Praattopic

Reactiescore
2.372
hij is bezig aan zijn winterslaap laat hem even, je hebt een poke flute nodig om hem te wekken
je kunt deze vinden bij meneer fuji
 
Reactiescore
534
Wij behoren wel degelijk tot het VF. Omdat we het VF serieus nemen komen we gewoon wat trollen op W73.
Om het leven er hier een beetje in te houden ga ik ook eens proberen om me een eerste keer aan dit topic te wagen. Aangezien het mijn eerstr "Rate de speler" is hoop ik dat jullie niet te streng zijn.

Ook ik ga verder op het format van The Alcoholic Dream en .MortuaMemoria.


Collationem
Bekijk bijlage 21750

Naam:
Volgens Roald himself heeft deze toch wel goed gevonden naam 2 betekenissen in het latijn. Namelijk Lapzwans & Bijdrage. Ik vind de naam goed passen bij Roald zelf omdat hij naar mijn mening toch wel elke wereld zijn 'bijdrage' levert, elke wereld die hij start. Op het account spelen niet alleen goede speler(s), maar Roald heeft al meerdere werelden bewezen dat hij ook nog eens een uitstekende stamleider is. Ik heb zelf het geluk gehad om ooit eens deel te mogen uitmaken van zijn prachtige stam op W38. @Roald97 mijn complimenten voor je leiderschap, keer op keer!

Voor de naam geef ik een dikke vette 8,5

Punten:
Bekijk bijlage 21751

Momenteel staat het account op een mooie 6e plaats in de ranglijst. Waarvoor een welgemeende proficiat. Als ik ga kijken naar de algemene groei van het account, zien we hier toch wel een vrij constante lijn. Het account heeft naar mijn mening niet overdreven veel aan internen gedaan, dus hiermee bevestigen ze in mijn opzicht wel dat ze hun momentele ranking zeker niet gestolen hebben.

Hiervoor geef ik ze dus een 8.

Verslagen tegenstanders:

ODA

Bekijk bijlage 21752
Het account staat qua ranking op een verdiende 6e plaats, als we dan naar hun ODA gaan kijken zien we dat ze op een 9e plek staan. Dit bevestigd nogmaals wat ik hierboven al even aanhaalde dat het account relatief weinig interns gehad heeft.



ODD
Bekijk bijlage 21753
Wat betreft de 'ODD' zien we dat ze een pak minder hoog scoren, namelijk plek 107. Hiermee kunnen we stellen dat het account nog maar weinig onder vuur gelegen heeft en dat ze hun deff kwaliteiten nog niet echt kunnen tonen wat het account 'Collationem' betreft. Ook als ondersteuner hebben zij nog niet veel bijdrage moeten leveren aangezien ze hier mee op een 7

Hiervoor kan geef ik ze een 7,5.

Stam:
Bekijk bijlage 21754

Collationem is de succesvolle leider van bovenstaande stam. Naar mijn mening zal deze stam zeer dicht bij wereldwinst eindigen en denk ik dat ze momenteel de beste stam zijn op W73. Spread en Pit zijn zeker ook geduchte tegenstanders. De wereldwinst gaan ze dus zomaar niet cadeau krijgen.

Ik geef hier een 9.

Ligging:
Bekijk bijlage 21758

Zoals we hierboven op de kaart zien, kunnen mijn woorden van een rustige buurt zeker wel bevestigd worden. het account ligt mooi omringt door hun stam, en ze fronten enkel met de stam POV. De stam waarmee ze fronten is naar mijn mening de minst goede stam in de buurt, hiermee bedoel ik niet dat ze slecht zijn, maar het niveau ligt echter hoog W73.

Voor ligging een mooie score van 8.

Reputatie:
Roald kennende, zet hij reputatie op een zeer hoog treetje. Van alle werelden waarvan ik weet dat het account gespeeld heeft, kunnen we stellen dat de reputatie van deze spelers gewoon goed is. Bovendien spelen er op het account alleen maar eerlijke spelers.

Hiervoor krijgen ze dus van mij een 8,5.

Beoordeling:
Als we al de scores gaan optellen, krijgen we volgende beoordeling:
8,5 + 8 + 7,5 + 9 + 8 + 8,5. Dit dan ook weer delen door 6 geeft ons een gemiddelde score van 8,25 op

Proficiat aan het gehele team Colla voor toch wel een mooie, verdienstelijke score.

Aan alle andere, dit is mijn eerst post "Rate de speler". Ik hoop dus dat jullie niet te streng gaan zijn :)

Op naar een volgende Rate!

Wat trollen? Wel mooi lijstje overigens
 
Reactiescore
2.486
Hallo spelers,

Het is weer tijd voor een algemene contest: Raad de mod (klik). Het doel van deze contest is om jullie TWTeam beter te leren kennen. Elke week zullen er vragen online komen die jullie mogen beantwoorden. Leer feitjes over het leven van jullie TWTeam.

De vragen zijn hier (klik) te vinden. Aarzel niet en verzamel feitjes over de mods. Uiteraard worden er ook premiumpunten uitgedeeld. Elke week zullen er 1.000 te verdienen zijn!
 
Reactiescore
1.476
@Dream Team. Niet om je nu persoonlijk aan te vallen, ik weet dat het bij p&p hoort, maar als je nu niet je best doet om imago zo goed mogelijk te presenteren, maar je eigen stam iets kritischer neerzet, zou je dan ook niet 'neutralere' reacties terugkrijgen?

@The Minion je kan ook wie like hot chicks bannen ipv het topic op slot te doen.
 
