Praattopic

Reactiescore
757
Bij deze:

De vijand maakte een mooi verlanglijstje
Bekijk bijlage 23943

Goedaardig als collationem is, hebben we deze wens in vervulling gebracht. Met een mooie ODD rang als gevolg voor Principle. Mijn overactieve stam bood natuurlijk de nodige hulp - bedankt aan tldr

Bekijk bijlage 23944

Deze noob heeft nu bijna meer odd dan honeybooboo die volwaardige massa's kopte. Uiteraard had deze principle wel een bazenstrategie zoals te zien hieronder:

Bekijk bijlage 23945

Vlaggenboosters blijven toch maar mooie speeltjes.

Collationem hoopte een truc uit de oude doos te gebruiken door met def te gaan edelen - anti recaps weet je wel. Maar ook hier was Principle de baas

Bekijk bijlage 23946
Bekijk bijlage 23947
Bekijk bijlage 23948

Maargoed, zoals jullie weten was collationem in een ver verleden tot een account met hoge verwachtingen gerekend. Dit maken ze dan ook weer waar:

Bekijk bijlage 23950

Echter zoals je ziet gaat het toch om stampresteren. Collationem kan wel een zieke baas zijn, maar zolang Cabbage guy zijn dorpen gratis afgeeft heeft het allemaal weinig zin. Verder wil ik nog even kwijt dat QUUEEZZ maar een profiteur is! Colla al weken in conflict en dan komt QQEEZZ die de rest van de stam even van achteren pakt - wat een boef.

Bekijk bijlage 23951

De strijd zal doorgaan. QQEEZZ en Collationem gaan er alles aan doen om de stam SKB te grazen te nemen, aangezien ze nog sterk genoeg zijn.

Bekijk bijlage 23952

Echter zal het voor Waasland Beveren op TW net zo slecht gaan als met voetbal, wat een noobs


Bekijk bijlage 23953

Ik wilde nog meer mooie screens plaatsen, maar ik mag er maar 10 per post. Sowieso trouwens treurig dat een stad als charleroi de belgische competitie mag aanvoeren. Kutfransen.

Ik begrijp dat je met frustraties zit, beste Roald. Maar kan je alstublieft een beetje respect tonen en mijn geliefde club BEVEREN buiten schot laten? Verder wens ik je veel succes met het verder schrijven van je boek.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.786
Vergeet niet dat Cabbage Guy nog steeds het beste account van w73 is
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Wereld 73 ten einde
Bijna een jaar vol internen, boosten en strijde.

Het begon heel hoopvol,
Allemaal beloftes en een mooi topic met Roald in een glansrol.

Al snel vormde een tegengeluid genaamd Spread,
Strijdend tegen het spectrum en nooit een saaie stam chat.

In jullie rim een taaie genaamd Justin, Oh wat een stress.
Nee geintje want natuurlijk allemaal een test. Gewoon een aftast massa net zoals de rest.

Ondertussen bij ons eentop rekruut; Kipkalkoentje is de naam
Nog geen twee weken in de stam en nu alweer een ander team: Melvins bitches met faam.

Daarna heeft EXITUS gestreden tot het bittere eind. Allemaal onder leiding van avatar Ang,
O wacht toch niet, er was geen beginnen aan. Ach het geeft ook niet.

Ondertussen denkt Savior bekijk het maar
Met Fabian zijn motto; Farmen farmen farmen maar!

Er volgen nieuwe massa, eerst POV wat breekt als een ei,
En daarna Apex ofwel Imago via VV van de partij.

Spread doet nog een rekruut. Deze keer Jeroen en co.
Ook later volgde Kratje nog, Pit doet alles cadeau.

De eindstrijd volgde al gauw. Veel slachtoffers volgde nog,
Cabbage > rank 1. Oei 22, het was bedrog.

Opgezogen door Noonoo, het is een feit.
Tegelijk elke massa op TAD, Voor Valentijn precies dan voor TW geen tijd.

Net als wereld 73 komt mijn gedicht ten eind. Ik wil jullie bedanken voor de mooie tijd.
Op de schaal van het spectrum geef ik dit gedicht een 6,5. Matig, zoals mijn ochtend schijt.

XXX​
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
F in de chat voor Barnie
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Bovenaan