Praattopic

DeletedUser61134

Guest
Tjaa meerderheid wil haar weghebben, zelfs schoontjeshunters Anthraxxis en Stalov. Dus een zeer foute aanname. Ik voel me licht beledigd door jou Ratje.

Rob en ik loopt telkens fout op het feit dat ik Seks gelijk zie als eten.
En Rob vindt het iets speciaals voor speciale momenten.

Stefan wil me dus lijkt me sterk :eek:
 

DeletedUser72524

Guest
Het komt erop neer dat irl niemand op haar geilt en dat ze nu verzint dat mensen via het internet wel op haar geilen. Maar jammer genoeg is niets minder waar.
 

DeletedUser61134

Guest
Het komt erop neer dat irl niemand op haar geilt en dat ze nu verzint dat mensen via het internet wel op haar geilen. Maar jammer genoeg is niets minder waar.

Ik zeg juist dat het meevalt..
Beter lezen mannetje :p

En Stefan heb ik net nagevraagd en kiest mijn kant.

Komt er gewoon op neer dat je een sletje bent dus.

Ik ben geen Sander die 1x per jaar een ander neemt, mallert
 

DeletedUser7072

Guest
Sander heeft elke dag gewoon een ander Thais hoertje hoor, niet 1x per jaar.
 

DeletedUser61134

Guest
Jij liever dan ik.
Controleren streng momenteel, uitkijken Sander.

Dat ene Thaise meisje die beweert 18 te zijn maar 17 was kan je flink problemen geven.
 

DeletedUser40402

Guest
Het komt erop neer dat irl niemand op haar geilt en dat ze nu verzint dat mensen via het internet wel op haar geilen. Maar jammer genoeg is niets minder waar.
Nou, als dat echt haar is op die ava ( ik neem aan dat dat zij moet voorstellen), dan is het best een lekker wijf maar jezus wat een kutkarakter.
 

DeletedUser61134

Guest
Nou, als dat echt haar is op die ava ( ik neem aan dat dat zij moet voorstellen), dan is het best een lekker wijf maar jezus wat een kutkarakter.

Vraag Dirk maar, ben ook wel vriendelijk soms :eek:

Ben voornamelijk, wild, gek en raar :p
 

DeletedUser73204

Guest
Eten is toch ook een speciaal moment?. Het is altijd fijn om te eten:)
 

DeletedUser78278

Guest

Je had er een topic over geschreven dat jij het was?

Oke, toon me dat topic dan eens? Want nee, dat ben ik nooit geweest, nee zo'n topic heb ik nooit geschreven. Die Sophie was toen een of andere Belgische dude waar de politie nog bij is ingeroepen? Als ik me niet vergis waren het Ferry en Noralie die daar toen achter kwamen... Dus ik vermoed dat jullie in de war zijn met het hele gebeuren over Rawr (hetgeen echt een compleet andere situatie was)?
 
Bovenaan