Praattopic

Reactiescore
972
Ik heb ooit eens op dit account een permban gekregen omdat ik een ander account had gemaakt met de naam 'Pipi Kaka Diarree' waarop ik maar een paar keer had ingelogd, dat account werd na een tijdje geband waardoor ik met dit account onbewust aan banontwijken deed. Berichtje naar Poo en het was meteen in orde. Uiteindelijk is Poo echt nog een redelijke kerel. Alleen is hij inderdaad soms blind voor bepaalde dingen en voor andere dingen dan weer genadeloos, waardoor wij moeten knielen.
 

DeletedUser61134

Guest
Daarom is Sander geband voor spam en die catfish niet.

Ik noem geen specifieke naam in mijn voorbeelden, gewoon globaal.
Zelfde wat jullie gewoon doen door bijvoorbeeld mij catfish te noemen terwijl je al beter weet.
Jullie plegen laster, ik schets een situatie waar mogelijk laster gepleegd kan worden indien ik iemand zou benoemen.

Als ik specifiek bv je naam zou noemen en naar iemand zou verwijzen dan zou het wel fout zijn.
 
Reactiescore
1.049
Ik noem geen specifieke naam in mijn voorbeelden, gewoon globaal.
Zelfde wat jullie gewoon doen door bijvoorbeeld mij catfish te noemen terwijl je al beter weet.
Jullie plegen laster, ik schets een situatie waar mogelijk laster gepleegd kan worden indien ik iemand zou benoemen.

Als ik specifiek bv je naam zou noemen en naar iemand zou verwijzen dan zou het wel fout zijn.
Niks laster. Enkel smaad zonder ruïneren:
Laster is het zwartmaken van een ander door deze in het openbaar te beschuldigen van zaken waarvan degene die de beschuldiging uit weet of had moeten weten dat deze onwaar zijn. Als de feiten waar zijn, al dan niet opgeblazen, spreekt men van smaad. Het doel is het ruïneren van de reputatie van het slachtoffer.
 
Reactiescore
93
Ik heb ooit eens op dit account een permban gekregen omdat ik een ander account had gemaakt met de naam 'Pipi Kaka Diarree' waarop ik maar een paar keer had ingelogd, dat account werd na een tijdje geband waardoor ik met dit account onbewust aan banontwijken deed. Berichtje naar Poo en het was meteen in orde. Uiteindelijk is Poo echt nog een redelijke kerel. Alleen is hij inderdaad soms blind voor bepaalde dingen en voor andere dingen dan weer genadeloos, waardoor wij moeten knielen.
Nadat Richard was verbannen, was ik op hetzelfde IP als hij ingelogd waardoor ik ook verbannen werd door Poo. Toen ik uitlegde dat ik op een school IP ingelogd was en toch echt een andere persoon was, was het ook goed. Verder heb ik nooit contact met hem gehad, maar op basis van het weinige contact zie ik hem niet als een onredelijk persoon.
 
Reactiescore
93
Hoe kan je die smerige zoete troep eten?. Zout is the way to go
Zoute popcorn heb ik dus nooit lekker gevonden. Maar kan om eerlijk te zijn ook zijn omdat mijn eerste kennismaking was toen ik zoete popcorn had en er onverwachts een paar zoute tussen zaten... Dat is echt niet lekker:x
 
Reactiescore
93
Dankjewel.



Je bent dan ook een vrouw :oops:
Klopt! Maar wie weet zou ik zoute popcorn wel lekker gevonden hebben als ik het voor het eerst fatsoenlijk geproefd zou hebben ipv dat het tussen andere popcorn zat.
 

DeletedUser4045

Guest
Ik ga hier even alleen op in in de context van Sander. Hij geeft toe dat hij fout is geweest. Maar in plaats van bezwaar in te dienen, gaan ze nog verder dollen. Afgelopen weekend begon het weer helaas.
Hoe kan Joris zijn straf aanpassen als er geen bezwaar via de legale weg wordt ingediend? Er zijn regels. Door hier op het forum met zijn allen te gaan roepen, wordt het alleen maar erger gemaakt. En zo lopen er nog meer een ban op. Ik weet zeker, dat als er gewoon bezwaar in was gediend, dat Sander al vrij was geweest.

Ik doe nogmaals een oproep aan Sander: ik mis je, de community mist je, dien bezwaar in, dat is de enige weg en conform de regels die er zijn en waar ze zelf ook niet van kunnen en mogen afwijken. Doe het dus voor ons.

Hi fam, allereerst ben ik verrast door je inhoudelijke post. Hulde!

Daarnaast is dit wel de omgekeerde wereld. Wat ik aanhaal is dat het morele kompas van Joris in eerste instantie al niet klopt. Ik zal je gelijk geven dat het ban ontwijken niet mag volgens de regels. Echter is drie weken ban voor positief ingerichte spam gewoonweg absurd. Je kan dus de bal bij Sander leggen, maar er ontstaat daardoor een soort kip-ei discussie. Ik ben van mening dat het begin van de situatie de drie weken ban is en dan snap ik dat Sander niet op z'n knietjes komt smeken om vergiffenis.

