Praattopic

DeletedUser73351

Guest
Niet vergeten dat psv de beste is he
monkey_80_anim_gif.gif
 

DeletedUser72524

Guest
Ik zou denken, die heeft ze niet allemaal meer op een rij....

-- rare jongens, die Goden -- (vrij naar Asterix en Obelix)

Hoi Tria :D, goed om je weer te zien

Obelix zei ook een keer rare jongens, die Belgen.

Ajaks pak slaag gekregen van het weekend :cool:

Het was inderdaad een moeilijke dag voor me, tijdens de wedstrijd heb ik ook twee vingers gebroken en mijn pols gekneusd.

Niet vergeten dat psv de beste is he
monkey_80_anim_gif.gif

Ik zou heel graag willen zeggen, nee Ajax is de beste, maar denk dat ik dat niet meer mag/kan na zondag :(
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
onderbouwing? Of ken je dat woord niet? Zeg dat dan danny'tje dan houd ik daar toch rekening mee:D

Zijde 1:
Spelers: heraclesgek
Zijde 2:
Stammen: Mental

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames:

Kant 1: 1,022
Kant 2: 27,503
Verschil: 26,481

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 90
Kant 2: 10
Verschil: 80

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 8,029,196
Kant 2: 234,895,584
Verschil: 226,866,388

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 851,953
Kant 2: 94,757
Verschil: 757,196

chart

Gefeliciteerd hoor! Ik zou zeggen hang de vlag uit en ga het lekker vieren. Wat dacht je er van om de rest van de stats ook even te laten zien of is het te beschamend om deze te tonen? Weken horen we niks van jullie en nu er winst is geboekt op een account waarvan de hoofdspeler er met de pet naar heeft gegooid wordt er weer van de daken geschreeuwd dat we noobs zijn. Ga toch wat nuttigs doen met je tijd, stumper.

Zijde 1:
Stammen: Mental
Zijde 2:
Stammen: Divine, |AI|

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 2,640
Kant 2: 393
Verschil: 2,247

chart


Oh en voordat je gaat beweren dat Divine en |AI| twee verschillende stammen zijn die niets met elkaar te maken hebben mag je wel even toelichten hoe het komt dat bijvoorbeeld heraclesgek direct is overgeplaatst naar Divine nadat er sprake was van verliezen.. Toen het account weer op orde was kon het weer terug naar |AI|. Met Repelsteeltje is hetzelfde verhaal, maar die is er toch maar weer uit gezet. Zal wel met die frontdorpen te maken hebben? Kortom is Divine niets meer dan een dekmantel geweest voor de stats van |AI|, maar eerst maakte dat nog wat uit toen |AI| nog noemenswaardig was. Nu? Tja ik denk dat ik het niet eens hoef toe te lichten :D
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Moet ik dat vertellen aan je Jordy? Dan kap je misschien met in het duister te tasten.

Wat verklaart dit dan?

Zijde 1:
Stammen: |AI|
Zijde 2:
Stammen: Divine

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 77
Kant 2: 21
Verschil: 56

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 715,446
Kant 2: 164,010
Verschil: 551,436

chart

Ik vind het werkelijk zo irritant om steeds te moeten zeggen dat er eerder een oorlog zou komen tussen Divine en |AI| dan een bg. Waarom? Dat zal ik je/jullie even toelichten.

Het klopt dat er eerst sprake van een BG, ik kwam daarmee op de noppen en vroeg dus aan de leiding van Divine, Remco en zijn 'vriendin', of dat mogelijk was. Zij beslisten dat AI eerst in functie van Divine moest gaan spelen voor we überhaupt een BG konden afsluiten. Om een lang verhaal kort te maken, zoals de meesten me wel kennen, ga ik niet spelen voor een andere stam en al zeker niet onze continuïteit op het spel zetten om die noobstam van een Divine te redden.

Nu eventjes geleden draaide |AI| niet goed door Eaglez en Heracles, beiden zo goed als spelerloos en er was weinig activiteit zoals jullie uiteraard hebben gemerkt. Eaglez stapte over, waar wij geen spijt van hebben want het was meer een last dan een winst, maar dat buiten zijde. Eaglez, Repel en Heracles stapte over, Heracles door Lars, Eaglez door Thomas en Repel ook door de bespeler zelf. Nu, dan draaide het wel even beter.

Nadien viel Divine onze Sanctuaryfenix aan via Johmol, ik pmde Remco hiermee dat als hij die Johmol niet liet stoppen, hij een oorlog kon verwachten in het zuiden. Hieronder kan je het gesprek zien.

