Praattopic

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Eet dat zoveel brokken ja, niets anders?
 
Reactiescore
5.686
ja gewoon puppybrokken :p hij moet nog verdubbelen qua gewicht en een stuk groeien, is pas 4maandhalf nu
Slaapt ie tussen jou en je vriendin in?
 
Reactiescore
972
Ik hoop voor de sfeer in Imago dat die droeftoeters inderdaad niet uit Imago komen. Maar de hypocrisie van Imago is wel schrijnend.

Zeer toevallig dat het account Kees en co offline gaat en jij online komt? Moet je iets vertellen Martijn?

Ik weet niet wat jij voor trieste obsessie met mij/Imago hebt, maar dat je zo diep zou zinken, had zelfs ik niet verwacht.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Niet in de tijd op het forum gezeten dat het enige antwoordt die uit amen was simpelweg was:
Wij binnen amen staan voor onze eigen waarden en het maakt niet uit wat de rest ervan vindt zolang we maar achter ons eigen spel staan.

Wil best wat citaten zoeken al ben je geintresseerd. Bij die rekruuts trivi enzo kwam er mondjesmaat van Steven reactie op het AF, maar voor de rest hoorde je nog een blad vallen.

Buiten dit heb ik geen idee wie die accounts zijn, maar dat ze duidelijk niet uit imago komen kan natuurlijk net zo goed onzin zijn. Beetje makkelijke manier om te proberen scoren. Zit buiten dit maar 1 iemand op het w73 forum die maten heeft die berucht staan om d'r dubbel accounts. ..

Jij bent ook echt niet helemaal lekker in je paasei met dit soort insinuaties
 
Reactiescore
1.226
Zeer toevallig dat het account Kees en co offline gaat en jij online komt? Moet je iets vertellen Martijn?

Ik weet niet wat jij voor trieste obsessie met mij/Imago hebt, maar dat je zo diep zou zinken, had zelfs ik niet verwacht.


Kees en Co heeft mij een keer gepmed op het forum en toegevoegd op Discord. Daar zei hij bij de Amen/swift collectie te behoren. MB voor swift zou hij zijn.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Kees en Co heeft mij een keer gepmed op het forum en toegevoegd op Discord. Daar zei hij bij de Amen/swift collectie te behoren.

Het is wel 100% zeker voor ons wie het is en zeker niemand van swift amen.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Kees en Co heeft mij een keer gepmed op het forum en toegevoegd op Discord. Daar zei hij bij de Amen/swift collectie te behoren. MB voor swift zou hij zijn.
Zou ik ook doen moest ik een fake account maken, snel een valse identiteit zoeken in een andere stam. Alleen dan weer jammer dat hij toen zei mb voor swift te zijn, en hiernet zei dat Imago flop is.. Zo val je snel weer door de mand ofc.

Verder ook al bekend wie het is :redface:
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Vertel het eens tribalwarslegende

Misschien durft degene die het is het zelf eens eerst te zeggen en bewijzen dat hij zelf nog enigszins wat moraal en ballen heeft
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Misschien durft degene die het is het zelf eens eerst te zeggen en bewijzen dat hij zelf nog enigszins wat moraal en ballen heeft
Geloof jij in sprookjes? Als je het 100% zeker weet dan kan je het toch vertellen?
 

DeletedUser79704

Guest
naja ben ook wel benieuwd wie het is en neem aan dat er ook bewijs voor is?
 
Bovenaan