Praattopic

Reactiescore
2.506
Zelfs w72 had vandaag meer posten dan jullie, ga je eens schamen. Het is goede vrijdag niet stille vrijdag
 
Reactiescore
2.506
Welke dubbelpost?
 
Reactiescore
57
Mag inderdaad hopen dat de vernoeming van W18 natte vingerwerk was, want was kwalitatief een van de betere werelden.

Leuk idee voor een discussie, wat waren de werelden met het hoogste niveau?

Mijn inschatting is:
1. W18
2. W10
3. W16
4. W34
5. W42

Puur gebaseerd op inschatting, heb zelf enkel de eerste twee maanden van W42 gespeeld van de werelden die ik noem. Latere werelden waren qua pure skills wel van hoger niveau (timen, snipen etc.) maar diplomatiek, P&P en stam samenwerking waren op de genoemde werelden van hoog niveau.
 
Reactiescore
1.094
Vind moeilijk om iets op echt een specifieke plek aan te wijzen, maar zou w10, w18 en w34 wel allemaal in de top 5 zetten ja.
W34 door het uitzonderlijke eerste premade wereld te zijn die een wereld won. W18 en w10 hoef ik denk ik weinig woorden voor te gebruiken.

Ik zou zelf niet w16 op 3 zetten, wel top 10-15 ish,
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
86
W30 was ook wel een wereld met een hoog niveau (zeker een van de hoogste welke ik heb gespeeld), zowel qua diplomatiek, P&P, individuele spelers en stammen.
 
Laatst bewerkt:

Deleted User - 487694086

Guest
Ik heb een paar maandjes 42 gespeeld en zou echt nooit die wereld in de top 5 zetten, ook al heb ik niet de vroegere werelden gespeeld ben ik toch wel zeker dat het niveau daar hoger moet hebben gelegen, ook bijv een w39 lag het niveau al veel hoger.
 
Reactiescore
1.094
W5, W14 waren ook super sterke werelden
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.049
Wat ik me afvraag is waarom iedereen constant de huidige kwaliteit van de werelden afbrandt. Vroeger was vast en zeker alles beter, maar toch is er vaak een strijd elke wereld. En de 'toppers' winnen niet elke wereld wat dan wel zou moeten gezien hun niveau dan toch een stuk hoger ligt?
 
Bovenaan