Rokade 06.09.15 20:56
Sinds wanneer edelen wij dorpen van elkaar?

OracleOne 06.09.15 23:20
?

Rokade 06.09.15 23:28
Ik zie een lid van divine dorpen van AI edelen?

OracleOne 06.09.15 23:28
ik heb gezien dat johmol een speler overneemt die al 2 weken inactief is als dat is wat je bedoeld

Rokade 07.09.15 00:01
O en dan mag het ja? Zullen wij dan ook Divine aanvallen?

OracleOne 07.09.15 00:04
ik wist niet van die overnames tot je erover begon maar als je divine wilt aanvallen moet je dat doen.
alleen moet je dat niet gaan zeuren als je een counter krijgt

Rokade 07.09.15 00:05
Kijk. Klaar. Jouw lid valt ons niet aan en wij ruimen heracles en eaglez niet op. Vergeet je plaats niet aub.

OracleOne 07.09.15 00:06
whahaha grapjas.
ga buiten spelen ofzo jongen

Rokade 07.09.15 00:07
-.-. Je vergeet je plek.

OracleOne 07.09.15 00:08
mijn plek is nog altijd hoger dan die van een overloper die het te heet krijgt omdat mental aan zijn deur klopt.
als je nou net zoveel moeite steekt in het aanvallen van mental als in deze berichtjes speel je misschien nog wat klaar

Rokade 07.09.15 00:08
Maar goed. Hebben we een afspraak? Jouw lid valt mijn lid niet aan.

OracleOne 07.09.15 00:09
nee op deze manier maak ik geen afspraken met je

Rokade 07.09.15 00:10
Wat lul jij allemaal overloper? AI is nog altijd vs mental. Wij doen een massa op ficht terwijl jullie onze leden recruiten en bbtjes edelen. Jullie halen 0.0 winst en jij durft tegen mij te zeggen dat Divine hoger is? Divine is het laagste wat 37 heeft gekend. Noobs, dat zijn jullie. Stuk voor stuk.

Rokade 07.09.15 00:10
Dus oke, je wil je lid opgeruimd zien?

OracleOne 07.09.15 00:15
Als wij noobs zijn waarom blijven wij stijgen en jullie zakken dan xD
AI word sws wel opgeruimd dus bang voor jullie aanvallen zijn we niet ;)

Rokade 07.09.15 00:17
Omdat jij, dommerik, onze leden recruit. God. Ben je werkelijk zo dom? Maar oke. Komt goed.

Rokade 07.09.15 00:17
Opgeruimd? Jullie verliezen meer dorpen dan wij aan Mental slimmerik.

Rokade 16.09.15 02:20
nou gaat t niet meer zo goed daar hé. Ken je plek, nogmaals.

Ik nam nadien dus de VV van Sanctuaryfenix en ging dus Johmol edelen tot een bepaald punt dat ik ermee ben gestopt. Ik had het account helemaal kunnen edelen aangezien ik ook TPP voor clears had gevraagd. Het account was makkelijk en werd niet verdedigd door Divine omdat zij zoals ik al enkele keren heb gezegd, noob zijn.

Is AI noemenswaardig? Uiteraard wel. Khaleesi brak omdat Alex inactief was, dat kan je zelf beaemen. Als ik die vv had gehad waren de winsten zeker niet zo torenhoog geweest. Heracles speelt sinds die weer in AI zit weer actief, met dit als resultaat:

Zijde 1:
Spelers: heraclesgek
Zijde 2:
Stammen: Mental

Timeframe: Laatste 3 maanden

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 90
Kant 2: 10
Verschil: 80

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 851,953
Kant 2: 94,757
Verschil: 757,196

chart

Noemenswaardig? Ja. Zonder de Khaleesi stats zijn jullie stats amper wat waard. Wij hebben daarentegen dorpen genomen van ficht, YKMN en dat noobaccount dat nu wordt weggespeeld door Heracles.

Dus alsjeblieft, stop eens met uit je nek te kletsen Jordy, geld ook voor Danny die steeds lult dat Mental superieur was. Het moment dat jullie tegenstand kregen, stelden jullie niks voor. Zie mij op Khaleesi. Zie SLET, misschien binnenkort Rokade?
 
