Praattopic

Reactiescore
169
Zijn dorpe
See if I care bear. Een heel raar ventje die komt van de .net server. 800 edels met een massa krijgen is niks volgens hem en onder de 10k incomings stelt het niks voor. Helaas is deze beste man een fan van katapulten, dat laat hij helaas blijken ook. (Zie onderstaande foto’s).

Contact met de leiding van TGOD opgenomen, pm gelezen maar tot heden helaas niks van gehoord.

Ik ben benieuwd wat iedereen vindt van dit soort gedrag? Ik zie steeds meer dat er op 89 allerlei kata capriolen voorbij komen… zover ik weet is dit echt not done en kwam het überhaupt amper voor? Tenzij er een goede reden was bijv. Stabs etc.

Zijn dorpen heten letterlijk "Kata4life" dus over het gedrag kan ik zeggen dat het me niet verbaasd.
 
Reactiescore
1.584
Zijn dorpe


Zijn dorpen heten letterlijk "Kata4life" dus over het gedrag kan ik zeggen dat het me niet verbaasd.

Ja dus de stam TGOD en daarbij de spelers waarop hij dit doet moet dit maar accepteren ?
 
Reactiescore
1.584
Blok ok

Geen idee, denk dat dat het beste is. Ik vind het persoonlijk altijd wel grappig zolang het niet bij mij gebeurd.

Zo grappig is het niet als de nummer 2 stam van de wereld zulk noob gedrag vertoond.. maar goed als ze het spel zo willen (blijven) spelen gaan ze hem dubbel zo hard terug krijgen ;)
 
Reactiescore
169
Zo grappig is het niet als de nummer 2 stam van de wereld zulk noob gedrag vertoond.. maar goed als ze het spel zo willen (blijven) spelen gaan ze hem dubbel zo hard terug krijgen ;)

Ik vind het dus wel grappig, stuur vooral die terecht rancuneuse berichtjes door naar het AF!
 
Reactiescore
1.584
Ik vind het dus wel grappig, stuur vooral die terecht rancuneuse berichtjes door naar het AF!
Ja naja een co van mij heeft al whatsapp contact gehad met de leiding van TGOD. Hierin geven ze toe dat ze er wat van gezegd hebben maar vooral de .net speler care bear trekt zich er geen zak van aantrekt en ze willen ook niet iedereen achter de kont aanzitten.

“Ik laat mensen op hun eigen manier spelen”

Met andere woorden, er wordt geen actie ondernemingen tegen dit, kansloos.
 
Reactiescore
1.584
Nog al zo’n klootviool. Is tevens het laatste wat ik er over zeg/deel. Het boeit toch niemand meer dus ga maar gwn volop vv draaien etc om hun het leven zuur te maken.

Deze community is echt dood
 

Bijlagen

  • B6100BBC-24C5-4852-943A-BCBD2DE8A0BD.png
    B6100BBC-24C5-4852-943A-BCBD2DE8A0BD.png
    673,5 KB · Weergaven: 67
Reactiescore
133
Kata's horen bij het spel toch? :p
 
Reactiescore
133
Weer een event, de diamantmijn is echt letterlijk net af.... wanneer stopt TW met het ***** van zo'n wereld en pay2win te stimuleren.
 
Reactiescore
1
BYEBYE QQEEZZ.
Dit heb je zelf gezocht man! Voor je met de vinger gaat wijzen moet je eerst eens naar jezelf kijken.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
148
Benieuwd naar de reactie van de spelers van het acc en van BEUN op dit nieuws, boosters in hun stam geven geen mooi beeld.
 
Reactiescore
1.584
Benieuwd naar de reactie van de spelers van het acc en van BEUN op dit nieuws, boosters in hun stam geven geen mooi beeld.

Wat loop je nu te lullen en oordelen terwijl je geen feiten kent? Het is een onterechte ban die daarnaast veel en veel te zwaar bestraft is mocht het wel zo zijn. Er zijn genoeg bewijzen van veelvuldig boosten door allerlei top spelers die mb/du stammen hebben en gwn 20 dorpen van hun 2e stam edelen, daar doet support niks mee.

In plaats daarvan bannen ze mensen voor een zogenaamde intern terwijl troepen in het dorp gwn geveegd zijn, ook nog eens een aanvalbare ban. We krijgen de kans niet eens ons onschuld te bewijzen en de ban is al uitgelekt waardoor ons account hoe dan ook door de lafbekken van Tgod aangevallen zal worden (lopen nu al).

Support reageert helaas al 12 uur lang niet, schandalig als je het mij vraagt. Vroeger werden er nog eens naps aangeboden of werd er onderling overlegd over dit soort gevallen. Er zit gwn veel tijd en pp in en het is zeer schrijdend dat je account naar de klote gaat door een dubieuze beslissing, maar die tijd zal wel voorbij zijn.

Net als de gloriejaren van TW NL.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.386
De regels zijn op zich tamelijk duidelijk - aangezien jullie er een case rond kunnen maken. Ik heb er meer een probleem mee dat er een aanvalbare permaban wordt gegeven waarna het account hoe dan ook kapot gaat. Terugdraaien en een verminderde straf is geen optie meer: de speler is al dorpen kwijt. Waarom is hier geen mogelijkheid tot dialoog?
 
Reactiescore
234
De regels zijn op zich tamelijk duidelijk - aangezien jullie er een case rond kunnen maken. Ik heb er meer een probleem mee dat er een aanvalbare permaban wordt gegeven waarna het account hoe dan ook kapot gaat. Terugdraaien en een verminderde straf is geen optie meer: de speler is al dorpen kwijt. Waarom is hier geen mogelijkheid tot dialoog?

Ik sluit me hier volledig bij aan, een aanvalbare ban slaat nergens op, laat eerst het proces tot een eind komen voordat het account neergemaaid mag worden
 
Bovenaan