Praattopic

Reactiescore
57
Is dat? Dacht dat die met gelijke middelen starten op Age 2?

Bij age 3 zijn ze lui geweest en hebben ze gewoon de AI een hoger % resource collecting gegeven, maar de herwerkte AI's op Age 2 DE lijken me gewoon realistischer te spelen zonder bonussen? Of heb ik dat verkeerd op?

Wat ik lees op internet is de AI ook gewoon een stuk beter in DE en cheat die niet, behalve op de moeilijkste niveaus.

de hard AI heb ik veel tegen geoefend tot ik 1 v 2 kon winnen. De hardest AI heb ik nog maar 2x van kunnen winnen. En die extreme dat heb ik nog niet durven proberen xd

Ik ga ook eens proberen tegen die niveaus, als het me lukt om te winnen daag ik je uit :p
 
Reactiescore
524
Is dat? Dacht dat die met gelijke middelen starten op Age 2?

Bij age 3 zijn ze lui geweest en hebben ze gewoon de AI een hoger % resource collecting gegeven, maar de herwerkte AI's op Age 2 DE lijken me gewoon realistische
Aantaljaar terug voor het laatst gespeeld maar destijds was dat wel zo. Als een AI je ally was en je 'hulp' vroeg kreeg je soms donaties van 5k each terwijl je als ik het goed herrinder je begint met 500 each
 

Deleted User - 487936070

Guest
Ik begin ook maar eens aan een tw comeback vandaag...
 
Reactiescore
2.303
Ik begin ook maar eens aan een tw comeback vandaag...

Hey,

Je bent aanvaard voor de premade!
We zien wel of je eindigt als Boost, Moraalbreker of effectief extra lid.
Zuid west starten is daarom aanteraden. Spreek Collationem maar aan en dan doen wij de schifting!

Mopje, nice dat je weer speelt ;)
 

Deleted User - 487936070

Guest
Ik lig aan de andere kant maar kan zeker functioneren als spion! Ik zag dat deze vacature nog open staat.

Zal na de werkdag wel even contact opnemen.
 
Reactiescore
1.166
Ik lig aan de andere kant maar kan zeker functioneren als spion! Ik zag dat deze vacature nog open staat.

Zal na de werkdag wel even contact opnemen.

‘Andere kant’
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
Bezoek hem nog een keer, misschien gaat het dan weer weg
 
Reactiescore
1.278
Reactiescore
290
Heb ik iets gemist of heeft TW een grote kuis gehouden met AF-accounts? :(
 
Bovenaan