Praattopic

Reactiescore
28
Iets met ex leden die NAP aanboden en vervolgens edels sturen binnen die periode. Het getroffen account Amazing Mummies zal zodra één van hun tijd heeft nog een post maken hierover.
 
Reactiescore
0
Iets met ex leden die NAP aanboden en vervolgens edels sturen binnen die periode. Het getroffen account Amazing Mummies zal zodra één van hun tijd heeft nog een post maken hierover.
We hadden het voorstel gedaan, geen antwoord op gekregen, daarna nog eens extra gevraagd hoe het zit om vervolgens uit de discord gekicked te worden en dan komen wenen op forum dat we ons er niet aan houden zonder dat we ooit een antwoord kregen. Probleem ligt dan aan jullie kant en niet aan onze kant :rolleyes:
 
Reactiescore
100
We hadden het voorstel gedaan, geen antwoord op gekregen, daarna nog eens extra gevraagd hoe het zit om vervolgens uit de discord gekicked te worden en dan komen wenen op forum dat we ons er niet aan houden zonder dat we ooit een antwoord kregen. Probleem ligt dan aan jullie kant en niet aan onze kant :rolleyes:
Je had ook zelf het fatsoen kunnen opbrengen?
 
Reactiescore
0
We hadden het voorstel gedaan, geen antwoord op gekregen, daarna nog eens extra gevraagd hoe het zit om vervolgens uit de discord gekicked te worden en dan komen wenen op forum dat we ons er niet aan houden zonder dat we ooit een antwoord kregen. Probleem ligt dan aan jullie kant en niet aan onze kant :rolleyes:
Jullie vertrekken met een voorstel van een NAP van een week. Als jullie hier een antwoord op wouden, kan ik er nog deels inkomen dat er ergens wat verwarring ontstaan was over het al dan niet staan van deze NAP.

Maar gisteren stuurt Lex Naturae. ons nog een PM met de vraag waarom we de NAP niet accepteerden. Hierbij laat mijn co duidelijk weten dat deze, in de veronderstelling van onze gehele stam, lopende was. Hierop krijgen we plots het antwoord dat dit intern bij jullie besproken zal worden en wij een antwoord konden verwachten. Dit antwoord van jullie vertaalde zich deze ochtend in 5 treintjes, perfect binnen de tijdspanne om de potentiële defence van de nieuwe leden te vermijden.
1675547999117.png
 
Reactiescore
1.164
Ouch... Dit is beter om niet in de Praathoek te zetten. @Moderator... Where are uuuu? Aanpassen die handel! Topic!! DE STAB!
 
Reactiescore
5.683
Pfoe, geen eens pauper noob, je wordt mild
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Ja het feit dat ik dit nog eens lees en nog steeds dezelfde spelers zie die nog steeds mijn level niet hebben overtroffen, maakt me wel mild ja.
 
Reactiescore
234
Ja het feit dat ik dit nog eens lees en nog steeds dezelfde spelers zie die nog steeds mijn level niet hebben overtroffen, maakt me wel mild ja.
Antonius pius is martijn underground tacticz

Gr
 
Reactiescore
28
We hadden het voorstel gedaan, geen antwoord op gekregen, daarna nog eens extra gevraagd hoe het zit om vervolgens uit de discord gekicked te worden en dan komen wenen op forum dat we ons er niet aan houden zonder dat we ooit een antwoord kregen. Probleem ligt dan aan jullie kant en niet aan onze kant :rolleyes:
Indien jullie een overstap maken en uit fatsoen ons een NAP aanbieden, dien je je daar aan te houden. Los gezien of je daar een specifiek akkoord van hebt gekregen.

Na jullie verkondiging zijn jullie uit het besloten gedeelte van de discord verwijderd inderdaad, in het open gedeelte was plaats voor verdere discussie. Tactical Infected heeft daar wel gebruik van gemaakt. Uiteindelijk hebben jullie zelf de server verlaten en niet gekicked zoals jij beweert.

Bijgevoegd de audit log van de server welke ontkracht dat jullie gekicked zijn.
 

Bijlagen

  • Screenshot_20230205-060713.jpg
    Screenshot_20230205-060713.jpg
    97,3 KB · Weergaven: 41
Reactiescore
1.164
Bovenaan