Praattopic

DeletedUser72524

Guest
Noralie sloeg wel een beetje door op het eind en maakte het vrouw zijn op tw wel heel bijzonder. Ze liet zelfs iedere dame op tw een skype gesprek met haar aangaan ter verificatie of het echt allemaal vrouwen zijn.
 

DeletedUser73204

Guest
Dat Noralie ooit vrouwen heeft proberen te checken of ze wel echt een vrouw waren.

Noralie is niet de enige:rolleyes:. Er zijn wel meer spelers die checken of je een vrouw is: zeg eens wat, spreek eens wat in blablabla. tot nu toe braaf gedaan maar ik doen het niet meer. Geloof je het niet, dan geloof je het niet maar neem dan ook geen contact op. En als je afspreekt om langs te komen, kom dan ook langs:mad:........wel een grote mond, maar toch niet durven. ( enkele uitgezonderd :))
 

DeletedUser78278

Guest
Met die opmerking bewijs je al een vrouw te zijn.
Vrouwen staan er algemeen om bekend dat ze nonstop tegen zichzelf praten :)
 

DeletedUser61134

Guest
@Tigor kan dit bevestigen. @Firedrakan niet want zij (hij dus) verzon een smoes waarom zij (hij dus) opeens niet meer kon bellen.

Noralie nooit gesproken dus geen idee.

Noralie is niet de enige:rolleyes:. Er zijn wel meer spelers die checken of je een vrouw is: zeg eens wat, spreek eens wat in blablabla. tot nu toe braaf gedaan maar ik doen het niet meer. Geloof je het niet, dan geloof je het niet maar neem dan ook geen contact op. En als je afspreekt om langs te komen, kom dan ook langs:mad:........wel een grote mond, maar toch niet durven. ( enkele uitgezonderd :))

Dit dus.
Je kan met 1 persoon cam aangooien en dan heb je mensen zoals Sander die anderen niet op hun woord geloven.
Als ik je niet mag/niet vertrouw krijg je 10x niks van me.

Vertrouw ik je wel bezitten ze zelfs mijn app binnen notime en kunnen ze me zien in een apen-onesie
 

DeletedUser40402

Guest
Een apenonesie dan nog. zozo, dat lijkt me een beeld dat je niet wil missen!!!
 
Bovenaan