Wie gaat hier spelen? :)
DeletedUser63918 Guest 3. nov 2015 #6 Veel succes & plezier toegewenst aan alle spelers van deze wereld!
DeletedUser75237 Guest 3. nov 2015 #7 TheArtOfLove zei: Veel succes & plezier toegewenst aan alle spelers van deze wereld! Klik om te vergroten... ^.
TheArtOfLove zei: Veel succes & plezier toegewenst aan alle spelers van deze wereld! Klik om te vergroten... ^.
DeletedUser66944 Guest 3. nov 2015 #8 Instelling op zich trekken op niet veel maar wil wel nog eens een kerkwereld spelen. Bij deze ga ik ook hier van start en we zien wel wat er gebeurt.
Instelling op zich trekken op niet veel maar wil wel nog eens een kerkwereld spelen. Bij deze ga ik ook hier van start en we zien wel wat er gebeurt.
DeletedUser Guest 3. nov 2015 #10 Ook mijn succes toegewenst, overigens ik start hier nog niet in het begin misschien later ergens als co functioneren
Ook mijn succes toegewenst, overigens ik start hier nog niet in het begin misschien later ergens als co functioneren
Poo. Reactiescore 746 3. nov 2015 #13 Ruffy zei: Ik kom hier alleen spammen Klik om te vergroten... Zoveel was al duidelijk
DeletedUser75782 Guest 3. nov 2015 #14 Ruffy zei: Ik kom hier alleen spammen Klik om te vergroten... Is te zien .
DeletedUser76018 Guest 3. nov 2015 #17 Nee nu stop ik hoor had het nog nooit gedaan op een wereldforum
DeletedUser75237 Guest 3. nov 2015 #20 Valt nog mee dat het eens niet zoveel keer dubbele topics zijn, dat is ook al zo geweest in het verleden
Valt nog mee dat het eens niet zoveel keer dubbele topics zijn, dat is ook al zo geweest in het verleden