- Reactiescore
- 1.370
Das gewoon gay; lang haar bij een jongen.Lang haar > kort haar
Das gewoon gay; lang haar bij een jongen.Lang haar > kort haar
bedankt voor je inbrengDooie boel hier zeg
Jongens ik ben er een halfjaartje tussen uit geweest. Kan iemand even een korte samenvatting geven van het leven op TW in de afgelopen 6 maanden? Als ik een gokje mag wagen: EoS baazekes, Joa nog steeds maagd, Melvin en Mien carryen wereld 86 t/m 90, Laurens (niet die kleine) nog steeds dagelijks dronken en Big Boobs Berry. Zoiets?
Tijd voor pils vrindJongens ik ben er een halfjaartje tussen uit geweest. Kan iemand even een korte samenvatting geven van het leven op TW in de afgelopen 6 maanden? Als ik een gokje mag wagen: EoS baazekes, Joa nog steeds maagd, Melvin en Mien carryen wereld 86 t/m 90, Laurens (niet die kleine) nog steeds dagelijks dronken en Big Boobs Berry. Zoiets?
Jongens ik ben er een halfjaartje tussen uit geweest. Kan iemand even een korte samenvatting geven van het leven op TW in de afgelopen 6 maanden? Als ik een gokje mag wagen: EoS baazekes, Joa nog steeds maagd, Melvin en Mien carryen wereld 86 t/m 90, Laurens (niet die kleine) nog steeds dagelijks dronken en Big Boobs Berry. Zoiets?
Je mist Sjon DictatorJongens ik ben er een halfjaartje tussen uit geweest. Kan iemand even een korte samenvatting geven van het leven op TW in de afgelopen 6 maanden? Als ik een gokje mag wagen: EoS baazekes, Joa nog steeds maagd, Melvin en Mien carryen wereld 86 t/m 90, Laurens (niet die kleine) nog steeds dagelijks dronken en Big Boobs Berry. Zoiets?