Praattopic

Reactiescore
1.278
Wat een rust.
 
Reactiescore
1.278
Succes trouwens aan pit/imago vandaag ben benieuwd.
 
Reactiescore
983
Alweer een prima massa van Spread.

Al is dat natuurlijk behoorlijk relatief aangezien elke massa hetzelfde is en dit spelletje (op non-torenwerelden) wordt gedomineerd door edelspam en dat door verschillende redenen echt wel uit de hand gelopen is.

Wil wel niks afdoen aan het aanvallen van Spread voor alle duidelijkheid, doen ze elke massa opnieuw weer heel degelijk met sommige accounts die er echt wel torenhoog boven uit springen (later te zien in mijn GA lijstje)
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Toch zijn de edelspams van Spread veel effectiever dan die van Imago aan de stats te zien.

Waar zit het verschil dan? Niveau of word er beter gefaked/ geplanned?
 
Reactiescore
2.444
Toch zijn de edelspams van Spread veel effectiever dan die van Imago aan de stats te zien.

Waar zit het verschil dan? Niveau of word er beter gefaked/ geplanned?

Zal een combinatie zijn van meerdere factoren, Spread heeft simpelweg meer kwantiteit in de strijd kunnen gooien de afgelopen massa's, Spread heeft simpelweg meer van alles, meer edels, meer clears, meer activiteit en kan als een stam zijnde veel beter def schuiven. Daarnaast zijn de massa's prima uitgevoerd en worden de massa's aan onze kant defensief niet goed uitgevoerd.

Zo zwart en wit dat er een reden is te vinden is voor een succesvolle of gefaalde massa(s) is het nooit. Maar het lijkt me een combinatie van inderdaad een goede uitvoering en bovenstaande factoren.
 
Reactiescore
1.278
Zal een combinatie zijn van meerdere factoren, Spread heeft simpelweg meer kwantiteit in de strijd kunnen gooien de afgelopen massa's, Spread heeft simpelweg meer van alles, meer edels, meer clears, meer activiteit en kan als een stam zijnde veel beter def schuiven. Daarnaast zijn de massa's prima uitgevoerd en worden de massa's aan onze kant defensief niet goed uitgevoerd.

Zo zwart en wit dat er een reden is te vinden is voor een succesvolle of gefaalde massa(s) is het nooit. Maar het lijkt me een combinatie van inderdaad een goede uitvoering en bovenstaande factoren.

Ben ik het sowieso mee eens al moet je de clustervorming niet onderschatten. Ik denk dat dat ook wel een enorme factor is.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Ben ik het sowieso mee eens al moet je de clustervorming niet onderschatten. Ik denk dat dat ook wel een enorme factor is.
Sowieso bij deffen. Bij Pit of Imago is de keuze reuze om targets te kiezen, bij Spread word het al vrij lastig, zeker na het kapot maken van jump cluster Wurm en nu TNP
 
Reactiescore
2.444
Ben ik het sowieso mee eens al moet je de clustervorming niet onderschatten. Ik denk dat dat ook wel een enorme factor is.

Ja mee eens. Net als de rekruut van Kratje voor Pit een grote factor is in het oosten. Naast dat er daar een hartstikke actief/sterk team opzit dat verloren ging aan de vijand, werden we genoodzaakt de al onderbezette teams uit het zuiden in zijn geheel te laten jumpen naar het oosten. In plaats van dat er van twee of drie account's een sterk account werd gemaakt. Maar dat is voor ons al de hele wereld een probleem, het is erg lastig om co-spelers te vinden op een wereld die al erg sterk bezet is.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan