Praattopic

DeletedUser69389

Guest
Ah, je hebt weer een onderwerpje waarop je makkelijk kan scoren bij het gros van de community. Ga lekker ergens anders de clown uithangen.
De enige die zich als een clown uithangt zijn jullie door anderen te beschuldigen van boosten terwijl jullie het zelf alleszins doen en dit niet ontkennen. Hypocriet much.
 
Reactiescore
972
De enige die zich als een clown uithangt zijn jullie door anderen te beschuldigen van boosten terwijl jullie het zelf alleszins doen en dit niet ontkennen. Hypocriet much.

Wij worden beschuldigd van boosten. Wij verdedigen ons daartegen en wijzen erop dat wij lang niet de enigen zijn. Wie is er dan hypocriet? Degenen die ons als eerste beschuldigen, inderdaad Martijn. Je bent een hypocriet!
 

DeletedUser69389

Guest
Wij worden beschuldigd van boosten. Wij verdedigen ons daartegen en wijzen erop dat wij lang niet de enigen zijn. Wie is er dan hypocriet? Degenen die ons als eerste beschuldigen, inderdaad Martijn. Je bent een hypocriet!
Mag jij aantonen waar ikzelf boost? Wij hebben onze ODA zelf verkregen, onze dorpen zelf verkregen. Het account Inter begon met zwartmaken door de uitlatingen van je medespeler. Niet andersom.

Maar geniet ervan. Ik kan mij heugen dat op een andere wereld recent nog iemand geband is voor het openlijk op het AF toegegeven van het gebruik maken van boosts. Iets wat je hier nu zelf ook hebt gedaan.
 
Reactiescore
766
Nog meer oude twers na deze nieuwe maatregelen boys!
 

DeletedUser40402

Guest
Iemand die nog een tijdelijke speler zoekt? Heb tijd te veel en verveel me.
 

DeletedUser40402

Guest
Ben Belg, dus geen idee hoe lang het hier duurt, maar komt inderdaad daar op neer!
 
Reactiescore
2.444
- Bijzonderheid 2: Ondersteuning kan enkel naar stamleden verstuurd worden. Een speler moet 3 dagen lid van de stam zijn voordat hij ondersteuning kan sturen. Ondersteuning krijgen is meteen mogelijk.

Bovenstaande instelling vind ik slecht geformuleerd en kan enigszins misleidend/verwarrend zijn voor spelers @Duckje. Het verzenden van ondersteuning na het joinen van een stam is momenteel al mogelijk na 48u en eventueel zelfs eerder. Omdat de definitie voor 3 dagen natuurlijk heel breed kan zijn, ga ik er maar vanuit dat dit de bedoeling is en het functioneert zoals de bedoeling is. Wel lijkt het mij een stuk duidelijker als er met uren gewerkt wordt en er duidelijk aangegeven wordt dat een speler 48u of 72u lid van een stam moet zijn voordat deze ondersteuning kan sturen.
 
Reactiescore
1.647
Bovenstaande instelling vind ik slecht geformuleerd en kan enigszins misleidend/verwarrend zijn voor spelers @Duckje. Het verzenden van ondersteuning na het joinen van een stam is momenteel al mogelijk na 48u en eventueel zelfs eerder. Omdat de definitie voor 3 dagen natuurlijk heel breed kan zijn, ga ik er maar vanuit dat dit de bedoeling is en het functioneert zoals de bedoeling is. Wel lijkt het mij een stuk duidelijker als er met uren gewerkt wordt en er duidelijk aangegeven wordt dat een speler 48u of 72u lid van een stam moet zijn voordat deze ondersteuning kan sturen.

Vind het ook een absurd onduidelijke instelling
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Hoe gaat het hier nog vrienden, kunnen mensen hier nog wel op een normale wijze met elkaar omgaan of is het boosten roepen te overheersend? :boer:
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.403
Hoe gaat het hier nog vrienden, kunnen mensen hier nog wel op een normale wijze met elkaar omgaan of is het boosten roepen te overheersend? :boer:

Natte dweil
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
i cri
 

Deleted User - 487936070

Guest
Hoe gaat het hier nog vrienden, kunnen mensen hier nog wel op een normale wijze met elkaar omgaan of is het boosten roepen te overheersend? :boer:

Recruiten gaat nu het nieuwe boosten worden!!!
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Nu iedereen toch thuis hem zit te vervelen...

Zijn er tw spelers die toevallig nog Age of Empires 3 spelen die zin hebben om eens een potje te spelen? Of Age 2 DE (al ben ik daar nog niet extreem goed in)
 
Bovenaan