Praattopic

Deleted User - 2075062

Guest
Omdat ik mijn welgemeende mening deel?
Ik slinger alleen verwijten als daar een reden toe is.
Mensen maken fouten mbt mijn trollposts, en dan als iemand een troll op mijn troll als serieus neemt is gewoon komisch.

Beetje bashen tussen trolls moet gewoon kunnen, ik besloot gewoon in PlanB zijn handen te spelen en doen alsof ik boos was.
Castiel werd toen boos dus is hij basicly getrolled door PlanB. Dat is toch echt komisch?

Daarvoor ben ik op dit forum, mensen zijn zo emotioneel aan het posten dat ik soms teruglees met de slappe lach om hun posts :p

Als dit jou conclusie is is serieus te treurig voor woorden. Ik wist dat je moeite had met alles goed bijhouden etc. etc. maar als jij serieus denkt dat Time trollde toen hij zei dat je jezelf tegensprak dan begrijp je werkelijkwaar NIKS van de Nederlandse taal. Vervolgens anderen dom noemen en het op de man gaan spelen toont aan hoe je in elkaar steekt en dat je niet helemaal begrijpt hoe het hier op het forum werkt.

Daarnaast claim jij hier Time beter te kennen dan ik wat al een treurig gegeven ansich is.

Het is tevens ook bullshit dat je gaat claimen dat je "gespeeld" boos deed want daar trapt werkelijkwaar niemand in. Het is je laatste redmiddel om je treurige gedrag van de afgelopen tijd goed te praten natuurlijk maar daar prikt serieus iedereen doorheen. Ik denk dat zelfs Poo. nu met een facepalm achter zijn schermpje jou posts vol schaamte zit mee te lezen.

Ik wil daarnaast even inzoomen op het ander extreem tegenstrijdige aspect dat jij hier al een paar dagen hard aan het schreeuwen bent en dat is wel dat je beweerd je altijd conform de regels te gedragen. Dit is aangehaald door Richard en ik zie idd wel een aantal puntjes waar jij je totaal misdraagt als we de regels even grondig doorlezen. Waar zijn die modts nu dan die zich zo opstellen dat de regels tot op de regel nageleefd dienen te worden?

Onderstaand de regels over taalgebruik:
§1: Taalgebruik en manieren

  1. Hou je taalgebruik netjes en beleefd. Ga met respect met elkaar om.

  2. Op de persoon gerichte beledigingen zijn nooit op het forum toegestaan. Niet als forum bijdrage, niet via een privé bericht en niet als signature.

  3. Racisme of negatieve uitlatingen over een etnische groep zijn ten strengste verboden. Rechts-extremistische inhoud of extreme politieke inhoud zijn niet toegestaan.

1. Respect voor anderen breng jij in geen geval op. Je schopt en slaat alleen maar hard om je heen en probeert anderen op het forum belachelijk te maken (wat je, nogmaals, niet heel soepel afgaat want je zet jezelf alleen maar voor lul).

2. Jij speelt het alleen maar op de man. Zodra een discussie te ingewikkeld voor je wordt ga je anderen uitschelden en op de man spelen. Treurig en triest en het toont aan hoe weinig beheersing je hebt en dat je ook zeer weinig beheersing hebt over de Nederlandse taal. In een face to face discussie zou jij hoogstwaarschijnlijk snel naar je vuisten teruggrijpen om je onkunde te verbergen.

3. Racisme? Afgelopen dagen heb je het over analfabeten uit Afrika die vanwege de honger zijn ogen heeft uitgeprikt. Racistische uitspraken.

Waar het modt team helemaal niks tegen doet. Waar is Poo. nu dan met zijn regelgeving bullshit verhaal? Ze lievelingetje doet van alles fout maar dat is allemaal prima?
 

DeletedUser61134

Guest
Als dit jou conclusie is is serieus te treurig voor woorden. Ik wist dat je moeite had met alles goed bijhouden etc. etc. maar als jij serieus denkt dat Time trollde toen hij zei dat je jezelf tegensprak dan begrijp je werkelijkwaar NIKS van de Nederlandse taal. Vervolgens anderen dom noemen en het op de man gaan spelen toont aan hoe je in elkaar steekt en dat je niet helemaal begrijpt hoe het hier op het forum werkt.

Daarnaast claim jij hier Time beter te kennen dan ik wat al een treurig gegeven ansich is.

Het is tevens ook bullshit dat je gaat claimen dat je "gespeeld" boos deed want daar trapt werkelijkwaar niemand in. Het is je laatste redmiddel om je treurige gedrag van de afgelopen tijd goed te praten natuurlijk maar daar prikt serieus iedereen doorheen. Ik denk dat zelfs Poo. nu met een facepalm achter zijn schermpje jou posts vol schaamte zit mee te lezen.

Ik wil daarnaast even inzoomen op het ander extreem tegenstrijdige aspect dat jij hier al een paar dagen hard aan het schreeuwen bent en dat is wel dat je beweerd je altijd conform de regels te gedragen. Dit is aangehaald door Richard en ik zie idd wel een aantal puntjes waar jij je totaal misdraagt als we de regels even grondig doorlezen. Waar zijn die modts nu dan die zich zo opstellen dat de regels tot op de regel nageleefd dienen te worden?

Onderstaand de regels over taalgebruik:
§1: Taalgebruik en manieren

  1. Hou je taalgebruik netjes en beleefd. Ga met respect met elkaar om.

  2. Op de persoon gerichte beledigingen zijn nooit op het forum toegestaan. Niet als forum bijdrage, niet via een privé bericht en niet als signature.

  3. Racisme of negatieve uitlatingen over een etnische groep zijn ten strengste verboden. Rechts-extremistische inhoud of extreme politieke inhoud zijn niet toegestaan.

1. Respect voor anderen breng jij in geen geval op. Je schopt en slaat alleen maar hard om je heen en probeert anderen op het forum belachelijk te maken (wat je, nogmaals, niet heel soepel afgaat want je zet jezelf alleen maar voor lul).

2. Jij speelt het alleen maar op de man. Zodra een discussie te ingewikkeld voor je wordt ga je anderen uitschelden en op de man spelen. Treurig en triest en het toont aan hoe weinig beheersing je hebt en dat je ook zeer weinig beheersing hebt over de Nederlandse taal. In een face to face discussie zou jij hoogstwaarschijnlijk snel naar je vuisten teruggrijpen om je onkunde te verbergen.

3. Racisme? Afgelopen dagen heb je het over analfabeten uit Afrika die vanwege de honger zijn ogen heeft uitgeprikt. Racistische uitspraken.

Waar het modt team helemaal niks tegen doet. Waar is Poo. nu dan met zijn regelgeving bullshit verhaal? Ze lievelingetje doet van alles fout maar dat is allemaal prima?

Je hangt wel behoorlijk de clown uit of niet? :)
Lees mijn post eens goed. Durf te wedden dat je niks zal vinden wat elkaar als je de hele context neemt tegenspreekt :)

En waar zie je mij iemand beledigen of op de man spelen?
En daarnaast is de discussie mij te simpel, ik zie PlanB met analfabetisme zijn best doen een puntje te vinden en falen, meer niet. Mag ik hem ook zeker op wijzen.
Ik reageer daarna op een niveau dat anderen het zullen begrijpen en geef jullie advies om jullie leven te beteren.
Jij daarentegen speelt plots op de man en gaat letterlijk vol woede typen.

Ik toon abnormaal veel respect voor jullie. Als ik letterlijk de feiten moet noemen over jullie zou dat berispwaardig worden. Zie mijn milde triggers als een vorm van respect.
Hoezo racisme? Ik quoteer een mediabericht van paar jaar terug. Het is pas racistisch als ik een blanke noemde want dan beledig ik een zwakke minderheid.

Zie bijvoorbeeld hoe je niet bepaald respectvol bent naar mensen die hun best doen het forum aangenaam te maken, juist tegen mensen zoals jou.
Dat je je eigen fouten inziet en bang word dat ze je aan zullen pakken en daarom rebels gedrag vertoont bevestigd dit.
Zie gewoon in dat mods betere mensen zijn die tenminste wat ervan proberen te maken ipv dat onnodige moddergooien wat jij doet.
 
Reactiescore
93
Ik ging hier maar eens kijken omdat het WvW-forum zo stil is... Ik ga het wel weer houden bij WvW (voor zover daar nog leven gaat komen) en Tribal Song Contest... Hier is het toch alleen maar gejank tegenover elkaar-.-'
 
Reactiescore
770
Kortom: moest een andere forummer (een jongen dus ipv deze meid hier) dat gedrag aannemen zoals Firedrakan dat doet, dan had hij nu een ban aan zijn broek of op z'n minst een berisping. Maar nee hoor, corruptie en seksisme spelen echt wel een rol hier.

@Poo.
@Jo Han
 
Reactiescore
770
Omdat iedereen altijd direct hapt.

