Praattopic

DeletedUser45137

Guest
Waren ze daarom slecht?
Ik kon even goed ook een paar keer gebanned zijn door spam maar dat zorgt er niet voor dat ik niet meer bij Chameleontas hoor.
Het waren zeker leermeesters voor velen onder ons maar inactiviteit heeft het hier over genomen.
Daarom dat Censor ook uit elkaar is gegaan, niet vanwege bans op het forum.

Het was een combinatie van beiden, een aantal zijn voor langere tijd gebanned en daardoor minder actief geworden en uiteindelijk inactief.
 

DeletedUser32240

Guest
Alsof het hun kon schelen of ze hier gebanned werden of niet..
Er bestond toen al msn/skype of andere communicatie middelen.
Ik denk zelfs dat ze een eigen website hadden waar ze alles op konden bewaren.
Eigenlijk hadden ze totaal geen nut om hier langs te komen maar deden het voor de gezelligheid.
Dat is nu inmiddels verdwenen en voor deze terug komt, zal het een hele tijd duren of het zal even goed nooit gebeuren.
 

DeletedUser32240

Guest
Dat verwacht iedereen hier hoor.
Zuiver omdat het hier enkel voor gepassioneerde PS gebruikers zijn en dat er bij plaatjes aanvraag enkel maar over PP's gaat.
Weliswaar zitten daar ook wel leuke dingen tussen maar dat is niet te vergelijken met een veel groter formaat.
 

DeletedUser45137

Guest
Dat verwacht iedereen hier hoor.
Zuiver omdat het hier enkel voor gepassioneerde PS gebruikers zijn en dat er bij plaatjes aanvraag enkel maar over PP's gaat.
Weliswaar zitten daar ook wel leuke dingen tussen maar dat is niet te vergelijken met een veel groter formaat.

Ik vond het wel een mooie tijd met die teams

InCT ftw :p

btw, ik zei net wel censorship maar ik bedoelde een ander team die uit elkaar was gevallen na een aantal bans ;)
 

DeletedUser32240

Guest
Oh, nuja, als ik aankwam, bleef er enkel maar Censor over.
Ik herinner mij toch wel dat er eveneens team wedstrijden gehouden werd maar daarvoor was ik zelfs niet bezig met PS.
Voor zover ik weet was het wel aangenaam kijken.
Spijtig dat er niet zo veel meer van over blijft, of er moet een wonder gebeuren.
 

DeletedUser45137

Guest
Ik ben hier drie/vier jaar geleden voor het laatst echt actief geweest. Ik was benieuwd hoe het forum er nu bijstond :p Maar binnenkort ben ik weer inactief xD
 

DeletedUser32240

Guest
Haha :p
Achja, ik kom hier ook niet zoveel meer kijken, jammer genoeg eigenlijk.
Deze onderdeel van forum heeft mij veel geholpen en ik ben hier ook eveneens veel online voor geweest.
En wat er nu mee gebeurt is, is gewoon droevig om aan te zien.
 

DeletedUser45137

Guest
Klopt, eerder kwamen hier vele designers en ging het vooral om signatures maken nu is het volgens mij vooral voor de PP. Eerder bloeide het forum en daar is eigenlijk niets meer van over.
 

DeletedUser32240

Guest
Komt door de splitsing van de 2 gedeelte.
Het was goed aangezien wij dan niet meer hoefden te melden dat hun topic verkeerd zat.
Maar het gevolg ervan is dat de meeste PS'ers ook zijn vertrokken naar het ander onderdeel, waardoor deze hier leeg kwam te staan.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Reactiescore
408
Wie is hier een beetje de die-hard Plaatjes maker die graag het Grafisch Forum wilt promoten?

/me zegt weer eens wat hier na 6 dagen stilte :D
 

DeletedUser60895

Guest
kenzo is best wel diehard in plaatjes producen als u mijn persoonlijke opinie vragt
 
Bovenaan