Praattopic

Reactiescore
1.367
Gewoon delete!
 

DeletedUser79332

Guest
LH invoeren en boog uitschakelen.
Dan prima instellingen imo.
 
Reactiescore
415
Met een NH en geen boog komen de instellingen wel heel dicht bij die van w70, daarom denk ik dat een NH niet een hele goede keuze is op dit moment. Een LH zou daarintegen wel leuk zijn, maar dan worden verzamelde grondstoffen ook gelimiteerd neem ik aan?
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.785
Dat is wel het idee van een LH, limited haul ja. Alleen in de startfase is farmen echt 'interessant' en kun je gemakkelijk elke dag tot aan je limiet farmen. Doorgaans is het dan in de mid en lategame niet of nauwelijks meer interessant. Naar mijn inziens een prima compromis.
 
Reactiescore
510
Liever wel farmen eigenlijk. En pp functies lekker uit, weg met die boosters :D
 
Reactiescore
1.892
LH, speelsnelheid verhogen naar 2, boog & uitkijktoren uitschakelen en mogelijkheid aanvallen vs stamleden op actief.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Ik kan idd lastig 20 boostaccounts farmend houden. Fak zeg
 

DeletedUser81766

Guest
Wereld 73 is nog niet begonnen en het AF is al een inhaalrace met meeste berichten afgelopen 10+ werelden.

Hoeveel dagen zal het nodig hebben de 5000 berichten te bereiken?
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
Arme @The Minion is er eens een wereldforum die al 10% van de totale postcount van afgelopen werelden aantikt voor de wereld uberhaupt begint, mag hij hem niet modderen
 
Reactiescore
2.506
Arme @The Minion is er eens een wereldforum die al 10% van de totale postcount van afgelopen werelden aantikt voor de wereld uberhaupt begint, mag hij hem niet modderen

Waarom zou ik deze wereld niet mogen modden? Ik start niet, helaas ;)
 
Bovenaan