Praattopic

Deleted User - 487823413

Guest
Wat vinden we hiervan? De speler Ben Ketser heeft zojuist z'n 2e dorp geëdeld terwijl die nog onder BB staat. Ja mensen, het is mogelijk. Moet je je even voorstellen dat je wordt geëdeld door iemand en dat je niet eens kan backtimen.

Hoe dit mogelijk kan zijn is mij de vraag, wellicht toch wel handig om ergens een limiet van hoeveel PP je kan gebruiken in te stellen @TW? Het is maar een idee:redface:
Lijkt ook alsof hij deze wereld eerst premium punten heeft gefarmd en daarna alles is gaan uitgeven haha, wel belachelijk dat dit mogelijk is ja :p

Wel 1 ding natuurlijk, je kan zo eigenlijk nooit een echt groot dorpje pakken omdat je nooit echt de tijd hebt gehad om troepen te maken.
 

Deleted User - 487936070

Guest
Tenzij je al een boostaccount hebt klaarliggen in de rim waar je jezelf bij een restart naartoe verplaatst.. Dat is hier overigens niet het geval zo te zien.
 
Reactiescore
1.037
Even iets anders hè. @Pimsie. zegt slotje en zonder dat er een mod post is m'n topic dicht. Wtf gebeurt hier
 
Reactiescore
1.037
Ja, maar dan kun je wel een topic maken. Als je hem zodra hij reageert wijst op zijn spelfouten staat hij meteen weer in z'n schoenen!
 
Reactiescore
2.508
Ik ben een weekje weg en moet 3k berichten teruglezen. Ga jullie eens schamen
 
Reactiescore
2.508
Ik had net mijn golden awards lijstje af en dan krijg je dit... PepeHands

Ik snap echt niet hoe je in deze fase die lijst kan invullen. Niemand heeft nog iets laten zien :eek:
 
Reactiescore
382
Ik snap echt niet hoe je in deze fase die lijst kan invullen. Niemand heeft nog iets laten zien :eek:
Het gaat voor nu idd meer over de verwachtingen, dan over een maand of 1/2 kan je kijken of je alles goed hebt ingeschat of dat sommige accounts als een totale verassing nog in de top staan, of al zijn weggespeeld :)
 
Bovenaan