor rechts Nederland.

Exact wat ik zei, alleen met meer woorden uitgelegd. FvD zal ongetwijfeld hetzelfde moeten gaan doen.
 

DeletedUser78972

Guest
Haha echt he Martijn laat ons lekker het af een beetje actief maken met deze discussies azijnbal.
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Grote delen van Afrika, binnen afzienbare tijd met 2 miljard inwoners, zullen onleefbaar (vooral door het groter worden van woestijnen en het afnemen van regen) worden als klimaatverandering met de huidige trend doorzet en de verwachting is dat het gros van die mensen naar west-europa (waar de gemiddelde temperatuur redelijk stabiel zal blijven op de langere termijn, dit door grove afname van koud smeltwater in de golfstroom wat de oceaanstromingen zal verstoren en verzwakken, waardoor de temperatuur hier met meerdere graden zal doen dalen - geen/minder warm mexicaans zeewater meer) zal komen.

2 miljard mensen? In Afrika wonen niet eens zoveel mensen:p

Het klopt dat er in Afrika momenteel geen 2 miljard mensen wonen, maar Roald zegt dan ook 'binnen afzienbare tijd'. Als je eens grafieken opzoekt van de bevolkingsgroei in Afrika momenteel en de voorspellingen die daarop gebaseerd zijn gaat het inderdaad niet lang meer duren totdat de grens van 2 miljard inwoners wordt doorbroken.
demos-35-01-fig13.jpg
 

DeletedUser69389

Guest
Dat wat Fred zegt kan ik beamen. De fertiliteitscijfers zijn zeer hoog. Er zijn landen in Afrika met een afgerond vruchtbaarheidspercentage index van minimaal 4 tot en met 6. Dat houdt in dat elk gezin dan minimaal 4 kinderen ter wereld brengt. Zijn zelfs dus landen met 5 of 6. Ter vergelijking. Buiten Afrika zijn alleen Afghanistan en Jemen landen die ook een vruchtbaarheidspercentage halen van 4 of hoger. Terwijl 39 landen in Afrika dergelijke percentages halen. Ter vergelijking: Belgie, Nederland en de Verenigde Staten halen afgerond 2 kinderen per vrouw die kinderen baart. Omringende landen als Duitsland, Oostenrijk en Italie halen maar 1 kind en landen als Spanje en Portugal komen nog maar net afgerond op 2 kinderen. Dat is ook de reden van de vergrijzing in de westerse samenleving.

Bron met data en grafieken.
 

DeletedUser78972

Guest
Verwijder eerst je snitch post voor je weer mee praat Martijn:p

En ja zou kunnen dat er over 20 jaar dan 2 miljard mensen zijn.
Toch denk ik dat nog geen 200 miljoen mensen daarvan naar Europa zullen gaan in die 20 jaar en dus we daar niet zo veel last van krijgen.
Waarschijnlijk wel aan kosten voor hulp in die landen als het echt zo erg wordt daar.
 

DeletedUser61134

Guest
Ik heb al eens een plan ingediend bij de regering.
Samengevat was de conclusie: Als we 98% van India uitroeien en bezit delen dan is iedere Indiaan 50x zo rijk.
Die 1,3miljard indianen kunnen het hele westen (Canada, Australië, USA, Europa & Rusland) 3 jaar voorzien van vlees!
Als we de huidige vleesindustrie met 33% inkorten kunnen we dus 10 jaar extra veel vlees eten zonder schuldig te voelen voor het klimaat gezien we het grootste probleem oplossen. De mens.
 

DeletedUser7072

Guest
Dan moet je wel al die lijken Lang bewaren en goed kunnen houden! En doe daarna meteen China erbij, hebben we nog 3 jaar extra plezier.
 

DeletedUser61134

Guest
Dan moet je wel al die lijken Lang bewaren en goed kunnen houden! En doe daarna meteen China erbij, hebben we nog 3 jaar extra plezier.

Ik stem daarvoor voor gewoon een inkorting van de huidige vleesindustrie, als we India en China voortaan gebruiken om ons vlees te verkrijgen en ze daar gewoon lekker doorbatsen kunnen we makkelijk miljoenen jaren ervan profiteren.
Vleesindustrie kan dan wel met 2/3de ingekort.

Daarnaast kan je dan mooie Indische Tiener bedframes maken.
Nachtkastjes van Volwassen Indische botten, alles is recyclebaar!
 
Bovenaan