Praattopic

Reactiescore
1.647
Je moet daarbij ook in overweging nemen dat als je nu 40 spelers recruit je de hele wereld hebt zo'n beetje mid/end game. Dat was in het begin van TW wel anders, je had toen meer spelers en meer accounts. Niet echt een steekhoudend argument in mijn ogen.

Wel als gaan vergelijken tussen huidige manier van spelen en toen.
 
Reactiescore
489
Ik denk dat TW tegenwoordig echt om heel andere dingen draait dan vroeger. Tactisch spelen is tegenwoordig veel minder aan de orde omdat de werelden toch wat simpeler zijn (minder tegenstand, makkelijkere liggingen etc.). Waar het dan uiteindelijk om gaat draaien is op de echte skills, iets wat iedereen kan aanleren, en minder op het inzicht, iets wat je moet hebben.

Ik denk vooral dat de startfase tov vroeger een pak moeilijker/complexer is. Voor de rest is het inderdaad minder tactisch. Als je goed presteert en wat goede contacten hebt, kom je hoogstwaarschijnlijk al in 1 van de 2/3 stammen die meespelen voor de eindwinst
 
Reactiescore
1.094
Ik denk vooral dat de startfase tov vroeger een pak moeilijker/complexer is.

Vind huidige tw juist tactischer. Vroeger als je trein kon gooien had je dorp ff simpel gezegd. Waren werelden groot en herstarte je gewoon 4/5x tot beetje goed liep. Als nu verkeerde tactiek gebruik kan je max 1x herkansen als niet heel laat is anders over.


Het is meer dat echt 'rimmen' is verdwenen. Als je vroeger core startte kwam je ook van die groepjes tegen die echt het uiterste perste uit de startfase, die groepjes met Phobia, Fatality, Amokro, Sebastiaan Valmont en nog een pak meer. Als je daar niet je a-game bracht ging je ook gewoon nat. Maar omdat werelden groter waren kon je wat makkelijker rimmen, zoveel toppers startte er niet meer diep in de rim. Maar nu zijn de werelden zo klein, ja de stamlimieten zijn wel aangepast, maar echt rimmen, en daardoor (in theorie) makkelijke start doorlopen zit er niet echt meer in.

Vind verder weinig tactisch/complex aan wie het meeste PP kan smijten in de startfase, en al die bonussen wel of niet hebben dankzij oud acc met vlaggen oid. Maar dat is mijn mening
 

Deleted User - 487694086

Guest
Het is meer dat echt 'rimmen' is verdwenen. Als je vroeger core startte kwam je ook van die groepjes tegen die echt het uiterste perste uit de startfase, die groepjes met Phobia, Fatality, Amokro, Sebastiaan Valmont en nog een pak meer. Als je daar niet je a-game bracht ging je ook gewoon nat. Maar omdat werelden groter waren kon je wat makkelijker rimmen, zoveel toppers startte er niet meer diep in de rim. Maar nu zijn de werelden zo klein, ja de stamlimieten zijn wel aangepast, maar echt rimmen, en daardoor (in theorie) makkelijke start doorlopen zit er niet echt meer in.

Vind verder weinig tactisch/complex aan wie het meeste PP kan smijten in de startfase, en al die bonussen wel of niet hebben dankzij oud acc met vlaggen oid. Maar dat is mijn mening
Verschil is dan ook weer dat de spelers die jij noemt helaas niet meer starten.
 
Reactiescore
1.094
Precies, maar wat hun zeggen is dat starten vroeger minder complex/tactisch was. Dat was core met die gasten echt niet zo :p Dat was zeer complex, en moest je ook zeker tactisch voor handelen
 
Reactiescore
2.303
Reactiescore
259
Hey Wouter, alles goed?
 
Reactiescore
1.226
Tijdstip van schrijven, 14:14. Plunderaar van de dag 42.366. 42.366 dorpen : 854 minuten = 49.6 dorpen per minuut.

Dat noem ik nog eens toewijding. Goed bezig! :tongue:
 
Reactiescore
489
Dergelijke aantallen per minuut zouden vermoedens op kunnen wekken toch?

Wij hebben vgm ook al 60k gehaald op deze wereld hoor, is niet onhaalbaar als je actief farmt. Zeker als je met 1lc nog steeds farmt en al je lc aan het farmen wil zetten. Het is wel enorm intensief, dat wel. Maar theoretisch gezien kan je per sec 5 bevelen sturen. Dus als je 10 minuten actief farmt, heb je 5x60secx10 = 3k bevelen. Trek hier maar 300 bevelen af omdat je van pagina's/dorpen moet wisselen en je hebt toch al 2700 bevelen lopen op 10 minuten. Doe je dit 3x per uur heb je 8100 bevelen ;)
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
Om het leuker te maken kan er ook nog iemand op mobiel zitten die ook kan farmen en zijn eigen 5 per seconde regel heeft.
 
Bovenaan