Praattopic

Reactiescore
2.478
Het gaat voor nu idd meer over de verwachtingen, dan over een maand of 1/2 kan je kijken of je alles goed hebt ingeschat of dat sommige accounts als een totale verassing nog in de top staan, of al zijn weggespeeld :)

Voor verwachtingen is er toch ook ruimte? Check de link in die post
 
Reactiescore
766
Een GA lijstje is wel wat anders dan dat, denk ook dat je redelijk een onderbouwd lijstje kan maken na een maandje hoor. Is inderdaad niet overdreven veel gebeurd maar als mensen het leuk vinden een lijstje maken/lezen zie ik niet in waarom die gesloten moet worden.
 
Reactiescore
766
Reactiescore
1.278
Ik snap echt niet hoe je in deze fase die lijst kan invullen. Niemand heeft nog iets laten zien :eek:

Valt toch wel mee, ook early zijn er genoeg die wat laten zien. Het is niet dat je alleen mid-game en end-game eruit kan springen met goed of slim spel. Snap niet zozeer waarom het gesloten is denk dat het best leuk is om nu accounts te beoordelen op de huidige prestaties. We komen nu net in de fase waarin ook accounts met hoge verwachtingen door leuk opgezette aanvalletjes weggeknald gaan worden.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.322
#heldenvandezorg
 
Reactiescore
1.018
Wat een beesten op die groeirang 1 zeg, wat vinden jullie ervan dat ze rang 93 globaal staan en iedereen eruit groeien?

b91ad8ef03c9b62437bb304f0c3ab773.png
 

DeletedUser82250

Guest
Was ik maar een kat die negen levens had,
Want dat leventje van mij gaat zo razend snel voorbij.
Ook al ben ik alles wel eens even zat, ik wil geen leven zonder jou, en als ik kon kiezen koos ik 9 keer voor jou.

Was ik maar een kat die negen levens had,
Want die jaren gaan zo vlug, en ze komen nooit terug
Tegenslag en vreugde op je levenspad,
Het is een ware loterij, en ondanks dat alles gaat het veel te snel voorbij.
 
Bovenaan