Praattopic

Reactiescore
3.452
Wat voor de één een lachertje kan zijn is voor de ander kwetsend, hoeft niet altijd zo te zijn maar dat kan wel gebeuren. Zou je sierlijk staan als je daar dan ook respect voor toont
Definieer hypocriet. Geef ik ergens aan dat ik in het verleden niet zo gepost heb?
Een excuus had genoeg geweest heur maar dat was schijnbaar erg moeilijk voor je toen in tegenstelling tot je moraalridder gedrag om mensen op hun vingers te tikken wanneer ze “online pesten” dat gaat je makkelijker af, dus de uitspraak hypocriet vond ik nou niet zo verkeerd:)
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.363
Het pestgedrag komt dan ook niet in met het benoemen van iemand die slecht is, zou je dan nog als kritiek beschouwen. Eerder de reacties die hier geplaatst worden naar Anton op gewoon een nette post.

Er word een serieus gesprek gevoerd tussen Anton en Ezra en een berg spelers zitten maar wat aan te naaien dat hij het allemaal maar moet negeren en accepteren. Terwijl hoe je het ook keert, het blijft (of het nu troll is of niet) een ander die hem beticht. Het slaat volledig nergens op.

Als je niet fatsoenlijke redenering kan geven die in gaan op mijn posts zou je misschien wel zelf beter afzien van mee posten. @.MortuaMemoria ik weet niet wat jou ‘beef’ is, maar als jij zo met deze situatie om gaat lijkt het haast alsof je Martijn gewoon een ban wou aannaaien.
Een speler met recent nog een vertoning waarbij je het niet leuk meer vond en je persoonlijk aangevallen voelde (terecht) zou toch zeker wel betere posts kunnen schrijven als deze.

PS; Het doet mij verder niet veel, post vooral en reageer vooral zoal je zelf er bij goed voelt. Iedereen doet er nu wel lacherig over wat ik zeg en vinden het misschien wat extreem. Maar als je enige ervaring of onderzoek doet kom je er al snel achter dat het wel degelijk feiten zijn. Mocht het er dan van komen dat je daar een bijdrage aan hebt geleverd denk ik niet dat je er zo vrolijk meer bij staat. Nogmaals; iets wat voor de één als grap gezien word kan wegens omstandigheden (zie Martijn situatie) toch heel anders aankomen als een grap.
Ik constateer dat de desbetreffende typist een mildere vorm van janknooberitus heeft. Mijn advies is dat u even een leuk filmpje met uw linker of rechter hand gaat bekijken, dan even ontspannen en dan opnieuw met een helder hoofd weer verder gaat in het leven.
 
Reactiescore
1.278
Wtf, hoe butthurt kan je zijn nadat iemand je slecht noemt. Zeg gwn, joe ik ben slecht klopt, en speel gwn lekker het spelletje door man. Je komt nu vooral over, zoals chris zegt, als een jankerd.

Klopt jij heb makkelijk praten, omdat het bij jou wel terecht had geweest.

Misschien al had je 10% van de passie getoond die sommige van spread hebben vertoond had je het enigsinds begrepen
 
Reactiescore
1.278
Reactiescore
1.278

Deleted User - 487957763

Guest
Denk dat de fanatieke harde kern van Spread wel gerekend kan worden op 25-30 man
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.157
Met alle respect ik zat toen in de stamchat en dit is gewoon niet tot onvoldoende gebeurt naar mijn inziens. Het werd voor mij opgenomen in de zin dat hetgeen van Laurens onjuist was en dit onverdiend was. Alleen een duidelijke afkeuring om het feit dat deze bewering van Laurens überhaupt op het AF kwam ontbrak. Dan kan het Laurens zijn en hij dit misschien vaker doen dan nog ga ik dit gedrag niet normaal vinden of accepteren.

Dan kan ik inderdaad erg goed tegen schenen schoppen, maar ik zou nooit en de nimmer iemand afvallen die zichzelf 100% inzet en dat weet jij zelf ook wel. Jammer dat je dit wel zo brengt om je punt kracht bij te zetten.



NTD is uiteindelijk gestopt omwille van het feit dat ze gebacktimed zijn door een kleine speler, dit is nog ergens op het AF terug te vinden. Zeker niet omwille van een sanctie. Hetgeen wat je zegt, dus dat 2 spelers van NTD mickey en kenney niet meer welkom waren in de chats, bevestigd mijn punt denk ik alleen maar dat de durf er niet was om acties te ondernemen die negatieve gevolgen met zich mee konden brengen.

