Praattopic

Reactiescore
110
Hallo, worden jullie ook gestalkt door duckje?

Goed dat je het vraagt.

Ik wil gewoon dat de wereld de waarheid weet. 5 januari 2019 ben ik ontvoerd, verkracht en mishandeld door een groep moderators omdat ze graag wilden dat ik mijn mond zou houden op het Tribalwars forum. Nadat ze klaar waren, zeiden ze: ’Heb je respect voor famdecibel , heb je respect voor Hopeful, heb je respect voor Duckje?'.
 

DeletedUser7072

Guest
Goed dat je het vraagt.

Ik wil gewoon dat de wereld de waarheid weet. 5 januari 2019 ben ik ontvoerd, verkracht en mishandeld door een groep moderators omdat ze graag wilden dat ik mijn mond zou houden op het Tribalwars forum. Nadat ze klaar waren, zeiden ze: ’Heb je respect voor famdecibel , heb je respect voor Hopeful, heb je respect voor Duckje?'.

Als @famdecibel aan je heeft gezeten heb ik oprecht medelijden :confused:
 

DeletedUser78972

Guest
Zegt idd dat ik voor me zelf op kom ja hihi.

Nu FVD:)

Heeft dat met politieke keuze te maken flapdrol.
 
Reactiescore
1.476
Alsjeblieft niet, deze discussie is al erg genoeg. Ga voor politiek maar prive spammen.
 

DeletedUser78972

Guest
Als ik opvliegerig was had je al een bezoekje gekregen.

Denk dat het meer mensen zijn die de problemen inzien en daar iets aan willen doen ipv alles maar accepteren om zo iedereen in zijn waarde te laten maar ondertussen je eigen cultuur en waarde verwaarlozen.
Gelukkig heeft een groot deel van de mensen zijn steun laten zien aan de zetels te zien en dit word alleen maar meer:)
 
Reactiescore
476
Als ik opvliegerig was had je al een bezoekje gekregen.

Denk dat het meer mensen zijn die de problemen inzien en daar iets aan willen doen ipv alles maar accepteren om zo iedereen in zijn waarde te laten maar ondertussen je eigen cultuur en waarde verwaarlozen.
Gelukkig heeft een groot deel van de mensen zijn steun laten zien aan de zetels te zien en dit word alleen maar meer:)

Je politieke voorkeur heeft imo niet zoveel te maken met het inzien van problemen en hier wat aan willen doen. Het politieke beleid staat voor mij voor de manier waarop deze problemen moeten worden aangepakt. En dan komen we toch terug op mijn standpunt, dat het verleden heeft laten zien dat bepaalde bevolkingsgroepen een voorkeur hebben voor partijen als fvd en pvv, uitzonderingen daargelaten.

Maargoed, zoals ik zei ga ik je niet vermoeien met mijn politieke prietpraat, daar is dit forum niet de juiste plaats voor.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
Kort door de bocht kun je prima stellen dat korte termijn denkers, vaak lager opgeleiden, op partijen als PVV en in mindere mate FvD (heeft nog geen pvv imago en is voor de ongeïnteresseerde stemmer een 'leuke' optie) stemmen inderdaad. Ik vat je punt hier zeker wel in hoor Sukke. Verder moet iedereen gewoon stemmen wat hij of zij vindt. Maar er zijn bepaalde trends. Net zoals D66-stemmers het imago hebben van de stadse bakfiets volwassenen, ook daar zit een kern van waarheid. Wilde eerder het imago van SGP aanhalen maar ik denk dat ik daarmee een lijn over zou gaan :biggrin::tongue:
 
Reactiescore
476
Als ik opvliegerig was had je al een bezoekje gekregen.

Denk dat het meer mensen zijn die de problemen inzien en daar iets aan willen doen ipv alles maar accepteren om zo iedereen in zijn waarde te laten maar ondertussen je eigen cultuur en waarde verwaarlozen.
Gelukkig heeft een groot deel van de mensen zijn steun laten zien aan de zetels te zien en dit word alleen maar meer:)

Tevens wel frapant dat je als fvd stemmer een probleem als het achteruitgaande milieu/klimaat blijkbaar niet inziet, noch er iets aan wil doen.

Ik suggereer nu niet dat dit probleem werkelijkheid is, maar ik hou de mogelijkheid open in overeenstemming met jouw uitspraak, op zijn beurt tegenstrijdig aan fvd.

Kort door de bocht kun je prima stellen dat korte termijn denkers, vaak lager opgeleiden, op partijen als PVV en in mindere mate FvD (heeft nog geen pvv imago en is voor de ongeïnteresseerde stemmer een 'leuke' optie) stemmen inderdaad. Ik vat je punt hier zeker wel in hoor Sukke. Verder moet iedereen gewoon stemmen wat hij of zij vindt. Maar er zijn bepaalde trends. Net zoals D66-stemmers het imago hebben van de stadse bakfiets volwassenen, ook daar zit een kern van waarheid. Wilde eerder het imago van SGP aanhalen maar ik denk dat ik daarmee een lijn over zou gaan :biggrin::tongue:

Ik ben denk ik uitzondering op de regel, stem meestal op een persoon waar ik een goed gevoel bij heb en zet de visie van een partij op de tweede plek. Scheelt dan ook dat ik me in elke visie kan vinden, voordeel van het politieke midden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.476
Ik ben denk ik uitzondering op de regel, stem meestal op een persoon waar ik een goed gevoel bij heb en zet de visie van een partij op de tweede plek. Scheelt dan ook dat ik me in elke visie kan vinden, voordeel van het politieke midden.
Daarom stem ik altjjd SGP. Go Kees!
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Die Devin doet me denken aan een Devin die ik irl ken.

Hij is ook al zo’n mongool in de omgang.
 
Bovenaan