Praattopic

Reactiescore
6
Een eikel op PM lol , dan overdrijf je wel enorm. Maar met jullie valt lastig te communiceren. De ene stuurt pms in de andere toon en vervolgens krijg je daar door iemand anders weer een depri reactie op. Lees de pms nog maar eens na knul staat weinig eikeligs in..

Naar mijn mening verpesten zulke massa accounts het spel en ik ben niet zoals jullie , als iemand anders t doet ,wij ook !



Oh ik weet niet wat de naam nu is? Haha de pot verwijt de ketel... en een dorpje gepakt is ook niet t juiste woord. Een recap op een recap op een blocked speler, klasse!
Een eikel op PM lol , dan overdrijf je wel enorm. Maar met jullie valt lastig te communiceren. De ene stuurt pms in de andere toon en vervolgens krijg je daar door iemand anders weer een depri reactie op. Lees de pms nog maar eens na knul staat weinig eikeligs in..

Naar mijn mening verpesten zulke massa accounts het spel en ik ben niet zoals jullie , als iemand anders t doet ,wij ook !



Oh ik weet niet wat de naam nu is? Haha de pot verwijt de ketel... en een dorpje gepakt is ook niet t juiste woord. Een recap op een recap op een blocked speler, klasse!
vooral zielig dat je en blocked speler aanvalt triestig :/ zo lukt het jullie dan toch :p Toppers!
 
Reactiescore
227
vooral zielig dat je en blocked speler aanvalt triestig :/ zo lukt het jullie dan toch :p Toppers!
Moet je gewoon dom zijn dat je regels niet navolgt, moet je effectief nog dommer zijn om daar niet gebruik van te maken zoals het bij de rest van heel je leven er aan toe gaat. Als je 500 euro op de grond vindt, ga je die dan ook niet oprapen omdat het van iemand is die in het gevang zit(of zelfs van gewoon iemand anders)?
 
Reactiescore
1.237
vooral zielig dat je en blocked speler aanvalt triestig :/ zo lukt het jullie dan toch :p Toppers!
Ja want jullie zouden QID niet edelen als je wist dat we een ban zouden hebben. :p
 
Reactiescore
449
Deze wereld ziet er qua forum wel spicy uit, word het dan toch eens tijd om er te gaan spelen? Oeikes.
 
Reactiescore
1.237
Tuurlijk niet. Wil jullie levensdoel niet ontnemen. + dorpen pakken zonder ban is makkelijk zat

Al zou ik wel gniffellen als jullie een ban zouden krijgen.
Zegt de man die al 2 maand roept dat hij gestopt is maar op ieder uur van de dag online is. xx
 
Reactiescore
14
Zegt de man die al 2 maand roept dat hij gestopt is maar op ieder uur van de dag online is. xx

Quote aub een bericht van me dat ik gestopt ben.

Ik geef aan dat ik wil stoppen en wacht op een massa van jullie... zomaar alles weggeven ga ik niet doen, straks denken mensen dat jullie boosten!

Ben idd wel blij als TW weer voorbij is voor een poos.
 
Reactiescore
1.237
Quote aub een bericht van me dat ik gestopt ben.

Ik geef aan dat ik wil stoppen en wacht op een massa van jullie... zomaar alles weggeven ga ik niet doen, straks denken mensen dat jullie boosten!

Ben idd wel blij als TW weer voorbij is voor een poos.
Stond letterlijk in een pm naar ons. :O
 
Reactiescore
449
Reactiescore
10
Ik snap daadwerkelijk niet waarom de twee grote stammen eerst de rim willen innemen waar niet eens rune dorpen liggen.. Laat de kleine spelers toch wat plezier hebben in de rim en met elkaar badderen. Vecht het onder jullie uit wie de wereldwinst neemt, is dit teveel gevraagd? :engel:
 
Reactiescore
1
Ik snap daadwerkelijk niet waarom de twee grote stammen eerst de rim willen innemen waar niet eens rune dorpen liggen.. Laat de kleine spelers toch wat plezier hebben in de rim en met elkaar badderen. Vecht het onder jullie uit wie de wereldwinst neemt, is dit teveel gevraagd? :engel:
Helemaal mee eens, toffer dat 100 spelers er plezier aan hebben ipv enkel de 20 grootste maar dat zal waarschijnlijk wel de reden zijn wanneer er telkens zoveel nieuwe werelden uitkomen hoewel telkens opnieuw beginnen niet het leukste stuk is
 
Bovenaan