Praattopic

Deleted User - 487776907

Guest
Respect wel voor het hele VF-gedeelte. Hoe hecht dit deel van de community is, verbaast mij telkens weer. Het zou zo ongelooflijk zonde zijn mocht deze kern van het AF, en dragers van de activiteit, zo abrupt uit elkaar worden gescheurd. Een plaatsje in mijn hart hebben jullie wel :engel:
 

DeletedUser61134

Guest
Hoe erg kan iemand zichzelf tegen praten.

Dan moet je een bril of een brein kopen.
Misschien ergens in Afrika iemand oppikken die voor je nadenkt.

Hoe kan een mens in 2018 nog zulke foute aannames doen terwijl het antwoord in dezelfde post zit.
Verbazingwekkend.
 
Reactiescore
770
haha klassieke rebecca reactie weer zo echt nergens op ingaan maar wel 4 alinea's besteden aan rond de pot draaien.
 

DeletedUser1107

Guest
Vraagt iemand je wel eens hoe het met jou gaat? Ik voel een hoop haatgevoelens die je al tijden opkropt.
 
Reactiescore
770
ze wilt met mij daten maar ik weiger ze iedere keer

denk dat anthraxxis betere match is voor haar
 
Reactiescore
2.189
Dan moet je een bril of een brein kopen.
Misschien ergens in Afrika iemand oppikken die voor je nadenkt.

Hoe kan een mens in 2018 nog zulke foute aannames doen terwijl het antwoord in dezelfde post zit.
Verbazingwekkend.

Verbazingwekkend is dat je al weet schijnbaar welke "aannames" ik maak zonder dat ik zeg wat ik bedoel :D

Maarja als we het niet winnen is iedereen dom. Jij bent dom, jij bent dom, iedereen is dom.
 

DeletedUser61134

Guest
Verbazingwekkend is dat je al weet schijnbaar welke "aannames" ik maak zonder dat ik zeg wat ik bedoel :D

Maarja als we het niet winnen is iedereen dom. Jij bent dom, jij bent dom, iedereen is dom.

Je spreekt je eigen post tegen.
En hoezo winnen? Volgens mij heb jij nooit een poging kunnen doen tot iets winnen in je leven.
 

Deleted User - 2075062

Guest
Omdat ik zeg dat regels er zijn om gevolgd te worden?
Fam zegt het zelf, als Sander gewoon 1x de regels had gevolgd was hij waarschijnlijk al unbanned.
Zeuren op Poo. heeft gewoon geen zin; die ziet jullie gewoon als het vuil dat jullie zijn. (Zoals het hoort dus)

En ik handel extreem maar niet buiten de regels waardoor het misschien overkomt als een voorkeur behandeling.
Maar zie de forumregels als een waarschuwing, als je die overtreed zit je dus al fout.
Ik was in feite destijds nooit gewaarschuwd voor mijn gedrag dus ze konden niet berispen.

Hahahahahaha en jij durft andere mensen dom te noemen na net een reactie als dit op de proppen te zijn gekomen? Je bent een treurig en zielig persoon die maar wat graag de balletjes van een zekere CM in de mond wil nemen. Dat jij ons hier "het vuil dat we zijn" noemt uit naam vam Poo. bewijst namelijk precies het punt dat we al een flink lange tijd proberen te maken richting de Modts en CM's. Namelijk dat ze ons niet als mensen zien noch zo behandelen en dat ze liever de meest actieve groep van dit volledige forum kwijt zijn dan rijk.

Het is een zeer treurig gegeven dit vast te moeten stellen en ik vind het oprecht gigantisch jammer dat de Modts op deze wijze met de community omgaan.

Dat jij het met de modts eens bent begrijp ik daarentegen dan weer gigantisch goed en wel om de volgende reden. Zodra een discussie voor jou namelijk te lastig wordt, en dat gebeurt volgens mij gauw bij iemand die met jou instelling op deze wereld en dit forum leett. Ga je mensen dom noemen en ga je mensen persoonlijk aanvallen (wat je overigens totaal niet goed af gaat). Wat je zegt over Time vind ik zeer treurig en ook eigenlijk triest dat je naar dat soort praktijken moet teruggrijpen. Maar ik begrijp wel waarom jij van Poo. een voorkeursbehandeling geniet. Jullie zijn namelijk precies hetzelfde, willen maar wat graag van achter een computertje andere mensen beledigen en bashen en lekker pesten omdat jullie waarschijnlijk in RL ergens iets tekort zijn gekomen. Poo. heeft het alleen net iets verder geschopt dan jij.

