Praattopic

Mooi al die mensen die een nieuw AF acc moeten aanmaken, die hebben de tijd van actief AF niet meegemaakt

Wel actief AF meegemaakt en aan meegedaan, maar blijkbaar wordt je account verwijderd na x aantal jaar inactiviteit :mad2:

Fantastisch dit! Omdat het ook al zo actief is, zal ik ergens dit weekend een langere post schrijven voor top/flopstammen. Back to the roots!

200 berichten op dit forum!

Alleen is dit nog wel verkapt als Discord. Misschien nog wat vroeg voor de echte propaganda.

Ja was vroeger ook zo, pas als de eerste acties, stabs of gekke stamwissels gebeuren heb je wat om serieus over te lullen. Maar tot nu toe is het actief!

Nou, vroeger had je ook topieks als 'hoeveel lc heb je', 'hoeveel heb je al gefarmd', 'het nachtbrakerstopic', etc. Maar toen had je immers nog dedicaded spammers.

Misschien is een contest een leuk idee. Raad de top, ofzo.

Nou, vroeger had je ook topieks als 'hoeveel lc heb je', 'hoeveel heb je al gefarmd', 'het nachtbrakerstopic', etc. Maar toen had je immers nog dedicaded spammers.

Misschien is een contest een leuk idee. Raad de top, ofzo.

Ja en omdat je door te spenden LC eigenlijk volledig kan skippen, zijn dat soort topics ook helaas minder relevant geworden. Een contest daaraantegen, daar zie ik zeker heil in!

Heerlijk om hier weer wat activiteit te zien! Succeskes aan alle deelnemers

Ja toch! Nu even ingekakt omdat er nog niet veel gebeurd is op de wereld, maar dat pakken we straks wel weer terug! :) Ook leuk om te zien dat op w112 wat discutabele acties besproken worden op 't AF, waar dat vroeger op de Discord zou gebeuren!

JIj als aanstichter bent zowel verantwoordelijk voor de activiteit als de inkakker.
Maar ik zie het nog wel als wat discord discussie niveau. Hoop dat het wat inhoudelijker kan worden straks :)

JIj als aanstichter bent zowel verantwoordelijk voor de activiteit als de inkakker.
Maar ik zie het nog wel als wat discord discussie niveau. Hoop dat het wat inhoudelijker kan worden straks :)

Wat een zware last heb ik toch!

Terug
Bovenaan