Heb je het nu over VF of Wereldfora? CM doet in principe VF alleen op melding, Wereldfora word door gewone mods gemod zoals ik. Ik en andere mods hebben geeneens rechten op het VF. We behandelen iedereen gewoon gelijk. Enige die daar vanaf mag wijken is CM. En die doet dus alleen VF, wat in de regel alleen op melding werkt zoals gezegd, en zo vaak waren er geen VF meldingen in mijn periode als roaming (toen kon ik ze nog zien) dus ik begrijp totaal niet waar je nu exact op doelt. Misschien moet je je oogkleppen eens af doen en iets meer waardering voor het CM tonen ondanks dat je het niet altijd met ze eens bent. Zonder hen was dit forum misschien al wel verleden tijd geweest. (Ook jullie hebben uiteraard positief bijgedragen aan de activiteit die er op dit moment is en dus het in stand houden van dit forum)

Ben wel een beetje klaar met die constante rant op mods. Als het nou op een grappige manier gaat geen enkel issue, maar dit begint irritant te worden.

Ik ben altijd verbaasd over de persoonlijke verontwaardiging van de mods. Als er een van hen wordt aangesproken springen ze en masse op de persoon die ze aanspreekt. Als je niet in de spotlight wilt staan (in dit geval op dit forum) dan moet je niet zo'n functie bekleden. Ik vind de verontwaardiging niet buitensporige proporties aan nemen. Voornamelijk de arrogante houding wordt als storend ervaring. Het gaat altijd om het verdedigen van het beleid, maar wanneer gaat men dan eens een mod zien die zich kwetsbaar durft op te stellen en open staat voor de geleverde feedback..

Gelukkig zijn wij mensen en geen robots en kunnen wij dingen dus prima inschatten ;)

Ik moet je eerlijk zeggen dat ik hier niet al teveel vertrouwen in heb, gezien het niveau van modereren de afgelopen tien jaar met nadruk op de afgelopen drie jaar.

Ik heb ooit eens op dit account een permban gekregen omdat ik een ander account had gemaakt met de naam 'Pipi Kaka Diarree' waarop ik maar een paar keer had ingelogd, dat account werd na een tijdje geband waardoor ik met dit account onbewust aan banontwijken deed. Berichtje naar Poo en het was meteen in orde. Uiteindelijk is Poo echt nog een redelijke kerel. Alleen is hij inderdaad soms blind voor bepaalde dingen en voor andere dingen dan weer genadeloos, waardoor wij moeten knielen.

Nadat Richard was verbannen, was ik op hetzelfde IP als hij ingelogd waardoor ik ook verbannen werd door Poo. Toen ik uitlegde dat ik op een school IP ingelogd was en toch echt een andere persoon was, was het ook goed. Verder heb ik nooit contact met hem gehad, maar op basis van het weinige contact zie ik hem niet als een onredelijk persoon.

Nobel om aan te geven dat hij zijn fouten terug durft te draaien. Enkel de uitzondering maakt niet dat zijn algemene handelingen daarmee wordt ontkracht.

@Poo. krijg ik nog uberhaupt een reactie van je, desnoods in pm?
 
Reactiescore
1.468
ben altijd verbaasd over de persoonlijke verontwaardiging van de mods. Als er een van hen wordt aangesproken springen ze en masse op de persoon die ze aanspreekt. Als je niet in de spotlight wilt staan (in dit geval op dit forum) dan moet je niet zo'n functie bekleden. Ik vind de verontwaardiging niet buitensporige proporties aan nemen. Voornamelijk de arrogante houding wordt als storend ervaring. Het gaat altijd om het verdedigen van het beleid, maar wanneer gaat men dan eens een mod zien die zich kwetsbaar durft op te stellen en open staat voor de geleverde feedback..

Ik moet je eerlijk zeggen dat ik hier niet al teveel vertrouwen in heb, gezien het niveau van modereren de afgelopen tien jaar met nadruk op de afgelopen drie jaar
Heb je onze moderatie de afgelopen tijd in de gaten gehouden? We zijn op diverse P&P fora gestart met het nieuwe forum principe waar we heel anders modereren.

Ik vind het opvallend dat er steeds word geklaagd over het moderatie niveau terwijl degene die het betreft vrijwel nooit om een second opinion vraagt als deze word aangeboden. Daarnaast vraag ik regelmatig aan mensen om feedback en krijg ik vaak gewoon geen of een half antwoord waar ik niets mee kan. Wij staan en hebben altijd open bestaan voor feedback alleen we krijgen die bijna nooit op een fatsoenlijke manier. Daarnaast zie ik de dingen anders omdat ik de achtergronden ken, die jullie vaak niet zien. Dat maakt dat je heel anders tegen dingen aan kijkt. Niet voor niets worden bans niet met derden besproken.
 
Bovenaan