Dan moet je een bril of een brein kopen.
Misschien ergens in Afrika iemand oppikken die voor je nadenkt.

Hoe kan een mens in 2018 nog zulke foute aannames doen terwijl het antwoord in dezelfde post zit.
Verbazingwekkend.

Je spreekt jezelf keihard tegen in 1 post en als iemand je daar op wijst kom je met deze reactie aan? Het toont je onkunde en geeft ook duidelijk aan dat het allemaal net even iets te ingewikkeld voor je is.

Lees mijn post dan.
Antwoord staat er duidelijk in.

Dat ik vol verbazing moet toekijken hoe iemand zo absurd dom kan zijn in 2018 mag ik openlijk uiten.
Deze jongen moet weten hoe absurd dom hij is wil hij verder komen in de wereld dus zie het als een dienst van mij hem eens te motiveren meer dan 1 zin in zijn geheugen te plaatsen.

Oh mogen we onze ongezoute mening over anderen hier plaatsen dan?

Ik vind je een kleinzerig en triest persoon. Je gedraagt je als een kind van 5 wiens beste vriendje onrecht is aangedaan en schopt daardoor iedereen om je heen die je ziet. Vanaf achter je PC'tje durf je alles en iedereen aan te vallen maar ik heb zo het vermoeden dat je in RL elk conflict of discussie met je medemens zo veel mogelijk probeert te mijden en ontwijken.

Nee als iemand zo absurd dom is dat ik zover wil gaan het te vergelijken met de tokkies of met een analfabetische afrikaan die zijn ogen eruit geprikt heeft omdat hij honger had.
En hij in vergelijking er slechter vanaf is kwa leesvermogen, dan zie ik een reden om diegene dat duidelijk te maken.

Lees mijn reactie boven dit stuk van jou aub nogmaals. Gaat hier ook voor op.

Zonder haat waren we allang uitgestorven door overbevolking.

Hahahahahaha lachwekkend dit :p
 
Reactiescore
976
Jullie zijn vuil

Je steeds denigrerende taalgebruik is echt schijtirritant. Je doet continu of iedereen hier een hoopje stront is. Je bent zelf vuil, ga die arrogantie van je afwassen please

Neem eens een voorbeeld aan mij, ik maak tenminste inhoudelijke posts ipv dom commentaar leveren op mensen die wel durven na te denken.

‘Dom’ is wel je woordje precies, je blijft het herhalen

Past bij je :D
 

DeletedUser61134

Guest
Je steeds denigrerende taalgebruik is echt schijtirritant. Je doet continu of iedereen hier een hoopje stront is. Je bent zelf vuil, ga die arrogantie van je afwassen please



‘Dom’ is wel je woordje precies, je blijft het herhalen

Past bij je :D

Maar wees eens serieus, Sander kon ik tenminste mee discusseren die trapt niet in getroll en toont geen emoties.
Jullie zijn echt blind van wanhoop aan het typen.

Ik wacht nog steeds op een quote van PlanB, maar die is er niet omdat hij gewoon trolled -> Sander style.
Dus kan ik lekker op bashen, als PlanB trolled doet dat m vast niks, als hij serieus dacht een punt te hebben dan lig ik de komende dagen met de slappe lach.

Dat nu iemand zijn post overneemt als een waarheid zonder terug te lezen en te concluderen dat het een troll is heb ik echt oprecht medelijden mee.
Ja ik heb medelijden met Castiel dat hij zo'n grote fout maakt op een online fora en nu anderen de giller van hun leven geeft.

Zoals ik zei, de mods kunnen er niks aan doen dat jullie leven kut en rampzalig is. Dus kijk eens naar jezelf en volg de regels ipv alleen zeuren.

Fam heeft allang de oplossing gegeven toch?
 
