- Reactiescore
- 9
viral is mijn dorpenuitbouwer je mag hem altijd pm'en voor dorpen
desnoods stabben hij is toch slecht
Overal waar jij komt stinkt het naar kinderboerderij
We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
viral is mijn dorpenuitbouwer je mag hem altijd pm'en voor dorpen
desnoods stabben hij is toch slecht
woehaha zeg je nu dat je mamaake stinkt?Overal waar jij komt stinkt het naar kinderboerderij
Mwah. W3 begonnen, nu beetje hangen en katas makenNog overlevers van W15 hier? Een beetje de OG's zeg maar..
NIET HATEN OP DE ALDI! Die hebben van die lekkere bolletjesDe kakaka van de aldi dus
ik lees dit zonder context maar ik vind het niet fijn dat je danny onder "grotere speler" wegzet immers is dit bodyshamenWe kunnen ook grotere spelers verbieden?
Enkel kata'sHebben jullie al lc?
Nou niet over danny dusik lees dit zonder context maar ik vind het niet fijn dat je danny onder "grotere speler" wegzet immers is dit bodyshamen
of waarover gaat dit
Haha W1 heb ik ook gespeeld. Herinner je je Vae Victis nog?Ik ben er al sinds w1 en heb w15 ook gespeeld![]()
zeker nog voor gespeeld in andere wereldenHaha W1 heb ik ook gespeeld. Herinner je je Vae Victis nog?![]()
Bazenaccountkakakatapult?
Ik ben grote meneer.ik lees dit zonder context maar ik vind het niet fijn dat je danny onder "grotere speler" wegzet immers is dit bodyshamen
of waarover gaat dit
Nou niet over danny dus
Dat mag. Moet je wel ff veel dokken om edels te krijgenHoi Allemaal!
Ik kom mij introduceren, Ik ben darkheerser en ik kom voor al jullie dorpen![]()
Zou jij niet allang gestopt moeten zijn? ...Dat mag. Moet je wel ff veel dokken om edels te krijgen![]()
Welllllll. Verslaving enzoZou jij niet allang gestopt moeten zijn? ...