praattopic

Reactiescore
1.019
wel jammer dat er niets is gedaan met de feedback, al kan duckje er zelf wss weinig aan doen.
 
Reactiescore
273
Gezocht: 47 spelers, 3 extra stamleidingen en de intentie om met 4 stammen te spelen alsof we één stam zijn!!
Ik heb gezien dat op casual 8 dit een uitstekende manier is om de regels legaal te omzeilen. (AHUM: RABA) Dus wie doet mee?!
 
Reactiescore
323
Gezocht: 47 spelers, 3 extra stamleidingen en de intentie om met 4 stammen te spelen alsof we één stam zijn!!
Ik heb gezien dat op casual 8 dit een uitstekende manier is om de regels legaal te omzeilen. (AHUM: RABA) Dus wie doet mee?!
Of Rain, Last en Fourth? 3 stammen zelfs Erwin haha
 
Reactiescore
693
Ja, mengeling ervaren en minder ervaren.
Zijn er die dit idee NIET zien zitten?
 
Reactiescore
338
Je zou kunnen opteren om de 4 continenten elk hun stam te geven, maar dan zal je snel in elkaars weg liggen.
Je kan ook de spelers laten indelen volgens kwaliteit (elke stam goeie en minder goeie) en zo bijhorende stammen op te zetten, gezien de kleine stammen zal wel met 1 of meerdere zusterstammen gewerkt moeten worden.
 
Reactiescore
273
Hoe bepaal je kwaliteit? Een hele goed speler die vanwege tijdgebrek niet gaat farmen en roven die daardoor achterblijft in punten, is dat een speler met kwaliteit?
 
Reactiescore
338
Hopen op een beetje eerlijkheid bij de spelers, en dat ze niet per se willen samenspelen met stamgenoten van vorige wereld(en).
Zelf een beetje aangeven wat je intenties enzo zijn.
 
Reactiescore
338
Dan kan je elk continent pakken, maar dat zal ook niet echt werken ben ik bang.
Denk niet dat tw nu nog de settings kan wijzigen om automatisch stammen te pakken, als ze al zouden willen meewerken.
 
Reactiescore
1.468
Je kan natuurlijk met 4+ ervaren spelers 4 stammen oprichten in 4 hoeken van de wereld, en daar minder ervaren spelers in rekruteren en die opleiden. Ik zou daar mee willen helpen. (Heb alleen nog geen accie voor cas9 move)
 
Bovenaan