Ah dus wij mogen niet happen we moeten maar doen alsof madam een troll is, lekker haar bezig laten houden, maar wanneer het Sander is en Dirk, dan zijn jullie het die happen en vervolgens overgaan tot actie.
Je ziet hier alleen al weer hoe biased de moderators zijn tegenover Firedrakan.
 
Reactiescore
1.468
Kortom: moest een andere forummer (een jongen dus ipv deze meid hier) dat gedrag aannemen zoals Firedrakan dat doet, dan had hij nu een ban aan zijn broek of op z'n minst een berisping. Maar nee hoor, corruptie en seksisme spelen echt wel een rol hier.

@Poo.
@Jo Han

Ah dus wij mogen niet happen we moeten maar doen alsof madam een troll is, lekker haar bezig laten houden, maar wanneer het Sander is en Dirk, dan zijn jullie het die happen en vervolgens overgaan tot actie.
Je ziet hier alleen al weer hoe biased de moderators zijn tegenover Firedrakan.
Heb je het nu over VF of Wereldfora? CM doet in principe VF alleen op melding, Wereldfora word door gewone mods gemod zoals ik. Ik en andere mods hebben geeneens rechten op het VF. We behandelen iedereen gewoon gelijk. Enige die daar vanaf mag wijken is CM. En die doet dus alleen VF, wat in de regel alleen op melding werkt zoals gezegd, en zo vaak waren er geen VF meldingen in mijn periode als roaming (toen kon ik ze nog zien) dus ik begrijp totaal niet waar je nu exact op doelt. Misschien moet je je oogkleppen eens af doen en iets meer waardering voor het CM tonen ondanks dat je het niet altijd met ze eens bent. Zonder hen was dit forum misschien al wel verleden tijd geweest. (Ook jullie hebben uiteraard positief bijgedragen aan de activiteit die er op dit moment is en dus het in stand houden van dit forum)

Ben wel een beetje klaar met die constante rant op mods. Als het nou op een grappige manier gaat geen enkel issue, maar dit begint irritant te worden.
 

DeletedUser61134

Guest
Wat heeft dit er nou weer mee te maken

Gewoon voorbeelden die de mensen op dit fora vaak als reden gebruiken.

Kortom: moest een andere forummer (een jongen dus ipv deze meid hier) dat gedrag aannemen zoals Firedrakan dat doet, dan had hij nu een ban aan zijn broek of op z'n minst een berisping. Maar nee hoor, corruptie en seksisme spelen echt wel een rol hier.

@Poo.
@Jo Han

Zie je castiel gebanned zijn?
Nee, en hij gaat 1000x zo ver om letterlijk mods en een god te beledigen.
Mensen die boven alles staan beledigen is pure blasphemy.

Heb je het nu over VF of Wereldfora? CM doet in principe VF alleen op melding, Wereldfora word door gewone mods gemod zoals ik. Ik en andere mods hebben geeneens rechten op het VF. We behandelen iedereen gewoon gelijk. Enige die daar vanaf mag wijken is CM. En die doet dus alleen VF, wat in de regel alleen op melding werkt zoals gezegd, en zo vaak waren er geen VF meldingen in mijn periode als roaming (toen kon ik ze nog zien) dus ik begrijp totaal niet waar je nu exact op doelt. Misschien moet je je oogkleppen eens af doen en iets meer waardering voor het CM tonen ondanks dat je het niet altijd met ze eens bent. Zonder hen was dit forum misschien al wel verleden tijd geweest. (Ook jullie hebben uiteraard positief bijgedragen aan de activiteit die er op dit moment is en dus het in stand houden van dit forum)

Ben wel een beetje klaar met die constante rant op mods. Als het nou op een grappige manier gaat geen enkel issue, maar dit begint irritant te worden.

Zie hoe ik me gedraag op wereldfora, heel wat netter en net iets minder uitdagend.
Ze klagen terwijl hun degenen zijn die de regels niet uit hun hoofd leren!
Tis amper tekst, kan je letterlijk blind citeren na 1x lezen.

Daarnaast staat er bij mij nog een melding bij mensen die Sander helpen met banontwijking, dus Poo. matst juist mensen! Heeft 3 mensen niet gebanned terwijl ze alle 3 officieel een perma horen te hebben.
 
Reactiescore
93
Gewoon voorbeelden die de mensen op dit fora vaak als reden gebruiken.

Daarnaast staat er bij mij nog een melding bij mensen die Sander helpen met banontwijking, dus Poo. matst juist mensen! Heeft 3 mensen niet gebanned terwijl ze alle 3 officieel een perma horen te hebben.
Even hierop, ik heb de forumregels er weer bijgehaald.