Reactiescore
972
@The Minion Vind je het niet wat idioot om iedereen de dupe te laten zijn van drie gasten die niet normaal kunnen doen? Hiervoor werd er prima gepost? In de tijd die je net hebt besteed aan het klagen over de meldingen, had je prima de posts kunnen verwijderen en hen een waarschuwing kunnen geven. Nu kunnen wij vertrekken, en voeren zij weer de bovenhand. Jammer dit.

Waar ontken ik dat er geen verschil in zit? Ik zeg alleen dat ik vanuit meerdere kanten vanaf jullie kamp te horen heb gekregen de staat van het forum niet fijn te vinden en dan zie ik jullie hier nu actief aan bijdragen.

Kan me nog goed herinneren wat je tegen mij zij over Simon, iets over de "bigger man" zijn wanneer jij jezelf beter literair kan verwoorden.

Volgens mij waren de discussies die tot de twee mannen online kwamen gewoon prima en redelijk inhoudelijk. Bovendien op niet vijandige toon. Als je alles zo anders wilt zien, dan wil ik je graag vragen om ook zelf wat bij te dragen aan hoe jij een beter AF van W73 graag ziet. Maak zelf eens zo'n post bijvoorbeeld, over jou blik over de afgelopen massa van Pit of Imago op Spread, ik noem maar iets?
 
Reactiescore
1.869
@Dream Team. Niet om je nu persoonlijk aan te vallen, ik weet dat het bij p&p hoort, maar als je nu niet je best doet om imago zo goed mogelijk te presenteren, maar je eigen stam iets kritischer neerzet, zou je dan ook niet 'neutralere' reacties terugkrijgen?
Ik ben ook niet perse op zoek naar neutralere reacties. Dit is gewoon onderdeel van P&P. Ik ben meer op zoek om discussies naar een hoger niveau te tillen. Zoals Melvin bijvoorbeeld deed, zoiets kan ik waarderen en is hetgeen ik probeer te bewerkstelligen. Ondanks dat ik er bij de leiding van Spread al meermaals (subtiel) op heb aangestuurd worden hun losgeslagen posters niet teruggefloten. Het wordt zelfs aangemoedigd. Tsja, dan is het natuurlijk makkelijk om ook met het vingertje naar Imago te wijzen, maar zo werkt het niet. Iedereen die me een beetje kent weet dat ik kritisch genoeg ben als het gaat om eigen (persoonlijk & stamsgewijs) handelen.
 
Reactiescore
2.486
Ik mag hier niet modden, omdat ik op een MB acc speel. Ik ga mij dus niet bemoeien met wat wel/niet mag op het forum, echter vind ik 12 meldingen (oplopend) reden genoeg om het dicht te gooien en heb op pauze te zetten tot de mod er is.

Edit: is er vanop de hoogte en pakt dit zsm op
 
Reactiescore
972
Ik mag hier niet modden, omdat ik op een MB acc speel. Ik ga mij dus niet bemoeien met wat wel/niet mag op het forum, echter vind ik 12 meldingen (oplopend) reden genoeg om het dicht te gooien en heb op pauze te zetten tot de mod er is.

Edit: is er vanop de hoogte en pakt dit zsm op

Ik hoop sneller dan de uitslag van het Spotprentencontest destijds :biggrin:
 
Reactiescore
1.363
Vraag me alleen af waarom die meldingen er zijn en er nu wel in 1x wat aan gedaan wordt though..
 
Reactiescore
1.476
Ik ben ook niet perse op zoek naar neutralere reacties. Dit is gewoon onderdeel van P&P. Ik ben meer op zoek om discussies naar een hoger niveau te tillen. Zoals Melvin bijvoorbeeld deed, zoiets kan ik waarderen en is hetgeen ik probeer te bewerkstelligen. Ondanks dat ik er bij de leiding van Spread al meermaals (subtiel) op heb aangestuurd worden hun losgeslagen posters niet teruggefloten. Het wordt zelfs aangemoedigd. Tsja, dan is het natuurlijk makkelijk om ook met het vingertje naar Imago te wijzen, maar zo werkt het niet. Iedereen die me een beetje kent weet dat ik kritisch genoeg ben als het gaat om eigen (persoonlijk & stamsgewijs) handelen.
Ik hoor niet bij spread, speel de wereld niet eens. Ik heb een paar keer gezien dat je inderdaad acties van stamgenoten afkeurde, maar je zet imago toch wel echt beter neer dan de werkelijkheid in je beginpost van net, en dat vind ik jammer.
 
Reactiescore
1.869
Ik hoor niet bij spread, speel de wereld niet eens. Ik heb een paar keer gezien dat je inderdaad acties van stamgenoten afkeurde, maar je zet imago toch wel echt beter neer dan de werkelijkheid in je beginpost van net, en dat vind ik jammer.
Volgens mij heb ik het in die post (bewust) weinig over Imago gehad aangezien het min of meer een analyse van Spread was. Maar voel je vrij om voorbeelden aan te halen waar je precies op doelt. Wellicht dat je het verkeerd hebt geïnterpreteerd of dat ik het verkeerd heb verwoord waardoor een misvatting is ontstaan. Daarnaast is dat laatste wat je aanhaalt wel het hele doel achter P&P hè: je eigen stam zo goed mogelijk profileren. Mits het binnen de perken blijft en onderbouwd wordt. Het moet uiteraard geen opgeklopt verhaaltje worden.
 
Reactiescore
3.452
Een uitlokkende post plaatsten ( “sneren” met de wetenschap dat er rea”s komen)) en daarna miepen dat de intentie er is om het af naar een hoger niveau te tillen?

Well done Jona :)
 
Reactiescore
534
Topic is trouwens weer open
 
Bovenaan