Praattopic

Reactiescore
1.454
Tja, dat topic voegt niks toe. Ik laat al veel toe deze wereld. Vind je kritiek dus niet gepast

Dus? Het is leuk en gezellig! Iets wat op voorgaande werelden niet het geval was! Misschien is het een chaos, maar het is een vermakelijke chaos voor iedereen. (Naja, niet voor jouw, want je moet die zooi allemaal doorlezen :p)

Edit; zelf Arti is het met mij eens! Dat is de eerste keer. Ik zal dus wel enigszins gelijk hebben XD
 
Reactiescore
2.478
Zelfs chaos kent zijn grens, er blijft genoeg voor jullie over ;)
 
Reactiescore
2.478
Ik zou zeggen test me uit, jullie zien/merken vanzelf waar ik de grens zet. Denk alleen dat jullie niet mogen klagen over mijn huidige houding dus ik raad je gewoon aan om; als ik jullie eens corrigeer hier genoegen mee te nemen. Das voor iedereen een stuk fijner en bespaard gezeur.
 
Reactiescore
1.454
Ik zou zeggen test me uit, jullie zien/merken vanzelf waar ik de grens zet. Denk alleen dat jullie niet mogen klagen over mijn huidige houding dus ik raad je gewoon aan om; als ik jullie eens corrigeer hier genoegen mee te nemen. Das voor iedereen een stuk fijner en bespaard gezeur.

En wat nou als ik het heel lief vraag?
 
Reactiescore
236
Dus? Het is leuk en gezellig! Iets wat op voorgaande werelden niet het geval was! Misschien is het een chaos, maar het is een vermakelijke chaos voor iedereen. (Naja, niet voor jouw, want je moet die zooi allemaal doorlezen :p)

Edit; zelf Arti is het met mij eens! Dat is de eerste keer. Ik zal dus wel enigszins gelijk hebben XD
Nooit gedacht dat ik eens met je ging zijn ...
 
Reactiescore
300
Dus? Het is leuk en gezellig! Iets wat op voorgaande werelden niet het geval was! Misschien is het een chaos, maar het is een vermakelijke chaos voor iedereen. (Naja, niet voor jouw, want je moet die zooi allemaal doorlezen :p)

Edit; zelf Arti is het met mij eens! Dat is de eerste keer. Ik zal dus wel enigszins gelijk hebben XD

Met hoge uitzondering moet ik je ook weleens gelijk geven he :p
 
Reactiescore
1.278
Wat een gespam
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
avatars-000372468848-2u3dgz-t500x500.jpg

Geen zeehonden meer?
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.152

Wie wil met mij een sneeuwpop maken.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Lars gvd
 
Bovenaan