Praattopic

Reactiescore
94
Ik zie inderdaad hier dat bijna iedereen voor een 30% gs dorp gaat. En anders een 10% pop of 33% kazerne. Interessant, denk dat ik al te lang niet heb gespeeld :p
 
Reactiescore
2.370
Sinds wanneer is dit zo? Al lang niet meer gespeeld maar vroeger toen pakte je gewoon 't 3k dorp van de buurman, ipv een 80p bonusdorp. Zie nu iedereen bonusdorpen edelen
Omdat vroeger iedereen ietwat gelijk groeide. Nu kan het zijn dat je AH hebt en er letterlijk niemand in je 15x15 ook maar dicht bij de 2k punten zit.
 
Reactiescore
961
Sinds wanneer is dit zo? Al lang niet meer gespeeld maar vroeger toen pakte je gewoon 't 3k dorp van de buurman, ipv een 80p bonusdorp. Zie nu iedereen bonusdorpen edelen
Je moet niet 2 verschillende dingen aanhalen, eerst gebruik je 800 punten als vergelijk en daarna 3k. Het is het een of het ander.
30% Gs bonus dorp 80 punten > 800 punten van een noobje.
3k Punten dorp > 30% gs bonus dorp.
 
Reactiescore
961
Je hebt gelijk. In ieder geval bedankt voor de tip over bonusdorpje edelen :)
Pgohja het is ook heel erg afhankelijk van jouw eigen speelstijl. De meeste in de top 25 hebben enorm veel pp gespendeerd om of PP te farmen of voor deze W om serieus te spelen. Een 30% bonusdorpje is super snel opgebouwd als je er wat pp tegen aan knalt dus dan is het in ieder geval beter dan een 800 punten dorpje. Ik zelf spendeer niet veel pp dus dan is een 2k-3k dorpje voor nu interessanter.
 
Reactiescore
1.476
Een edelman spenderen op een dorp van 80 punten. Kun je toch beter 100 bijl en 50 lc verliezen op een of andere noob met 800 punten
Troepen kan je niet boosten, en zonder troepen kan je niet farmen. Daarbij heeft de omgeving moraal omdat jij als topper keihard gespendeerd hebt. Er zijn nu meer noobs die hun eigen ding doen en de 'toppers' verder negeren. Het AF is ook al een paar werelden saaier.
 
Reactiescore
50
Nog even en zelfs de reguliere wereld eindigen in semi-speed games
 
Reactiescore
35
Goedemorgen,
Ik ben zelf een oud speler die terug is gekeerd en in dit wereld is begonnen, alleen zeggen ze dat de spel loop der tijd is verandert. (Niet dat ik echt wat nu van merk ofzo).
Is het verstandig om gelijk geld in te steken of echt in late game?
 
Reactiescore
5.604
Goedemorgen,
Ik ben zelf een oud speler die terug is gekeerd en in dit wereld is begonnen, alleen zeggen ze dat de spel loop der tijd is verandert. (Niet dat ik echt wat nu van merk ofzo).
Is het verstandig om gelijk geld in te steken of echt in late game?
Geen een van beide. Ik zou omdraaien en nooit meer terug kijken. Huidig TW is het absoluut niet waard om je tijd in te steken, laat staan je centen. Kan je je geld nog beter in de fik steken, heb je tenminste nog een beetje warmte.
 
Reactiescore
35
Geen een van beide. Ik zou omdraaien en nooit meer terug kijken. Huidig TW is het absoluut niet waard om je tijd in te steken, laat staan je centen. Kan je je geld nog beter in de fik steken, heb je tenminste nog een beetje warmte.
Hebt genoeg geld, vandaar dat het niet zoveel uitmaakt. maar hoe jij het zegt lijkt wel dat de spel dood is. XD
Ren weg nu het nog kan.
Ik ren nooit weg. :O (Of bedoel je ren op ze af?)
 
Bovenaan