Praattopic

Reactiescore
524
Nu iedereen toch thuis hem zit te vervelen...

Zijn er tw spelers die toevallig nog Age of Empires 3 spelen die zin hebben om eens een potje te spelen? Of Age 2 DE (al ben ik daar nog niet extreem goed in)
Als @Global Knowledge AoE II heeft liggen kan dat wel. Aantal jaar terug dat ik het voor het laatst gespeeld heb wel.
 
Reactiescore
7.918
Momenteel helaas niet, jammere is dat Steam ook geen aanbiedingen doet nu. Je zou zeggen dat zo'n bedrijf flink kan cashen op de wereldwijze quarantaine door nu een sale te doen.
 

Deleted User - 487823413

Guest
Nu iedereen toch thuis hem zit te vervelen...

Zijn er tw spelers die toevallig nog Age of Empires 3 spelen die zin hebben om eens een potje te spelen? Of Age 2 DE (al ben ik daar nog niet extreem goed in)

AoE 3 ben je ook gewoon noob hoor ;)
 
Reactiescore
57
Nu iedereen toch thuis hem zit te vervelen...

Zijn er tw spelers die toevallig nog Age of Empires 3 spelen die zin hebben om eens een potje te spelen? Of Age 2 DE (al ben ik daar nog niet extreem goed in)
Ik heb afgelopen week Age2 DE gedownload, ben ook nog noob maar een potje doen lijkt me leuk!
 
Reactiescore
1.278
Ik heb afgelopen week Age2 DE gedownload, ben ook nog noob maar een potje doen lijkt me leuk!

Zat pas op youtube te kijken naar wedstrijden daarvan, maar dan voelt volgens mij iedereen zich een noob. Pfoe wat gaat dan snel en alles met IQ 200.
 
Reactiescore
57
Zat pas op youtube te kijken naar wedstrijden daarvan, maar dan voelt volgens mij iedereen zich een noob. Pfoe wat gaat dan snel en alles met IQ 200.

Haha, ik heb laatst precies hetzelfde gedaan. Dan weet je dat de Corona verveling ook wel echt een dieptepunt heeft bereikt. TheViper heet zo’n speler die veel streamt en wint, bizar hoe die gozer speelt.
 
Reactiescore
1.278
Haha, ik heb laatst precies hetzelfde gedaan. Dan weet je dat de Corona verveling ook wel echt een dieptepunt heeft bereikt. TheViper heet zo’n speler die veel streamt en wint, bizar hoe die gozer speelt.

Heb volgens mij nog naar een stream van 50 minuten naar the viper gekeken vooral met commentatoren nog best vermakelijk. Beetje guilty pleasure denk.
 
Reactiescore
524
Het probleem van enkel AI vijanden (of er niet eentje te vriend) is dat het niveauverschil vooral te maken heeft met de ressources waarmee je start.
Vergelijk het een beetje met TW waar een speler met dusdanig veel GS start dat ze in de eerste dag al een AH plaatsen. (Ja ik weet dat dat mogelijk is).
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Het probleem van enkel AI vijanden (of er niet eentje te vriend) is dat het niveauverschil vooral te maken heeft met de ressources waarmee je start.
Vergelijk het een beetje met TW waar een speler met dusdanig veel GS start dat ze in de eerste dag al een AH plaatsen. (Ja ik weet dat dat mogelijk is).

Is dat? Dacht dat die met gelijke middelen starten op Age 2?

Bij age 3 zijn ze lui geweest en hebben ze gewoon de AI een hoger % resource collecting gegeven, maar de herwerkte AI's op Age 2 DE lijken me gewoon realistischer te spelen zonder bonussen? Of heb ik dat verkeerd op?
 

DeletedUser71172

Guest
das belachelijk lang geleden dat ik hier ben geweest.

quarantine dag 14.
 
Bovenaan