Praattopic

Reactiescore
1.278
Ben nu ook wel benieuwd. Sowieso online is zoiets amper aan te tonen althans als iemand wat voorzorgsmaatregelen neemt.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Ja 100% is misschien wat overdreven. Sowieso lastig aan te tonen, maar je weet wat ze zeggen he

If it looks like a duck, swims like a duck, and quacks like a duck, then it probably is a duck
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
En neen het is niet duckje zelf!!
 

Deleted User - 487936070

Guest
Waarom houden jullie mij zo lang in spanning over wie het is:(
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Bij deze zou ik graag een dagje proefperiode als forum mod lopen :redface: :redface:
 

DeletedUser69389

Guest
Jullie hadden gelijk. De boodschap is, hoe abject en pijnlijk dan ook, wel overgekomen. Ik vind dat dit community breed moet aangepakt worden, omdat een aantal die nu zelf zo opgefokt reageerden tegen andere personen wel net zo treurig waren. Dat praat dit niet goed en over wat ik voor de rest privé heb gemeld doe ik geen uitlatingen over. Want dat is, wat mij betreft, niet voor het AF, ook omwille van persoonlijke zaken die ik deelde bijv over de reden van terugtreden 2 weken terug . Mensen moeten leren wat je met boodschappen zoals dit, oprakelen van extreem oude koeien (filmpje bij mij of stofzuiger gate bij iemand anders etc) of op andere manieren oordelen over zaken zonder know how.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.157
Jullie hadden gelijk. De boodschap is, hoe abject en pijnlijk dan ook, wel overgekomen. Ik vind dat dit community breed moet aangepakt worden, omdat een aantal die nu zelf zo opgefokt reageerden tegen andere personen wel net zo treurig waren. Dat praat dit niet goed en over wat ik voor de rest privé heb gemeld doe ik geen uitlatingen over. Want dat is, wat mij betreft, niet voor het AF, ook omwille van persoonlijke zaken die ik deelde bijv over de reden van terugtreden 2 weken terug . Mensen moeten leren wat je met boodschappen zoals dit, oprakelen van extreem oude koeien (filmpje bij mij of stofzuiger gate bij iemand anders etc) of op andere manieren oordelen over zaken zonder know how.

Goed dat je het toegeeft. Maar aangezien jij het probleem bent hoop ik dat je hard wordt aangepakt.
 
Reactiescore
254
Toegeven is dan ook het enige wat hij doet. Voor de rest een hoop bla bla eromheen, niet eens een excuses of iets dergelijks. Wat een belachelijk zielige kneus zeg.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Hopelijk komt hij niet meer terug na de ban. Triest figuur
 

DeletedUser79704

Guest
jij die hier al maanden rondloopt als de grote meneer met al je waarden en normen heeft voor de 2e! maal een fake account gemaakt om iemand persoonlijk te raken? hoe dat iemand jouw ooit nog serieus kan nemen snap ik niet. en ga je niet verschuilen achter je prive pls. als ik of anderen door shit ga is de eerste gedachte niet " laat ik even een fake account maken en grove shit posten waar ik niet mans voor genoeg ben om dit met mn gewoon acc te doen" . zelden zo iemand als jij tegengekomen
 
Reactiescore
1.226
Jullie hadden gelijk. De boodschap is, hoe abject en pijnlijk dan ook, wel overgekomen. Ik vind dat dit community breed moet aangepakt worden, omdat een aantal die nu zelf zo opgefokt reageerden tegen andere personen wel net zo treurig waren. Dat praat dit niet goed en over wat ik voor de rest privé heb gemeld doe ik geen uitlatingen over. Want dat is, wat mij betreft, niet voor het AF, ook omwille van persoonlijke zaken die ik deelde bijv over de reden van terugtreden 2 weken terug . Mensen moeten leren wat je met boodschappen zoals dit, oprakelen van extreem oude koeien (filmpje bij mij of stofzuiger gate bij iemand anders etc) of op andere manieren oordelen over zaken zonder know how.

In het kader van P&P kon ik een leugentje links en rechts van jou nog wel enigzins verdragen, het weerleggen ervan gaf ook altijd wel voldoening. Maar je hebt het hiermee wat mij betreft naar een heel nieuw level getild, en mij persoonlijk erbij betrokken omdat jij als Kees en Co zijnde mij toegevoegd hebt op Discord en PM's gestuurd hebt hier op het forum.

Toegeven dat je het gedaan hebt kan ik het niet eens noemen, je staat met je rug tegen de muur en om - in hoeverre dat nog kan - gezichtsverlies te beperken ga je nu een of ander onsamenhangend verhaal ophangen.

18917dc9ccf31259daaf82ce48e0ffc2.png


Benieuwd wat de sancties van @Ezra the King zullen zijn. Ironisch genoeg het berichtje ook geliked door Martijn.
 
Bovenaan