Als je van het forum verbannen wordt moet je wachten tot deze ban opgeheven wordt voor je weer op het forum mag. Indien je onder een andere naam terug op het forum komt zal deze account per direct geblokkeerd worden. Je mag dus niet posten onder een andere naam of iemand anders posts voor je laten plaatsen. En ook op geen enkele manier aan het forum deelnemen.
Deze regel is gebroken door Sander met zijn banontwijking, daar is geen ontkennen aan. Echter zie ik in de regels nergens staan dat zij die helpen met ban ontwijken ook een permanente ban dienen te krijgen. Het kan zijn dat ik hier overheen keek, maar zou jij me deze regel aan kunnen wijzen?

Ik sta hier zelf vrij neutraal tussen en heb om eerlijk te zijn ook niet erg veel mee gekregen. Op wat voor manier diverse mensen geholpen hadden met het banontwijken van Sander ben ik ook niet van de hoogte, dit is dan ook iets wat enkel voor de mods van belang is. Ik besloot voornamelijk te reageren omdat ik in de regels niet kan vinden dat degene die helpt bij het ontwijken van een ban een permanente ban verdiend, wat jij aanhaalt als 'bewijs' dat Poo mensen matst, terwijl je zelf ook zegt dat de melding nog open staat, wat kan betekenen dat er nog meer onderzoek naar gedaan wordt.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Echter zie ik in de regels nergens staan dat zij die helpen met ban ontwijken ook een permanente ban dienen te krijgen

Het staat in het stukje wat je aanhaalt:

“... of iemand anders posts voor je laten plaatsen.”

Een nieuw account aanmaken voor iemand die een ban heeft, waardoor hij opnieuw kan banontwijken valt daar ook onder.
 
Reactiescore
93
Het staat in het stukje wat je aanhaalt:

“... of iemand anders posts voor je laten plaatsen.”

Een nieuw account aanmaken voor iemand die een ban heeft, waardoor hij opnieuw kan banontwijken valt daar ook onder.
Ah, ik wist niet dat men had gepost voor hen. Mijn excuses dan. Maar is dit dan geen berisping/waarschuwing dan maar direct een permban? Als het duidelijk een ander persoon is? Een nieuw account er speciaal voor aangemaakt snap ik, maar een duidelijk ander persoon direct permbannen lijkt mij wat overdreven om eerlijk te zijn. Maar als dat de aanpak is, ben ik niet de aangewezen persoon om hier tegenin te gaan. Dit is dan meer voor degene die gestraft was.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Ah, ik wist niet dat men had gepost voor hen. Mijn excuses dan. Maar is dit dan geen berisping/waarschuwing dan maar direct een permban? Als het duidelijk een ander persoon is? Een nieuw account er speciaal voor aangemaakt snap ik, maar een duidelijk ander persoon direct permbannen lijkt mij wat overdreven om eerlijk te zijn. Maar als dat de aanpak is, ben ik niet de aangewezen persoon om hier tegenin te gaan. Dit is dan meer voor degene die gestraft was.

Nee, een perma is het sowieso niet.

Vroeger hing er een ban van drie maanden aan vast denk ik, maar de regels zijn soepeler geworden.
 
Reactiescore
2.181
Nee, een perma is het sowieso niet.

Vroeger hing er een ban van drie maanden aan vast denk ik, maar de regels zijn soepeler geworden.

Als je vroeger Perma ban kreeg had je niet enkel gespamd maar discriminatie/racisme/iemand zo belachelijk gemaakt met privé etc. Dat verschil moet je dan ook opnoemen.
 

Deleted User - 487776907

Guest
Waarom gaat elk verdomme topic altijd uiteindelijk over rebecca :confused:

Aan het knopje "toon genegeerde inhoud" te zien in combinatie met de mensen die in mijn ogen tegen zichzelf aan t praten zijn, moest ik deze conclusie al eerder hebben kunnen trekken :p
 
Reactiescore
1.468
Als je vroeger Perma ban kreeg had je niet enkel gespamd maar discriminatie/racisme/iemand zo belachelijk gemaakt met privé etc. Dat verschil moet je dan ook opnoemen.
Met het huidige systeem krijg je alleen een permanente ban bij banontwijken of een zeer vaak herhaalde overtreding in korte tijd.
 
Reactiescore
2.181
Met het huidige systeem krijg je alleen een permanente ban bij banontwijken of een zeer vaak herhaalde overtreding in korte tijd.

Met andere woorden mag ik hier alles neerzetten en dan zet ik er gewoon voorbeeld achter en dan is alles goed :) top systeem.
 
Bovenaan