Praattopic

Reactiescore
1.075
Heb je melkmachines voor :eek:
HTB1UV3eGVXXXXbVXpXXq6xXFXXXG.jpg


Is vast wel een kleiner variant voor jou :D

tegenwoordig zijn ze wel iets moderner mag ik hopen, anders zal je veel werk, of veel melkmachinetjes nodig om de 100K mannen te melken...
 

DeletedUser67517

Guest
Godverdomme zit ik de hele dag in een kooitje rn mag ik nog niet eens rebecca vol douwen
 

DeletedUser61134

Guest
tegenwoordig zijn ze wel iets moderner mag ik hopen, anders zal je veel werk, of veel melkmachinetjes nodig om de 100K mannen te melken...

Mwah als ik gegevens ff erbij haal van CBS.
171.000 geboren: 365 = 468,49315068493150684931506849315

Laten we zeggen 470 mannen nodig die elke dag hun goedje afstaan om NLs productie bij te benen.

Dus word een massagraf van +- 8,5miljoen(-470) mensen
 

DeletedUser78278

Guest
Okee, ik heb nogal wat gemist sinds ik weg ging merk ik. Wie is Rebecca, en waarom loopt de halve groep op deze persoon te geilen???
 

DeletedUser67517

Guest
Mwah als ik gegevens ff erbij haal van CBS.
171.000 geboren: 365 = 468,49315068493150684931506849315

Laten we zeggen 470 mannen nodig die elke dag hun goedje afstaan om NLs productie bij te benen.

Dus word een massagraf van +- 8,5miljoen(-470) mensen
Want die zijn gelijk productief die nieuwe mannen?
Je bent niet de slimste he
 

DeletedUser78278

Guest
Oh, Firedrakan = Rebecca. Dingen vallen al een beetje op hun plaats!
En ja Cona, jij bent zo dik dat je meteen de halve groep vult, nu goed?
Ja, ik mag dat zeggen, want ik ben zelf dik. Puh!
 

DeletedUser72524

Guest
Tjaa meerderheid wil haar weghebben, zelfs schoontjeshunters Anthraxxis en Stalov. Dus een zeer foute aanname. Ik voel me licht beledigd door jou Ratje.
 

DeletedUser78278

Guest
Heb ik toch nog iets van substantie bereikt vandaag!

Maar vooruit, ik zal mijn woorden terugnemen. Het viel me enkel op dat wanneer het over Rebecca ging, er uitzonderlijk veel gepraat werd over onderwerpen die (puur toeval natuurlijk) ook aangehaald zouden worden indien er tienerhormonen aan te pas kwamen...
 

DeletedUser61161

Guest
Tjaa meerderheid wil haar weghebben, zelfs schoontjeshunters Anthraxxis en Stalov. Dus een zeer foute aanname. Ik voel me licht beledigd door jou Ratje.
Meh, als Rebecca weg is, wie gaat er dan een goed woordje voor mij bij der zus doen?
 

DeletedUser67517

Guest
Oh, Firedrakan = Rebecca. Dingen vallen al een beetje op hun plaats!
En ja Cona, jij bent zo dik dat je meteen de halve groep vult, nu goed?
Ja, ik mag dat zeggen, want ik ben zelf dik. Puh!
Met jouw vele aliassen ben ik er zeker van dat jij de andere helft van de groep bent.
 

DeletedUser78278

Guest
Ongetwijfeld. Mijn vele aliassen bestaande uit... 1 account (Rawr)?
 

DeletedUser78278

Guest
Sophie heb ik nooit iets mee te maken gehad?
Wtf, laatst begon daar nog al eens iemand over. Heeft men nu ineens collectief besloten dat ik dat was of zo?
 
Reactiescore
1.075
sophie was ook zo'n lekkurd als rebecca.
 
Bovenaan