Praattopic

Reactiescore
1.278
Reactiescore
207
De premade brengt veel goeds teweeg inderdaad, enkel als ik alle reacties lees vraag ik me af of je al die reacties goed kan noemen :s
Er zijn altijd positivisten en negativisten.. Als we alles op een rijtje zetten moeten we gewoon eerlijk zijn, maar vooral ook realistisch en dan kunnen we denk ik wel stellen dat de premade meer positief dan negatief brengt.
Er wordt veel te veel tijd besteed aan de premade in een negatief daglicht te brengen, althans, dat probeert men. Helaas besteedt men veel te weinig tijd aan de stabbers.

W73 is een wereld vol vieze spelers die met de wind meedraaien en er gewoon op los stabben wanneer het hun uitkomt.
 

Deleted User - 487936070

Guest
Vandaag nog een stab mogen aanschouwen in de rim! Ene pp abuser die de ander stabt... Denk niet dat de premade hier ook maar iets mee te maken heeft, maar je weet het maar nooit!
 
Reactiescore
207
In de rim wordt er meer aan stabben gedaan dan in de core. Probleem is te wijten aan dat de minder goede spelers door de PP beurs nu ook de kans krijgen om snel groter te worden.
Wanneer deze minder goede spelers merken dat het edelen van dorpjes iets wat moeilijk begint te gaan, gaan ze allerlei manieren verzinnen om hun dorpen toch maar op de gemakkelijkst mogelijke manier te edelen. Jammer genoeg gaat hier heel vaak een stab mee gepaard.
 
Reactiescore
2.477
Bovenaan