Praattopic

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.740
Het was zo stil dat ik de 'verborgen inhoud' eens aanklikte :eek2:
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.740
Inderdaad, verlang al tot de volgende update. Spannend
Bij deze:

De vijand maakte een mooi verlanglijstje
1602930622171.png

Goedaardig als collationem is, hebben we deze wens in vervulling gebracht. Met een mooie ODD rang als gevolg voor Principle. Mijn overactieve stam bood natuurlijk de nodige hulp - bedankt aan tldr

1602930708149.png

Deze noob heeft nu bijna meer odd dan honeybooboo die volwaardige massa's kopte. Uiteraard had deze principle wel een bazenstrategie zoals te zien hieronder:

1602930842456.png

Vlaggenboosters blijven toch maar mooie speeltjes.

Collationem hoopte een truc uit de oude doos te gebruiken door met def te gaan edelen - anti recaps weet je wel. Maar ook hier was Principle de baas

1602930972689.png
1602930980860.png
1602930993628.png

Maargoed, zoals jullie weten was collationem in een ver verleden tot een account met hoge verwachtingen gerekend. Dit maken ze dan ook weer waar:

1602931086927.png

Echter zoals je ziet gaat het toch om stampresteren. Collationem kan wel een zieke baas zijn, maar zolang Cabbage guy zijn dorpen gratis afgeeft heeft het allemaal weinig zin. Verder wil ik nog even kwijt dat QUUEEZZ maar een profiteur is! Colla al weken in conflict en dan komt QQEEZZ die de rest van de stam even van achteren pakt - wat een boef.

1602931185861.png

De strijd zal doorgaan. QQEEZZ en Collationem gaan er alles aan doen om de stam SKB te grazen te nemen, aangezien ze nog sterk genoeg zijn.

1602931284730.png

Echter zal het voor Waasland Beveren op TW net zo slecht gaan als met voetbal, wat een noobs


1602931388758.png

Ik wilde nog meer mooie screens plaatsen, maar ik mag er maar 10 per post. Sowieso trouwens treurig dat een stad als charleroi de belgische competitie mag aanvoeren. Kutfransen.
 
Reactiescore
447
Mooie post, idd de enige echte terechte nummer 1 is natuurlijk het grote anderlecht. Aangezien je waaslanf beveren omcirkeld ga ik er van uit dat je voor hen supportert
 
Reactiescore
68
Bij deze:

De vijand maakte een mooi verlanglijstje
Bekijk bijlage 23943

Goedaardig als collationem is, hebben we deze wens in vervulling gebracht. Met een mooie ODD rang als gevolg voor Principle. Mijn overactieve stam bood natuurlijk de nodige hulp - bedankt aan tldr

Bekijk bijlage 23944

Deze noob heeft nu bijna meer odd dan honeybooboo die volwaardige massa's kopte. Uiteraard had deze principle wel een bazenstrategie zoals te zien hieronder:

Bekijk bijlage 23945

Vlaggenboosters blijven toch maar mooie speeltjes.

Collationem hoopte een truc uit de oude doos te gebruiken door met def te gaan edelen - anti recaps weet je wel. Maar ook hier was Principle de baas

Bekijk bijlage 23946
Bekijk bijlage 23947
Bekijk bijlage 23948

Maargoed, zoals jullie weten was collationem in een ver verleden tot een account met hoge verwachtingen gerekend. Dit maken ze dan ook weer waar:

Bekijk bijlage 23950

Echter zoals je ziet gaat het toch om stampresteren. Collationem kan wel een zieke baas zijn, maar zolang Cabbage guy zijn dorpen gratis afgeeft heeft het allemaal weinig zin. Verder wil ik nog even kwijt dat QUUEEZZ maar een profiteur is! Colla al weken in conflict en dan komt QQEEZZ die de rest van de stam even van achteren pakt - wat een boef.

Bekijk bijlage 23951

De strijd zal doorgaan. QQEEZZ en Collationem gaan er alles aan doen om de stam SKB te grazen te nemen, aangezien ze nog sterk genoeg zijn.

Bekijk bijlage 23952

Echter zal het voor Waasland Beveren op TW net zo slecht gaan als met voetbal, wat een noobs


Bekijk bijlage 23953

Ik wilde nog meer mooie screens plaatsen, maar ik mag er maar 10 per post. Sowieso trouwens treurig dat een stad als charleroi de belgische competitie mag aanvoeren. Kutfransen.

Volgende keer samen een massa plannen op deze zware tegenstander ;) ?
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.740
Volgende keer samen een massa plannen op deze zware tegenstander ;) ?

