Praattopic

Reactiescore
1.049
Ik pronkte met de pm reeks.
Weer een toevoeging aan het lijstje nietszeggende opmerkingen, ook bedankt.

Nou wel ervan leren he
Jouw 'betogen' bestaan letterlijk uit 1 drogreden. ''het is nietszeggend'' terwijl die van jou volgens mij nog een stuk minder toevoegde. Als iemand om je mening had gevraagd, wat ze niet gaan doe dan had je het dan kunnen plaatsen. Nu plaats je het in een compleet niet verwand en irrelevant topic. Had dan een 'grappige IGM topic' gemaakt in plaats van een contest te proberen vergallen
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
116
Dat vergallen doe je nu letterlijk zelf, Chapeau.
Mag ik de gehele reeks daar dan plaatsen? Zet ik hier wel een link neer uiteraard.

Maare, lof voor het uitpluizen en weerleggen van 4 regels tekst, echt knap.
 
Reactiescore
2.386
Is dit onzen Melvin ofni?
 
Reactiescore
1.049
Dat vergallen doe je nu letterlijk zelf, Chapeau.
Mag ik de gehele reeks daar dan plaatsen? Zet ik hier wel een link neer uiteraard.

Maare, lof voor het uitpluizen en weerleggen van 4 regels tekst, echt knap.
Allereerst leeft God @mohniels1 nog.

Daarnaast vergal ik niks voor niemand :) Want als iemand zich in je interreseerde had je allang bijval gehad. Heb je niet dus niemand geeft ook maar enig iets om wat jij hier loopt uit te kramen

Daarnaast mag je zeker de hele PM plaatsen, snap niet waarom je ineens mijn bevestiging nodig hebt? Vroeg je ook niet bij het eerste deel :)
En ik zou een cursus Nederlands ook aanraden voor je want je argumentatie skills zijn nou niet bepaald op een normaal niveau.
 
Reactiescore
116
Dat je god leeft weet ik, zie hem online momenteel.
Bedoelde op het AF, hij dwaalt wel eens rond.

En man, wat een tekst, blijkbaar heb ik toch wel enige interesse ^^ gaat dat rokje nog aan?
 
Reactiescore
1.892
Jouw 'betogen' bestaan letterlijk uit 1 drogreden. ''het is nietszeggend'' terwijl die van jou volgens mij nog een stuk minder toevoegde. Als iemand om je mening had gevraagd, wat ze niet gaan doen aan n kereltje van amper 500 punten, dan had je het dan kunnen plaatsen. Nu plaats je het in een compleet niet verwand en irrelevant topic. Had dan een 'grappige IGM topic' gemaakt in plaats van een contest te proberen vergallen
Weet niet wat ik kanslozer vind. De houding in deze post, of de houding in de PM. Moeilijk.
 
Bovenaan