- Reactiescore
- 1.086
Wordt het forum je iets te stil Niels?
Niks te beleven!
We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Wordt het forum je iets te stil Niels?
Het zou fijn zijn als jij even aan school gaat werken, bedankt.Hoe gaan we dit forum ff opkrikken tot iets leuks en waardigs? Ik vraag dit met name aan grootheden als @Nicckyy @AlwysCnfsd en @Calamity.
Heb zelfs gehoord dat laatstgenoemde een top-10 lid is op Discord. Spui je wijsheid oh machtige
Impliceer je dat we van dit forum een soort huiswerkklas moeten maken? Ik weet niet of dat de activiteit bevordert!Het zou fijn zijn als jij even aan school gaat werken, bedankt.
Als het jou helpt dan zie ik daar geen probleem in.Impliceer je dat we van dit forum een soort huiswerkklas moeten maken? Ik weet niet of dat de activiteit bevordert!
Het AF draait niet enkel om mij, maar wel bedankt voor je compassie. Empathie brengt ons echter niet verder in dit debacle.Als het jou helpt dan zie ik daar geen probleem in.
Hoe gaan we dit forum ff opkrikken tot iets leuks en waardigs? Ik vraag dit met name aan grootheden als @Nicckyy @AlwysCnfsd en @Calamity.
Heb zelfs gehoord dat laatstgenoemde een top-10 lid is op Discord. Spui je wijsheid oh machtige
Begreep dat je was gestart, zei je gisterenHet forum is verloren rip.
En om memes te maken moet ik een wereld spelen![]()
hmm leugens?Begreep dat je was gestart, zei je gisteren
Ik probeer mijn uiterste best te doen om een goede bijdragen te leveren in het aantal miems dat wordt gepost.
Jij zal het weten!hmm leugens?
Lijkt me dat innogames wel zoiets kan fixen toch @Duckje ?Die update al niet meer sinds w88/w87 ofzo right?