Reactiescore
976
Maar wees eens serieus, Sander kon ik tenminste mee discusseren die trapt niet in getroll en toont geen emoties.
Jullie zijn echt blind van wanhoop aan het typen.

Ik wacht nog steeds op een quote van PlanB, maar die is er niet omdat hij gewoon trolled -> Sander style.

Zoals ik zei, de mods kunnen er niks aan doen dat jullie leven kut en rampzalig is. Dus kijk eens naar jezelf en volg de regels ipv alleen zeuren.

Fam heeft allang de oplossing gegeven toch?

Jij bent het die steeds op de man begint te spelen en verwijten naar ieders hoofd slingert à la ‘je stinkt’, ‘je bent vuil’, ‘jullie zijn gatachterlijk’ en ‘jullie leven is kut en jullie hebben geen zelfvertrouwen’. Dan moet je niet klagen dat er geen discussie gevoerd kan worden.

Ikzelf heb ook al gezegd wat de oplossing is en dat kwam toen op hetzelfde neer als wat Fam zei, echter deelde ik dat in tegenstelling tot jij op een beschaafde manier mee. Soms denk ik echt dat je zo’n prehistorisch oermens zonder manieren bent. Dat jij nog geen ban gekregen hebt voor het veelvuldig zwaar beledigen van mensen, dat kan ik werkelijk niet begrijpen. Wat jij hier doet vind ik veel erger dan wat Sander, Netsky of Dirk gedaan hebben.
 

DeletedUser61134

Guest
Jij bent het die steeds op de man begint te spelen en verwijten naar ieders hoofd slingert à la ‘je stinkt’, ‘je bent vuil’, ‘jullie zijn gatachterlijk’ en ‘jullie leven is kut en jullie hebben geen zelfvertrouwen’. Dan moet je niet klagen dat er geen discussie gevoerd kan worden.

Ikzelf heb ook al gezegd wat de oplossing is en dat kwam toen op hetzelfde neer als Fam, echter deelde ik dat in tegenstelling tot jou op een beschaafde manier mee. Soms denk ik echt dat je zo’n prehistorisch oermens zonder manieren bent. Dat jij nog geen ban gekregen hebt voor het veelvuldig zwaar beledigen van mensen, dat kan ik werkelijk niet begrijpen. Wat jij hier doet vind ik veel erger dan wat Sander, Netsky of Dirk gedaan hebben.

Omdat ik mijn welgemeende mening deel?
Ik slinger alleen verwijten als daar een reden toe is.
Mensen maken fouten mbt mijn trollposts, en dan als iemand een troll op mijn troll als serieus neemt is gewoon komisch.

Beetje bashen tussen trolls moet gewoon kunnen, ik besloot gewoon in PlanB zijn handen te spelen en doen alsof ik boos was.
Castiel werd toen boos dus is hij basicly getrolled door PlanB. Dat is toch echt komisch?

Daarvoor ben ik op dit forum, mensen zijn zo emotioneel aan het posten dat ik soms teruglees met de slappe lach om hun posts :p
 
Reactiescore
2.507
Ik zit echt al 2 dagen te wachten tot dit onderwerp voorbij gaat en ik reclame kan maken voor 'verklaar de liefde'.
Aangezien jullie maar doorgaan en de deadline nadert ga ik het toch plaatsen:oops:

"Dag tortelduifjes van de lage landen,

Heb jij in deze tijden van oorlog en geweld altijd al eens je liefde aan iemand willen verklaren? Je stamgenoot die je altijd OS stuurt, je co die altijd nachten doorhaalt om aan te vallen, of je vijand die z’n eigen troepen op je dorpen doodloopt? Dat kan! En je kan er nog prijzen mee winnen ook! Graag nodigen we jullie uit om een kijkje bij de speciale Valentijnsdag Contest (clicky!) te nemen en laat je creativiteit vloeien.

Schrijf een gedicht, een verhaal, maak een strip of een geweldige poster - de keuze is aan jou! Schrijf je in, verklaar je liefde en wie weet hou je er nog wat aan over!"

Sorry voor de onderbreking, maar jullie kunnen je liefde naar Sander en Richard toe vast hierin verwerken ;) Om meteen vol (mis)gebruik te maken van de situatie:oops::oops:
 
Bovenaan