Praattopic

DeletedUser78278

Guest
Afijn, ik heb nu al 4x mijn acc per ongeluk geblockt omdat ik mijn ww niet meer weet, dus ik dacht, dan maar nieuw accountje...
 
Reactiescore
976
Afijn, ik heb nu al 4x mijn acc per ongeluk geblockt omdat ik mijn ww niet meer weet, dus ik dacht, dan maar nieuw accountje...

Poo heeft perongeluk alle wachtwoorden van oude accounts veranderd. Gewoon pm sturen en dan fixt hij dat wel voor je.

Met deze naam ben je precies een pedo ofzo
 

DeletedUser78278

Guest
Een pedo nog wel... Interessante gedachte, moet bekennen dat ik die nog niet eerder had gehoord. Wel dat ik 17 ben (ha ha ha) en dat ik een sterke baardgroei heb voor zo'n jong iemand. Maar dat ik net een pedo lijk heb ik niet meer gehoord sinds Stefan's prachtige Joranplaatjes...
 
Reactiescore
976
Een pedo nog wel... Interessante gedachte, moet bekennen dat ik die nog niet eerder had gehoord. Wel dat ik 17 ben (ha ha ha) en dat ik een sterke baardgroei heb voor zo'n jong iemand. Maar dat ik net een pedo lijk heb ik niet meer gehoord sinds Stefan's prachtige Joranplaatjes...

Pedo's doen zich online soms jonger voor zodat ze makkelijker contact met kleine jongens en meisjes kunnen leggen. Wetende dat je ouder bent dan je spelersnaam laat blijken, komt het vrij pedofiel over ja. :D
 
Reactiescore
1.729
Wie van jullie geniën ken mij helpen :D.

Ik moet voor school een business concept ontwikkelen, maar ik heb geen idee over welk product/dienst. Iemand die een leuk idee heeft voor mij?
 

DeletedUser72524

Guest
Als je meer informatie hebt dan help ik je graag:).
Heb je gewoon een vrije keuze, moet het een compleet nieuw product zijn of mag het ook gejat zijn?

Ik geef sws als tip mee om te kijken naar wat in andere landen al aanslaat, omdat je dan meteen een basis heb.
 
Reactiescore
1.729
Mag gejat zijn maar het moet wel iets innovaties toevoegen. Of iets wat nog niet veel wordt gedaan.

Maar ik ben zo creatief als een ui dus ik vind dat lastig om dat te bedenken .
 

DeletedUser72524

Guest
Probeer anders eens rond te kijken op alibaba, daar vind je meestal producten die nog niet echt hier bekend zijn. Verder zal ik altijd producten zoeken die een oplossing bieden voor een momentele trend.

Ik heb wat innovaties voor je die ik zelf tof vond, wellicht zijn ze al te bekend:
- Fietsketting van rubber (Fiets met riemaandrijving, veel betrouwbaarder)
- Breathometer Breeze (Mobiele blaastest voor je smartphone, ideaal om te linken met de BOB-campagnes.)
- Ananas leer (Leer maken van een ananas, zal een ware toevoeging zijn om de jacht op dieren voor leer te verminderen)
- Een app waar mensen hun live bevindingen van feesten kunnen delen/vragen/uitnodigen. In China is dit al soort van.
 

DeletedUser73204

Guest
Probeer anders eens rond te kijken op alibaba, daar vind je meestal producten die nog niet echt hier bekend zijn. Verder zal ik altijd producten zoeken die een oplossing bieden voor een momentele trend.

Ik heb wat innovaties voor je die ik zelf tof vond, wellicht zijn ze al te bekend:
- Fietsketting van rubber (Fiets met riemaandrijving, veel betrouwbaarder)
- Breathometer Breeze (Mobiele blaastest voor je smartphone, ideaal om te linken met de BOB-campagnes.)
- Ananas leer (Leer maken van een ananas, zal een ware toevoeging zijn om de jacht op dieren voor leer te verminderen)
- Een app waar mensen hun live bevindingen van feesten kunnen delen/vragen/uitnodigen. In China is dit al soort van.

Fietsketting: klopt nie helemaal. kijk naar auto's. Distributieriem met ketting gaan veel langer mee. Rubber riem is echter goedkoper
Ananasleer: Leer is bijprodukt. van dieren. Behalve van "exotische" dieren. Sommige mensen blijven nu eenmaal krokodillenleer e.d. "leuk" vinden
De app: volgens mij heeft Facebook dergelijke mogenlijkheden
 

DeletedUser73204

Guest
een fietsketting die opent met je vingerafdruk. dat is wel handig want ik is altyd die #@%#@ sleuteltje kwijt. Dan wel met solar energie anders is toch altijd die batt.leeg
 
Bovenaan