praattopic

Reactiescore
273
Rain staat open voor minder ervaren spelers.
Wel selecteren we op ligging en een minimale motivatie om tenminste eens in de 2 dagen in te loggen.
 
Reactiescore
1
zo ff koekeloeren hier :engel:
 
Reactiescore
1
Rain staat open voor minder ervaren spelers.
Wel selecteren we op ligging en een minimale motivatie om tenminste eens in de 2 dagen in te loggen.

jij hier ik ken jou nog uit cas2 wereld toen werd ik nog wel eens toto riina genoemd o_O
 
Reactiescore
273
Het is mogelijk dat ik op cas2 zat, maar daar heb ik niet serieus iets gedaan. Cas3 zou wel kunnen?
 
Reactiescore
1
kan ook maar cas 2 lag je naast me zatten toen samen in angels in het begin
 
Reactiescore
27
Wel de start is erg traag als je het aan mij vraagt weinig leden.... Zal je niet zeggen tijdens deze tijden van Corona !
 
Reactiescore
1
Wel de start is erg traag als je het aan mij vraagt weinig leden.... Zal je niet zeggen tijdens deze tijden van Corona !

zal wel door ons komen denk ik :p
 
Reactiescore
142
Bah, teveel onaangename personen op deze wereld.
 
Reactiescore
142
Gezocht: 47 spelers, 3 extra stamleidingen en de intentie om met 4 stammen te spelen alsof we één stam zijn!!
Ik heb gezien dat op casual 8 dit een uitstekende manier is om de regels legaal te omzeilen. (AHUM: RABA) Dus wie doet mee?!

Mooi dat je het toegeeft. Komt met name door een aantal kleuters wat er daar binnen die vier stammen spelen. Ik zou zeggen tegen die kleuters, doe je pamper aan en kom maar op.
 
Reactiescore
389
Mooi dat je het toegeeft. Komt met name door een aantal kleuters wat er daar binnen die vier stammen spelen. Ik zou zeggen tegen die kleuters, doe je pamper aan en kom maar op.

Oh ik dacht dat je Rain, Four en Last bedoelde.

Maar zie dat Rain er zonder die 2 stammen ook niet veel moeite mee heeft :0
1587110226722.png
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan