Praattopic

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Spam is een verzamelnaam voor ongewenste berichten en is ook bekend als Unsolicited Commercial E-mail en Unsolicited Bulk E-mail. Onder deze term vallen ongewenste e-mails en reclameboodschappen op websites (onder andere fora). Spam is moeilijk te definiëren. Niet ieder initiatief van een persoon of organisatie om contact te leggen is spam. Spam onderscheidt zich van andere vormen van commerciële communicatie, omdat een bericht wordt gestuurd aan een groep die veel groter is dan de potentiële doelgroep. Omdat deze afbakening te maken heeft met de proporties, zou je verwachten dat het moeilijk is om te bepalen of een bericht spam is. Vanwege de enorme schaal waarop spammers opereren is het in de meeste gevallen echter zeer duidelijk.

Kenmerken van spamberichten:

  • Berichten worden in grote hoeveelheden verstuurd, naar duizenden mensen tegelijkertijd.
  • De berichten worden verstuurd of geplaatst zonder toestemming of medeweten van de website, of de ontvanger.
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
e556b200ae4e19c4243f9ed1c981187f.png


Ben ik de enige die de indeling van de wereld enigszins eigenaardig lijkt? De core lijkt veel minder geconcentreerd, terwijl de alles in de rim echt enorm dicht op elkaar ligt
 
Reactiescore
75
e556b200ae4e19c4243f9ed1c981187f.png


Ben ik de enige die de indeling van de wereld enigszins eigenaardig lijkt? De core lijkt veel minder geconcentreerd, terwijl de alles in de rim echt enorm dicht op elkaar ligt

Misschien omdat een hoop spelers al het verplaatsitem gebruikt hebben. Hierdoor komen die weer op de buitenring te liggen volgens mij?
 
Reactiescore
48
e556b200ae4e19c4243f9ed1c981187f.png


Ben ik de enige die de indeling van de wereld enigszins eigenaardig lijkt? De core lijkt veel minder geconcentreerd, terwijl de alles in de rim echt enorm dicht op elkaar ligt

Dat is omdat alle pre-register spelers (blijkbaar) anders verdeeld worden over de kaart dan alle post-launch spelers. Zo krijg je dus een mooie normale verdeling van spelers in de kern, maar een ziek dikke ring rondom die kern. (Althans, dat vermoed ik, misschien kan iemand dit bevestigen of ontkrachten?)
 

Deleted User - 487960375

Guest
Effect van het verplaats item alles en iedereen die jn de core start kan in de rim eindigen
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Jep, ben ondanks pre-registratie weer eens in de rim beland. Normaal zou het me storen maar nu de rim eigenlijk de core is qua drukte vind ik het niet meer zo erg :D
 

DeletedUser43196

Guest
Ik heb het ook nog niet zo druk gezien. Maar vind het niet zo erg. Enkel meer farmvoer op korte loopafstand ;)
 
Reactiescore
166
e556b200ae4e19c4243f9ed1c981187f.png


Ben ik de enige die de indeling van de wereld enigszins eigenaardig lijkt? De core lijkt veel minder geconcentreerd, terwijl de alles in de rim echt enorm dicht op elkaar ligt
Wereld is ook wel erg klein, weinig bb's en het begrip rim heeft een nieuwe definitie gekregen lol ... ook niet helemaal wat ik verwacht had voor deze wereld! #VotekickDuckje
 
Reactiescore
48
Vind het wel een beetje lullig voor die mensen die dan weer helemaal buiten gesloten worden hoor
 
Bovenaan