- Reactiescore
- 984
Waarom zou je overdag edelen?Overdag durft haast niemand, denk dat de meeste ook meer profiteren qua sterkte.
Waarom zou je overdag edelen?Overdag durft haast niemand, denk dat de meeste ook meer profiteren qua sterkte.
Omdat ik mijzelf verveel. xDWaarom zou je overdag edelen?
Hoe oud ben jij eigenlijk, ik vermoed 14 ofzo?Omdat ik mijzelf verveel. xD
nope, jij?Hoe oud ben jij eigenlijk, ik vermoed 14 ofzo?
Word er geklaagd dat er geen tegenstand is om vervolgens snachts te gaan treinen en timen???Waarom zou je overdag edelen?
Nu normaal Nederlands alsjeblieft?Word er geklaagd dat er geen tegenstand om vervolgens snachts te gaan treinen en timen???
Verbeterd, in de gauwigheid een woordje gemist.Nu normaal Nederlands alsjeblieft?
Met zo’n reactie en je andere posts verbaast het me eigenlijk niets dat je nu 1,7k punten hebt en in een stam zit die een ode brengt aan Andrew Tate. XDOh zo, als je te veel verdiend, ook al een gezin hebt en jaarlijks meer dan 2x op vakantie gaat dan geeft dat niet denk ik. XD
Omdat ik nooit echt op zulke dingen oplet. Ik bekijkt elk persoon als evenwaardig dan minderwaardig.
Misschien omdat ik gwn rustig aan doe en op dit moment mij geld verspeel aan Chevrolet Impala 1964 en Mercedes enzo XDMet zo’n reactie en je andere posts verbaast het me eigenlijk niets dat je nu 1,7k punten hebt en in een stam zit die een ode brengt aan Andrew Tate. XD
XDMet zo’n reactie en je andere posts verbaast het me eigenlijk niets dat je nu 1,7k punten hebt en in een stam zit die een ode brengt aan Andrew Tate. XD
Dat is nieuw voor mij, meen je dit of maak je een grap?Tegenwoordig mag je blijkbaar al niet eens meer een inactieve speler overnemen als ie lid is geweest van je stam krijg ik net te horen in de support. Dat is toch bizar..
Wachten tot ie barb isTegenwoordig mag je blijkbaar al niet eens meer een inactieve speler overnemen als ie lid is geweest van je stam krijg ik net te horen in de support. Dat is toch bizar..
Dat is nieuw voor mij, meen je dit of maak je een grap?
nope heeft niks met grote van account te maken.Er zijn enkele spelers die beweren dat ze daarvoor een ban hebben gekregen.
Dus het is geen grap
Ligt waarschijnlijk ook aan factoren zoals grootte van de accounts.
goeie vraagWaarom heeft AF w 91 eigenlijk geen topics zoals :
-spotprenten
-golden awards
-toppers & floppers
-rate the player(s)
Ik zou het persoonlijk wel leuk vinden om te bekijken