Doen we, dat zal ze leren die boeven! Vraag je stammies gelijk even om nog wat clears op Imago te gooien, anders heb ik voor jan lul een half jaar lang honderden defjes uitstaan :eek2:
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.152
Doen we, dat zal ze leren die boeven! Vraag je stammies gelijk even om nog wat clears op Imago te gooien, anders heb ik voor jan lul een half jaar lang honderden defjes uitstaan :eek2:

ROALD :mad:
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.740
Vraag je stammies gelijk even om nog wat clears op Imago te gooien, anders heb ik voor jan lul een half jaar lang honderden defjes uitstaan :eek2:

Cute wel van Spread. Al moet ik zeggen dat ik op meer gehoopt had. Iets na zessen ging mijn wekkertje om erachter te komen dat er helemaal geen edelspam op Colla kwam. Ik ging mijn bed weer in en vroeg Mile of hij even een smsje wilde sturen als het alsnog kwam, maar het kwam niet. Wachtende op incommings vermaakte ik mijzelf met Swords and Sandals op Speeleiland, ik kwam heel ver met een archer-swordsman combinatie en de nodige vitality. Een paar dodges en dat was het wel.

Zelf haal ik slechts een matig vvdd'tje ten opzichte van de buurman en heb ik tientallen recaps voor jan lul gezet die weer dood moeten lopen en herplaatst worden :( Terwijl ik jullie een dikke oda gunde aangezien ik al mijn safeoff als bijstacks had gezet bij de prestacks :(

1603281265638.png
1603281277055.png
1603281291323.png

Denk dat ik maar gewoon weer terug val op gratis awards verzamelen aangezien de vvdds mij niet gegund zijn.

1603281556519.png


Als jullie weer troepen komen dumpen laat het even weten dan kunnen we het elkaars tijd waard maken :eek2:
(satire, leuk dat jullie nog wat opzetten/proberen!)
 
Reactiescore
1.363
Lekker gedeft hoor! Gunnen jullie die extra odd <3.
 
Reactiescore
1.148
Wat was het doel van deze massa? Aangezien er amper met edels zijn gestrooid maar wel heel veel clears liepen?
 
Reactiescore
1.363
Tja, lekker bashen i guess.. En niet echt alles was verstuurd door iedereen..
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.740
Shit happends; wat ik al zei ik had eigenlijk niet eens een massa verwacht. En leuk dat deze massa een keer niet-reguliere-doelwitten trof. Stiekem had ik wel graag gezien dat alle fronters er volledig voor gingen, pas dan had je een reëel beeld gehad van de kwaliteit van de eigen voorbereidingen en of het goed genoeg was geweest. Wellicht de volgende keer!
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.740
Nee, ben hier niet om vrienden te maken. In het competitieve stadium ben ik gewoon genoodzaakt om te provoceren en propaganderen :biggrin:
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.740
Het spectrum is in principe gewoon een kloppende visualisatie en kan een hulpmiddel zijn om de positie van je stam in te schatten. Laten we wel wezen, iedere stamleider heeft zoiets min of meer in zijn hoofd zitten en kiest op basis van uitdaging x slagingskans of ze een bepaalde keuze wel of niet maken. Overigens is het model gewoon gebaseerd op bestaande modellen uit de psychologie (een hobby van mij). Dat men het zag als een poging tot verbloeming en dat het vrijwel alleen betrekking had op de premade, is de reden dat mensen er 'boos' om werden - niet om de inhoud zelf. Had ik alle stammen een plek in mijn spectrum gegeven en dat onderbouwd, was er helemaal niets mee geweest en had iedereen het leuk gevonden. Maar daar komt propaganda om de hoek kijken. Je weet van te voren niet altijd hoe iets uit pakt, dat is nou net de charme ervan. Ik heb eerder soortgelijke topics/posts gemaakt en die vielen beter, kijk bijvoorbeeld naar 38, 47, 59 of 68. Daar was mijn stam - mede door zulke posts - steeds de dominante forum-ploeg wat ons veel ingame voordelen gaf. Dat sommige mensen de waarde van AF profilatie niet zien, is een andere discussie. Ik heb glasharde voordelen ervaren op vorige werelden en op deze wereld noemenswaardige nadelen, iets dat niemand zal ontkennen.

Daarmee impliceer ik overigens niet dat Spread de (kwalitatief) betere posters zou hebben, dat is namelijk zeker niet zo als je het mij vraagt. Probleem was simpelweg dat de modder-gooi-machine van Spread op volle toeren draaide en omvangrijk was en dat daarmee de waarde van de kwalitatief betere posts van te de tegenpartij gewoon daalde, resulterend in een AF dat regelmatig een laag niveau had, regelmatig overactief en regelmatig zeer dood was - maar wel een AF waar Imago geen dominantie behaalde - door Spreads toedoen. Reageer niet gelijk heel salty hierop, ik onderschrijf dat Spreads aanwezigheid hier effectief was en dat zij op deze manier de dominantere forum-partij waren en zijn, maar steek de hand even in het eigen boezem, Spread had kwalitatief echt geen betere posts dan de tegenpartij.
 
Bovenaan