Het opdoeken van de klankboord groep klopt ook niet, omdat daarna in die groep, dus na het MB-kopen gebeuren, nog uitgebreid overlegd is over het jumpen van red-sky achter exitus en het aantrekken van kipkalkoentje. Dit kan je zo bij verschillende stamleden navragen die dit zullen beamen. Ik heb dan ook in mijn vorige post een hoop meer punten aangehaald, maar jij haalt hier een aantal uit om mijn ongelijk aan te tonen alleen klopt hier eerlijk gezegd vrij weinig van. Ik heb dan ook gemerkt dat zeker sinds het beter en beter in spread ging doordat enorm veel fanatiekelingen de schouders erachter zetten het ego van de leiding toegenomen en toegenomen is. Soms kan je beter toegeven dat er fouten gemaakt zijn in plaats van de schijn ophouden.



Situatie met Zidan wil ik ook best even op inhaken. Zal dit iets meer uitleggen voor de spelers die dit uiteraard niet snappen. Noo-noo heeft de vv van miss artemis sinds het moment gedraaid dat ze bij het kamp spread gingen horen. Zat bij ons nog wel wat frustratie van die vv's van imago bij ons dus motivatie was er zeker. Account met vrij weinig middelen nog kunnen rekken en zelfs onze leidingsrechten voor moeten opgeven toen ik een account kickte zodat miss artemis os kon ontvangen. (oeps). Het was dan ook een inactief account en de rechten raakten kwijt puur vanwege savior zijn stamlvl beleid. Zo'n 100 punten verliezen was natuurlijk verschrikkelijk :p. Gelukkig rap 'bijgelegd' en de rechten waren weer terug, maar de vv stond ook bij ons toen noo-noo zelf onder vuur kwam te liggen. Ik op noo-noo en zidan op miss artemis alleen ging op miss artemis niet enorm en daarbij kwam zidan nog op één of andere manier daar uitgelogd. Hij wist dat ik het absoluut niet kon waarderen al had hij mij gelogd en dit vast en zeker in de hectiek benoemd heb en heeft toen mij op mobiel op noo-noo geholpen. Uiteindelijk trof Zidan uiteraard alle blaam voor het verpesten voor de VV en dat was niet helemaal redelijk. In eerste instantie was het sowieso al niet slim dat wij ten tijden van die aanvallen op ons nog een vv erbij hadden en daarnaast tjah shit happens. Ik heb van meerdere gehoord, omdat ik er zelf niet bij was in de stamchat(zat er niet in), dan hier dan ook door noo-noo gebrekkig ondersteunend opgetreden is. Toen ik de volgende dag dan ook nog is hoorde dat Zidan 10 euro van zijn eigen pp had overgezet heb ik dan ook direct actie ondernomen. (Moest vanaf barnie een AH geboost worden ofzo dat miss artemis geinternt kon worden)
Laten we het niet zo ver brengen dat we met volwassen mannen van 23-30 jaar gezamenlijk op zo'n jongen gaan. Uiteraard is alles relatief en gooiden we die 10 euro met een beetje goeie bui echt wel op een eventdag erdoor, maar toch weet nog dat ik zelf in die supermarkt stond om dat bij elkaar te verdienen. Gelukkig is die pp dan ook dezelfde dag nog teruggekomen maar goed.

Jij vind dat je mijn en Zidan zijn rug had of hebt en of dat zo ervaren wordt is natuurlijk een tweede. Ik ben het daar dan ook over niet met je eens en vind dat je ten alle tijden je eigen hachje niet uit het oog verloren bent. In mijn ogen ben je pas bereid om echt iemands rug te hebben al ben je ook bereid samen met hem de negatieve gevolgen daarvan te accepteren. Jij zou wel ondersteunen, maar niet stevig veroordelen.

Ik moet wel zeggen dat jij de laatste tijd minder en minder betrokken was bij het team, de spottende naam Jeroen die ik je de laatste tijd gaf kwam natuurlijk ook niet uit de lucht vallen. (sorry Jeroen). Ik heb de bal dan ook niet bij jou gelegd, maar bij het team. Hierin heeft dus niet alleen Ezra mij teleurgesteld, waarvan ik het toen niet, maar misschien achteraf nog wel verwacht had moeten hebben. Maar ook de overige leden.

