Praattopic

Reactiescore
1.754
door deze opmerkingen zijn jullie mijn volgende slachtoffers ik rust niet voor jullie van de kaart geveegd zijn

mvg'kes
floppie
 
Reactiescore
3
In dit geval king john zit je er helemaal maar dan ook helemaal naast dit betreft de top 14 die het leuk heeft en die kijken eerst naar alle makkelijkere tegenstanders. Die worden eerst gepakt, maar je intentie om je boodschap duidelijk te maken word gewaardeerd ;)

Wat ook leuk is dat er weleens geklaagd word dat er te weinig weerstand word geboden zodra mensen aangevallen worden, is natuurlijk niet gek als een speler word aangevallen door een speler die 10 keer zo groot is.
 
Reactiescore
3
Ik snap daadwerkelijk niet waarom de twee grote stammen eerst de rim willen innemen waar niet eens rune dorpen liggen.. Laat de kleine spelers toch wat plezier hebben in de rim en met elkaar badderen. Vecht het onder jullie uit wie de wereldwinst neemt, is dit teveel gevraagd? :engel:
Helemaal mee eens!

Al die vervelende mannetjes van cure die mij blijven aanvallen..
Wellicht een remedie voor mijn TW verslaving?
 
Reactiescore
2.386
pief poef paf
cure zijn (of is??) een bende losers

ik wou een rijmpje doen maar had opeens geen zin meer sorry @Rob.
 
Reactiescore
1.237
HOLT en MBS zijn volgens mij toch geen interns gezien hun ODD, dus dat is een halve wereld - 2 stammen.
HOLT is letterlijk 1 voor 1 op delete aan het gaan voor Cure, maar geen intern hoor. :p
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
als leider van holt kan ik dit ook bevesitigen
 
Reactiescore
10
en MBS hebben moeilijk kunnen verdedigen. The berserker (samen met cure) heeft eerst een napje aangegaan met MBS, om zich helemaal te clusteren tussen MBS om daarna lekker met een uitvluchtje 'ruzie' te maken en dan te gaan edelen samen met cure op de boys.. Best sad story daar (niettegenstaande is de periode van een week wel gerespecteerd en was dit dus niet tegen de regels maar wel een vuile streek, the berserk is helaas wel de internstam van cure en dat mag dan weer niet I guesse)
 
Reactiescore
6
Cure Edel Story

Hill, Berserk, deel kapje, deel KCT en mogelijk nog meer stammen staan op het lijstje.
Beserk: Sommige mochten jumpen naar de rim in ruil voor main cluster en wat rim hulp, goeie deal bij de supermarkt zie je zulke nog maar zelden, en als je geen zin meer hebt dan kon je gelukkig altijd je dorpen nog kwijt aan de aardige mensen die je lieten jumpen
Hill, Mooie mb stam, nu niet meer nodig dus deleten die hap. (Wel volgende keer niet te vroeg beginnen met edels te versturen sommige dorpen waren nog niet op bb gegaan, schoonheidsfoutje kan gebeuren). Schijnt btw dat spauwerranger iets met Pauwel Ranger te maken had. Kan me dit nauwelijks voorstellen
KCT: wist je dat als je aan het ene front de meeste def zet dat je dan aan het andere front weinig def hebt staan toevallig. Door onkunde van KCT hebben ze veel kunnen pakken. Als KCT andersom had gedeft had venom dat voordeel gehad. Tsjah pure pech/geluk
Deel Kapje: warme banden blijven houden en als spelplezier weg is of de activiteit niet meer aanwezig is kan je profiteren

Dit zijn alleen nog maar de obvious voorbeelden. Je vraagt je bijna af of ze hun eigen ODD boosten door soms opzich te dumpen zodat ze tenminste nog wat ODD hebben ( je weet het niet)

Verder ben ik voor Cure.
Special place in my heart<3
 
Reactiescore
5
Toch mijn complimenten voor de stam MBS. Als ik naar de stats kijk staan ze overal verslagen tegenstanders 5de. Dit komt vooral omdat ze 3des staan als verdediger. Ondanks de hoge ODD voor verschillende spelers zijn er toch nog enkele die precies de moed hebben om te blijven verdedigen.
 
Reactiescore
12
MBS hebben tot dusver de beste actie van de wereld uitgevoerd.
Helaas houden wij ons wel aan de afspraken en hebben we niet mogen VV'e voor ze, in tegenstelling tot Cure
 
Reactiescore
12
Cure is de grootste flop deze wereld. Internen internen internen, waar is de grote LLM show hier op het af? Te druk bezig met internen mss?
 
Bovenaan