Praattopic

DeletedUser9529

Guest
Wereld 4 draait nog of wat :D Hahaa, alweer een jaar (of langer) geleden dat ik hier nog ingelogd heb! Man man man waar zijn de tijden, Ares, OdT daarna, och jonges toch :D

Leuk om te zien dat gezichten als archielles en Vikingen hier nog online zijn!

Cheeeeers!
 

DeletedUser53052

Guest
Wereld 4 draait nog of wat :D Hahaa, alweer een jaar (of langer) geleden dat ik hier nog ingelogd heb! Man man man waar zijn de tijden, Ares, OdT daarna, och jonges toch :D

Leuk om te zien dat gezichten als archielles en Vikingen hier nog online zijn!

Cheeeeers!

Cassssieeeee, da's idd al lang geleden :eek: Alles goed met jou ?
Groot deel van de OdT. spelers spelen nog, op enkele na dan ;)
 

DeletedUser23886

Guest
hey jobke alles goed man ..mis je geklets wel hoor hahahahaa:p
 

DeletedUser9529

Guest
Cassssieeeee, da's idd al lang geleden :eek: Alles goed met jou ?
Groot deel van de OdT. spelers spelen nog, op enkele na dan ;)

Haha ja alles goed, zeker weten :D Wel zeer druk met school en muziek (organiseren optredens, festival etc (Hierzo het festivalletje waar ik help)

En archielles jaja, ik mis de gesprekjes ergens wel :p hoor nog soms via FB iets van rotzakkie etc :p en vikkie, als ik het goed op heb heb ik je zelfs nog steeds in m'n msn staan hahaha :D
 

DeletedUser

Guest
Mag ik jou wat vragen jobkick??

Veel van die bands zijn geen hardcore wel? ;p
 

DeletedUser9529

Guest
Is te zien wat jullie onder hardcore verstaan he mensjes :p

Veel NL'ers bij mijn weten denken over hardcore aan DJ's als (ik zeg maar wat) angerfist etc :p
wat op Ieperfest staat is hardcore punk he :p en redelijk wat sludge en metal. geen oenk oenk bij ons hoor, wel gebrul en geroep en harde agressieve muziek met luide drums en strakke gitaren :D

En als je geen bekende namen uit de hardcore scene ziet, wat zijn Agnostic Front en Sick Of It All dan? :p
 

DeletedUser

Guest
Is te zien wat jullie onder hardcore verstaan he mensjes :p

Veel NL'ers bij mijn weten denken over hardcore aan DJ's als (ik zeg maar wat) angerfist etc :p
wat op Ieperfest staat is hardcore punk he :p en redelijk wat sludge en metal. geen oenk oenk bij ons hoor, wel gebrul en geroep en harde agressieve muziek met luide drums en strakke gitaren :D

En als je geen bekende namen uit de hardcore scene ziet, wat zijn Agnostic Front en Sick Of It All dan? :p

Dat denken wij in NL idd. Ik vond er al verdacht veel goede bands bij staan ;p
 

DeletedUser

Guest
nog steeds ;p. Probeer ook altijd zo veel mogelijk concertjes af te gaan. Juni ga ik naar Unearth (Utrecht). Stond ook in jou lijstje dacht ik. Afgelopen jaren ook naar Wacken geweest maar ik sla dit jaar over.
 

DeletedUser9529

Guest
nog steeds ;p. Probeer ook altijd zo veel mogelijk concertjes af te gaan. Juni ga ik naar Unearth (Utrecht). Stond ook in jou lijstje dacht ik. Afgelopen jaren ook naar Wacken geweest maar ik sla dit jaar over.

Heb Unearth gezien op Graspop 2010, en ze komen inderdaad naar ieperfest deze zomer (op 5 minuutjes van mijn huis :D).
Volgend weekend zak ik naar NL af voor FortaRock, wordt ook tof :D
 

DeletedUser53052

Guest
Zijde 1:
Stammen: Order
Zijde 2:
Stammen: =TFF=, SNP

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 15,671
Kant 2: 1,360
Verschil: 14,311

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 150,227,391
Kant 2: 12,928,518
Verschil: 137,298,873

chart
 

DeletedUser53052

Guest
Zijde 1:
Stammen: Order
Zijde 2:
Stammen: SNP, =TFF=

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 18,697
Kant 2: 1,377
Verschil: 17,320

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 178,964,385
Kant 2: 13,084,890
Verschil: 165,879,495

chart
 
Bovenaan