Toch is het zo, en dat is een wijze levensles, dat je in moeilijke tijden je 'echte' vrienden herkent. De lui die bijna een stijve nek krijgen van het wegkijken zijn dat uiteraard niet. Eén geluk met zo'n stijve nek kan je wel star naar de wereldwinst blijven kijken als hij zo binnen is, want wat zullen jullie daar trots op zijn.

@Goth Angel Rip 10 euro : (
 
Reactiescore
382
Klopt jij heb makkelijk praten, omdat het bij jou wel terecht had geweest.

Misschien al had je 10% van de passie getoond die sommige van spread hebben vertoond had je het enigsinds begrepen
Ik heb precies gedaan wat ik altijd doe, het account tijdens de start zo goed mogelijk neerzetten. Daarna wordt het mij gwn snel te druk icm uni waar ik veel tijd aan moet besteden. Dat weet iedereen waar ik mee speel en heb dr nog nooit iemand over horen klagen. Mijn passie ligt gwn elders :)
 
Reactiescore
2.433
Situatie met Zidan hebben wij inderdaad zijn rug gehad en lag de verantwoordelijkheid ook bij mij, maar ook in de situatie met Anton had ik zijn rug hier op het AF en in de chats. Dat hij dit niet zo voelt, omdat ik Noo-Noo/Semper niet uit Spread ging halen is jammer en enigszins begrijpelijk, maar besef dan wel dat binnen Spread ik meer vrienden heb dan Anton. Dus ik weet niet wat je probeert te bereiken Jeroen? Want in beide gevallen had ik mijn teamgenoot zijn back was het verschil dan niet dat Zidan geen eisen stelde als Anarchist eruit of ik eruit.

Ezra is inderdaad telkens, zelfs dagen na het voorval, voor me in de bres gesprongen. Niet enkel Ezra deed dit maar een ieder van team Noo-Noo, wat enorm deugd heeft gedaan. Wat Anton eerder aangaf;
Waarbij we als team onwijs veel lol beleeft hebben maanden is er 24/7 gechat met echt honderden berichten met dag. Het ging dan ook over de meest uitlopende zaken, waarbij kameraden een betere term is dan co-spelers.
kan ik niet anders als beamen. Via Ezra kwam ik er later bij op Noo-Noo waar ik niemand, ook Ezra niet echt, kende. Later, wanneer een team al gevormd is, erbij komen en hier niemand van kennen is natuurlijk niet het meest ideale. Toch heb ik me elk moment op men plaats gevoeld en heb ik me vanaf minuut 1 ontzettend geamuseerd. Dit kenmerkt toch wel de mensen van NooNoo; Anton, Rik, Grissie, Ezzie en nu ook René zijn stuk voor stuk schatten van mensen. Hoe jullie me hebben opgevangen, dingen bijgebracht en elke dag me hebben laten lachen, zal ik niet snel vergeten. Niemand kan ontkennen dat Anton de grootste bron was van activiteit en de man achter de doordachte plannen. Iedereen die nog maar een beetje actief binnen Spread was weet dat de opmerking van Lau geheel onterecht was. Het ultimatum die je voorlegde was ongelooflijk moeilijk voor Ezzie. Verplaats je maar eens in zijn plaats, laat je 1 hele goede vriend 'vallen' (vind dit woord ook helemaal niet op zijn plaats), of laat je 50 vrienden vallen, die allemaal enorm veel tijd en sommigen ook geld in het spelletje hebben zitten? Ik vind je een top kerel en heb niets anders dan bewondering voor je maar de trappen die je nu Ezzie nog nageeft zijn echt onterecht. Hij heeft zich enorm hard ingezet voor Spread en was 1 van de sleutelspelers die alles liep draaien. Ik denk oprecht dat 99 procent dezelfde moeilijke keuze had genomen. Anton, je wordt ontzettend gemist, ik hoop uit de grond van men hart dat de plooien nog kunnen worden glad gestreken en we met dit machtige team nog eens een wereld kunnen bewijzen waarom Noo-Noo het beste account van 73 wordt genoemd.
 
Reactiescore
1.363
Mooi gezegd Ziddy, je laat zo'n groot kaal persoon nog n traantje wegpinken man xD.
 
Bovenaan