Laatst bewerkt:

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627

DeletedUser72524

Guest
Het moment wanneer Jordy actiever is op het algemene forum dan op het stammenforum #leidersdingen
 

DeletedUser

Guest
Gefeliciteerd hoor! Ik zou zeggen hang de vlag uit en ga het lekker vieren. Wat dacht je er van om de rest van de stats ook even te laten zien of is het te beschamend om deze te tonen? Weken horen we niks van jullie en nu er winst is geboekt op een account waarvan de hoofdspeler er met de pet naar heeft gegooid wordt er weer van de daken geschreeuwd dat we noobs zijn. Ga toch wat nuttigs doen met je tijd, stumper.

Zijde 1:
Stammen: Mental
Zijde 2:
Stammen: Divine, |AI|

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 2,640
Kant 2: 393
Verschil: 2,247

chart


Oh en voordat je gaat beweren dat Divine en |AI| twee verschillende stammen zijn die niets met elkaar te maken hebben mag je wel even toelichten hoe het komt dat bijvoorbeeld heraclesgek direct is overgeplaatst naar Divine nadat er sprake was van verliezen.. Toen het account weer op orde was kon het weer terug naar |AI|. Met Repelsteeltje is hetzelfde verhaal, maar die is er toch maar weer uit gezet. Zal wel met die frontdorpen te maken hebben? Kortom is Divine niets meer dan een dekmantel geweest voor de stats van |AI|, maar eerst maakte dat nog wat uit toen |AI| nog noemenswaardig was. Nu? Tja ik denk dat ik het niet eens hoef toe te lichten :D

Noemenswaardig? Vgm is heracles al met meer dan 100 dorpen gestegen als eerst en dat terwijl hij iemand uit jou stam zit te edelen. Jullie beweren steeds van ja je edelt een noob account van ons niet knap. Ten eerste iedereen binnen jouw stam is noob en kan vrijwel niks dan alleen zeiken over triest spel en zelf steeds mensen tot 0 punten kata'en, omdat jullie er anders niet doorheen komen. Ten tweede, ooit gehoord van iets als "vakantie vervanging"? Ga me niet vertellen dat jullie die niet kregen of dat de bespelers er niet waren, want dat betekend meteen dat jij een uber slechte leider bent als je daar niks aan zou doen. Kortom je stam stelt echt helemaal niks voor
 

DeletedUser73351

Guest
Noemenswaardig? Vgm is heracles al met meer dan 100 dorpen gestegen als eerst en dat terwijl hij iemand uit jou stam zit te edelen. Jullie beweren steeds van ja je edelt een noob account van ons niet knap. Ten eerste iedereen binnen jouw stam is noob en kan vrijwel niks dan alleen zeiken over triest spel en zelf steeds mensen tot 0 punten kata'en, omdat jullie er anders niet doorheen komen. Ten tweede, ooit gehoord van iets als "vakantie vervanging"? Ga me niet vertellen dat jullie die niet kregen of dat de bespelers er niet waren, want dat betekend meteen dat jij een uber slechte leider bent als je daar niks aan zou doen. Kortom je stam stelt echt helemaal niks voor

Inactieve accounts kan iedereen edelen :p
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Dan vervallen de resultaten op Etno, Blacky, Repel, Heracles dus ook? Die waren namelijk ook inactief. ;)
 

DeletedUser73351

Guest
Dan vervallen de resultaten op Etno, Blacky, Repel, Heracles dus ook? Die waren namelijk ook inactief. ;)

Heracles is niet helemaal waar he, niet zo jokke brokken en ethno ook niet helemaal. Maar heel simpel dan vervallen de resultaten op ficht ook xD
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Heracles is niet helemaal waar he, niet zo jokke brokken en ethno ook niet helemaal. Maar heel simpel dan vervallen de resultaten op ficht ook xD

Ja maakt mij niet uit hoor, maar er speelde niemand op Etno, Auke gestopt, Pim logde vrijwel nooit en dat was t dan wel weer. Ik bedoel, de resultaten van ficht mogen vervallen hoor, zijn wat, 30 dorpen?
Ik heb samen nog met lars zitten praten.....

Lars logde 2x per week ofzo, dus ja.
 

DeletedUser73351

Guest
Ik voelde me meer owner van het account terwijl hij het email had, zegt al genoeg tochxd

Lol en jij bent dus die stabber. die niet aan de afspraken hield :D

Hij logde 2x per week op Heracles he, dat die vaak op skype zat kan:p


Ook apart dat hij dan weet wanneer wat aankwam, en dat ie zei dat hij ook wat ging proberen etc.

Btw ik praat over juli/augustus, daarna was ik zelf ook gestopt.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
O dat kan wel dan, maar wanneer hij werd aangevallen door hoempapa etc was hij er niet meer of iig bizar weinig.
 
Bovenaan